Σε ευθεία επίθεση στην διοίκηση του ΟΛΠ και την Cosco προχωρούν με ανακοίνωση τους ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) και ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ, καταγγέλλοντας την συρρίκνωση των θέσεων της ναυπηγοεπισκευής στο Πέραμα.
Διαβάστε επίσης: Νέα εποχή για τα ναυπηγεία Περάματος – Από τα ξύλινα σκαριά στα mega yachts και στα οχηματαγωγά
Η καταγγελία
Στην ανακοίνωση τους καταγγέλλουν την Cosco για:
-συρρίκνωση και ακύρωση θέσεων επισκευής πλοίων από την ΟΛΠ/COSCO
-την χωροθέτηση από την ΟΛΠ/COSCO δραστηριοτήτων ασχέτων με τη Ναυπηγοεπισκευή σε θέσεις παραδοσιακά εκτέλεσης επισκευών πλοίων.
-την εκτέλεση έργων από την ΟΛΠ/COSCO ταυτόχρονα σε πολλές θέσεις Ναυπηγοεπισκευής με αποτέλεσμα την δραστική μείωσή τους και την άρνηση εφαρμογής κοινά αποδεκτού χρονοδιαγράμματος.
-την άρνηση διαβούλευσης, την πλήρη κινέζικη αδιαλλαξία και τη χαρακτηριστική κινέζικη αποικιοκρατική συμπεριφορά.
-την κατάληψη μεγάλου αριθμού θέσεων επισκευής από αργούντα ή διαχειμαζόμενα πλοία με ευθύνη της ΟΛΠ/COSCO.
-την κινέζικη κακοδιαχείριση στον ΟΛΠ, που διώχνει πλοία από την Ναυπηγοεπισκευή, ακόμα και όταν υπάρχουν διατιθέμενες υποδομές.
-την κατάφωρη παραβίαση της Σύμβασης Παραχώρησης, που δεν επιτρέπει τη συρρίκνωση των θέσεων επισκευής, αλλά αντίθετα προάγει «… την παροχή, παράδοση και εκμίσθωση επιπρόσθετων υποδομών και ναυπηγοεπισκευαστικών δυνατοτήτων…, σε περιοχές που επί του παρόντος δεν φιλοξενούν Ναυπηγοεπισκευαστικές ιδιότητες …».
-την κατάφωρη παραβίαση της Εθνικής μας και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.
-την αυθαίρετη επιβολή και την υπέρμετρη αύξηση τελών σε βάρος της Ναυπηγοεπισκευής και της Ελληνικής Ναυτιλίας από την ΟΛΠ/COSCO, που καθημερινά επιδεικνύει συμπεριφορά ακραιφνούς αποικιοκράτη με πλήρη περιφρόνηση των τοπικών κοινωνιών και επιχειρήσεων.
«Παραβιάζεται η σύμβαση παραχώρησης»
Στην ανακοίνωση τονίζεται ακόμη ότι «οι κινέζοι της COSCO παραβιάζουν καθημερινά τη Σύμβαση Παραχώρησης και παρανομούν ατιμώρητα, ως εάν ήλθαν στη χώρα μας όχι ως επενδυτές, αλλά ως αποικιοκράτες. Η COSCO οδηγεί συστηματικά τη Ναυπηγοεπισκευή στον όλεθρο, την καταστροφή και τις τοπικές κοινωνίες στην ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση».
Τέλος τα δυο σωματεία ζητούν την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας για «να σταματήσει η παράνομη συμπεριφορά της COSCO και η καταστροφική της δράση για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και τις τοπικές κοινωνίες. Ο χρόνος και η υπομονή μας έχει εξαντληθεί. Επιχειρήσεις και εργαζόμενοι θα δράσουμε βροντοφωνάζοντας: ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ !!! Chinese go home! You are not welcome in Piraeus!!!»
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη