Ξεκίνησε σήμερα η θαλάσσια σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τέσσερα λιμάνια πόλεων της Βόρειας Ευρώπης: Του Σαουθάμπτον, της Αμβέρσας, του Ρότερνταμ και του Αμβούργου. Η γραμμή, που επιτυγχάνεται με τη νέα υπηρεσία FEMEX της εταιρείας μεταφοράς κοντέινερ «CMA-CGM» και θα γίνεται μέσω εβδομαδιαίου δρομολογίου πλοίου εμπορευματοκιβωτίων, εγκαινιάστηκε από το πλοίο LOME.
Συγκεκριμένα, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας περίπου 5.000 TEU’S θα «δένουν» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ,προερχόμενα από τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, και θα παραλαμβάνουν φορτία προς εξαγωγή για τα λιμάνια της Τουρκίας (Κων/πολη, Γεμπζέ, Γκεμλίκ, Σμύρνης) και της Τανγκέρης στο Μαρόκο.
Διαβάστε επίσης: ΟΛΘ: Containership θα ενώνει τη Θεσσαλονίκη με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης
«Μεγάλη μέρα για τη Θεσσαλονίκη»
«Σήμερα είναι μία μεγάλη μέρα για τη Θεσσαλονίκη που θα συνδέεται πλέον σε τακτική βάση με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης. Η πόλη αποκτά τη θέση που της αξίζει» επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε, Αθανάσιος Λιάγκος, προαναγγέλλοντας τη δημιουργία και τρίτου dry port, πέραν των δύο που ήδη διαθέτει η εταιρεία σε Σόφια και Νις. Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας τόνισε τη σημασία της ένταξης του λιμανιού σε διεθνή δίκτυα συνδυασμένων μεταφορών και είπε χαρακτηριστικά ότι «το λιμάνι μας δείχνει το δρόμο για την επιτυχία».
Ανάπτυξη
Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της CMA CGM Ελλάς, George Hitti τόνισε ότι η εταιρεία μεταξύ 2021-2022 πετυχαίνει μία ανάπτυξη της τάξης του 35%, σε μεταφερόμενα TEU’s, «μία αύξηση που σε σημαντικό βαθμό συνδέεται με τα τρία δρομολόγια που συνδέουν, εβδομαδιαία, τη Θεσσαλονίκη με τη Σόφια Βουλγαρίας και τη Νις Σερβίας», τόνισε.
Η σημασία της Ελλάδας
Ο διευθυντής της CMA CGM για την περιοχή της Ανατολής/Levante, Hani Chbeir, σημείωσε ότι η Ελλάδα δείχνει να αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία για τον ναυτιλιακό κολοσσό που λέγεται CMA CGM, καθώς εκτός από την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, την προηγούμενη εβδομάδα συνδέθηκε για πρώτη φορά ο Πειραιάς με την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ. Παράλληλα, ο ίδιος είπε, ότι η εταιρεία αναμένεται να συνδέσει την Ελλάδα, με απευθείας γραμμές, με Αίγυπτο, Κύπρο, Τουρκία και Λίβανο.
Η CMA – CGM, που μέσω της θυγατρικής της Τerminal Link, έχει επενδύσει στην ΟΛΘ Α.Ε., είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατέχοντας την τρίτη θέση παγκοσμίως, διαθέτει παρουσία σε 160 χώρες και 583 πλοία, που μεταφέρουν εμπορεύματα μέσα από 276 γραμμές. Παράλληλα, η CMA-CGM διαθέτει 400 γραφεία παγκοσμίως και 150.000 άτομα προσωπικό, ενώ στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του χρόνου, υπολογίζεται να έχει μεταφέρει 143.000 κοντέινερς.
Στην Ελλάδα η παρουσία της CMA – CGM ξεκινά από το 2001 σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη και παραμένει συνδιαχειριστής με ποσοστό στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΘ ΑΕ. Η CMA – CGM Greece έχει σαφή προσανατολισμό τα τελευταία δύο χρόνια την αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και αναβάθμισή του σε κύρια πύλη για τα νότια Βαλκάνια.
Latest News
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση