![Πέραμα: Ναυπηγοεπισκευαστές εναντίον COSCO](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/περαμα.jpg)
Σε ευθεία επίθεση στην διοίκηση του ΟΛΠ και την Cosco προχωρούν με ανακοίνωση τους ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) και ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ, καταγγέλλοντας την συρρίκνωση των θέσεων της ναυπηγοεπισκευής στο Πέραμα.
Διαβάστε επίσης: Νέα εποχή για τα ναυπηγεία Περάματος – Από τα ξύλινα σκαριά στα mega yachts και στα οχηματαγωγά
Η καταγγελία
Στην ανακοίνωση τους καταγγέλλουν την Cosco για:
-συρρίκνωση και ακύρωση θέσεων επισκευής πλοίων από την ΟΛΠ/COSCO
-την χωροθέτηση από την ΟΛΠ/COSCO δραστηριοτήτων ασχέτων με τη Ναυπηγοεπισκευή σε θέσεις παραδοσιακά εκτέλεσης επισκευών πλοίων.
-την εκτέλεση έργων από την ΟΛΠ/COSCO ταυτόχρονα σε πολλές θέσεις Ναυπηγοεπισκευής με αποτέλεσμα την δραστική μείωσή τους και την άρνηση εφαρμογής κοινά αποδεκτού χρονοδιαγράμματος.
-την άρνηση διαβούλευσης, την πλήρη κινέζικη αδιαλλαξία και τη χαρακτηριστική κινέζικη αποικιοκρατική συμπεριφορά.
-την κατάληψη μεγάλου αριθμού θέσεων επισκευής από αργούντα ή διαχειμαζόμενα πλοία με ευθύνη της ΟΛΠ/COSCO.
-την κινέζικη κακοδιαχείριση στον ΟΛΠ, που διώχνει πλοία από την Ναυπηγοεπισκευή, ακόμα και όταν υπάρχουν διατιθέμενες υποδομές.
-την κατάφωρη παραβίαση της Σύμβασης Παραχώρησης, που δεν επιτρέπει τη συρρίκνωση των θέσεων επισκευής, αλλά αντίθετα προάγει «… την παροχή, παράδοση και εκμίσθωση επιπρόσθετων υποδομών και ναυπηγοεπισκευαστικών δυνατοτήτων…, σε περιοχές που επί του παρόντος δεν φιλοξενούν Ναυπηγοεπισκευαστικές ιδιότητες …».
-την κατάφωρη παραβίαση της Εθνικής μας και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.
-την αυθαίρετη επιβολή και την υπέρμετρη αύξηση τελών σε βάρος της Ναυπηγοεπισκευής και της Ελληνικής Ναυτιλίας από την ΟΛΠ/COSCO, που καθημερινά επιδεικνύει συμπεριφορά ακραιφνούς αποικιοκράτη με πλήρη περιφρόνηση των τοπικών κοινωνιών και επιχειρήσεων.
«Παραβιάζεται η σύμβαση παραχώρησης»
Στην ανακοίνωση τονίζεται ακόμη ότι «οι κινέζοι της COSCO παραβιάζουν καθημερινά τη Σύμβαση Παραχώρησης και παρανομούν ατιμώρητα, ως εάν ήλθαν στη χώρα μας όχι ως επενδυτές, αλλά ως αποικιοκράτες. Η COSCO οδηγεί συστηματικά τη Ναυπηγοεπισκευή στον όλεθρο, την καταστροφή και τις τοπικές κοινωνίες στην ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση».
Τέλος τα δυο σωματεία ζητούν την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας για «να σταματήσει η παράνομη συμπεριφορά της COSCO και η καταστροφική της δράση για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και τις τοπικές κοινωνίες. Ο χρόνος και η υπομονή μας έχει εξαντληθεί. Επιχειρήσεις και εργαζόμενοι θα δράσουμε βροντοφωνάζοντας: ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ !!! Chinese go home! You are not welcome in Piraeus!!!»
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά