Ξεκίνησε σήμερα η θαλάσσια σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τέσσερα λιμάνια πόλεων της Βόρειας Ευρώπης: Του Σαουθάμπτον, της Αμβέρσας, του Ρότερνταμ και του Αμβούργου. Η γραμμή, που επιτυγχάνεται με τη νέα υπηρεσία FEMEX της εταιρείας μεταφοράς κοντέινερ «CMA-CGM» και θα γίνεται μέσω εβδομαδιαίου δρομολογίου πλοίου εμπορευματοκιβωτίων, εγκαινιάστηκε από το πλοίο LOME.
Συγκεκριμένα, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας περίπου 5.000 TEU’S θα «δένουν» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ,προερχόμενα από τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, και θα παραλαμβάνουν φορτία προς εξαγωγή για τα λιμάνια της Τουρκίας (Κων/πολη, Γεμπζέ, Γκεμλίκ, Σμύρνης) και της Τανγκέρης στο Μαρόκο.
Διαβάστε επίσης: ΟΛΘ: Containership θα ενώνει τη Θεσσαλονίκη με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης
«Μεγάλη μέρα για τη Θεσσαλονίκη»
«Σήμερα είναι μία μεγάλη μέρα για τη Θεσσαλονίκη που θα συνδέεται πλέον σε τακτική βάση με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης. Η πόλη αποκτά τη θέση που της αξίζει» επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε, Αθανάσιος Λιάγκος, προαναγγέλλοντας τη δημιουργία και τρίτου dry port, πέραν των δύο που ήδη διαθέτει η εταιρεία σε Σόφια και Νις. Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας τόνισε τη σημασία της ένταξης του λιμανιού σε διεθνή δίκτυα συνδυασμένων μεταφορών και είπε χαρακτηριστικά ότι «το λιμάνι μας δείχνει το δρόμο για την επιτυχία».
Ανάπτυξη
Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της CMA CGM Ελλάς, George Hitti τόνισε ότι η εταιρεία μεταξύ 2021-2022 πετυχαίνει μία ανάπτυξη της τάξης του 35%, σε μεταφερόμενα TEU’s, «μία αύξηση που σε σημαντικό βαθμό συνδέεται με τα τρία δρομολόγια που συνδέουν, εβδομαδιαία, τη Θεσσαλονίκη με τη Σόφια Βουλγαρίας και τη Νις Σερβίας», τόνισε.
Η σημασία της Ελλάδας
Ο διευθυντής της CMA CGM για την περιοχή της Ανατολής/Levante, Hani Chbeir, σημείωσε ότι η Ελλάδα δείχνει να αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία για τον ναυτιλιακό κολοσσό που λέγεται CMA CGM, καθώς εκτός από την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, την προηγούμενη εβδομάδα συνδέθηκε για πρώτη φορά ο Πειραιάς με την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ. Παράλληλα, ο ίδιος είπε, ότι η εταιρεία αναμένεται να συνδέσει την Ελλάδα, με απευθείας γραμμές, με Αίγυπτο, Κύπρο, Τουρκία και Λίβανο.
Η CMA – CGM, που μέσω της θυγατρικής της Τerminal Link, έχει επενδύσει στην ΟΛΘ Α.Ε., είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατέχοντας την τρίτη θέση παγκοσμίως, διαθέτει παρουσία σε 160 χώρες και 583 πλοία, που μεταφέρουν εμπορεύματα μέσα από 276 γραμμές. Παράλληλα, η CMA-CGM διαθέτει 400 γραφεία παγκοσμίως και 150.000 άτομα προσωπικό, ενώ στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του χρόνου, υπολογίζεται να έχει μεταφέρει 143.000 κοντέινερς.
Στην Ελλάδα η παρουσία της CMA – CGM ξεκινά από το 2001 σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη και παραμένει συνδιαχειριστής με ποσοστό στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΘ ΑΕ. Η CMA – CGM Greece έχει σαφή προσανατολισμό τα τελευταία δύο χρόνια την αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και αναβάθμισή του σε κύρια πύλη για τα νότια Βαλκάνια.
Latest News
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος