· Πολλά ακούγονται για την «όρεξη» των επενδυτών να βάλουν το χέρι στην τσέπη.
· Λογικό θα πείτε μιας και η ύφεση πλησιάζει απειλητικά πάνω από την παγκόσμια οικονομία.
· Ωστόσο, το «έξυπνο χρήμα» δεν κοιμάται ποτέ… Και πάντα ψάχνει ευκαιρίες ακόμη και μέσα στην αναμπουμπούλα.
· Υπάρχουν αρκετά funds και μάλιστα πρωτοκλασάτα που δεν σταματάνε να «χτυπάνε πόρτες». Ένα από αυτά είναι και το CVC.
· Μαθαίνουμε πως η διοικητική του ομάδα με επικεφαλής τον Άλεξ Φωτακίδη δεν σταματά να σκανάρει την αγορά, αναζητώντας το επόμενο μεγάλο μπάμ (φανταζόμαστε κάτι αντίστοιχο με αυτά της ΔΕΗ, της Εθνικής Ασφαλιστικής, της Vivartia, του Υγεία, του Metropolitan, της Δωδώνης, κα.).
· Για όσους πάντως αναρωτιούνται στο ραντάρ του δεν φαίνεται να περιλαμβάνονται τοποθετήσεις στις τράπεζες.
· Είναι θέμα στρατηγικής και σε καμία περίπτωση προοπτικών του κλάδου…
——————————————————————————————————————————–
Οι σκαφάτες business του Γεωργάτου (της «Γρηγόρης»)
· Μπορεί η εστίαση να πιέζεται αυτή την περίοδο, ωστόσο τα ταχύπλοα πηγαίνουν… «σφαίρα».
· Αυτό θα πρέπει να σκέφτεται ο Βλάσσης Γεωργάτος, ο οποίος πέρα από ιδιοκτήτης της αλυσίδας «Γρηγόρης» είναι βασικός μέτοχος στην Technohull που παράγει high speed σκάφη μεσαίου μεγέθους
· Μαθαίνουμε πως η εταιρεία με εγκαταστάσεις στο Λαύριο αναπτύσσεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, αφού τα μοντέλα της γίνονται ανάρπαστα σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού (ΗΠΑ, Αυστραλία, κα.).
· Το 70% της παραγωγής εξάγεται εκτός συνόρων σε πελάτες με βαριά πορτοφόλια. Οι οποίοι προφανώς και δεν καταλαβαίνουν από κρίση…
· Είναι τέτοια η ανάπτυξη που μέσα σε ένα χρόνο κατάφερε να διπλασιάσει το προσωπικό της.
· Συγκεκριμένα, πριν από περίπου χρόνο όταν τις εγκαταστάσεις επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός απασχολούσε 100 άτομα προσωπικό, και σήμερα αριθμεί σχεδόν 200…
· Κάποιες φορές οι αριθμοί τα λένε όλα.
——————————————————————————————————————————–
Από τις ουρές της Σύρου… στην Ελευσίνα
· Ούτε το διάστημα μέχρι την επικύρωση του σχεδίου εξυγίανσης των Ναυπηγείων Ελευσίνας από το δικαστήριο δεν είναι διατεθειμένοι να χάσουν στην Onex. Όπως ακριβώς έκαναν και στην περίπτωση του Νεωρίου Σύρου, ξεκίνησαν αμέσως μετά την συμφωνία με τους πιστωτές να εργάζονται πάνω στην επόμενη μέρα.
· Μαθαίνουμε λοιπόν πως σε πρώτη φάση και προκειμένου να ενισχύσουν το εμπορικό σκέλος του ναυπηγείου σχεδιάζουν να φέρουν προς επισκευή πλοία που περιμένουν στην…ουρά για να πάρουν σειρά στα ναυπηγεία των Κυκλάδων.
· Τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω είναι ασφυκτικά γεμάτα. Αυτή τη στιγμή μάλιστα επισκευάζονται 9 πλοία ταυτόχρονα.
· Κινήσεις γίνονται και για την προσέλκυση πολεμικών πλοίων στις εγκαταστάσεις της Ελευσίνας. Η συμμαχία με την ιταλική Fincantieri, η οποία διαθέτει τεράστια εμπειρία στο συγκεκριμένο τομέα εκτιμάται πως θα αποδώσει καρπούς.
· Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο…