
Σημαντική ενίσχυση του μεταφορικού έργου της κατέγραψε η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
Ωστόσο, όπως τονίζεται, η αλματώδης άνοδος των τιμών των καυσίμων επιβάρυνε υπέρμετρα το λειτουργικό κόστος, απορρόφησε την ωφέλεια από την αύξηση των εσόδων και επιδείνωσε σημαντικά τα λειτουργικά αποτελέσματα.
Διαβάστε επίσης: ΑΝΕΚ – Attica Group: Τι αλλαγές φέρνει ο «γάμος» των δύο εταιρειών
Τα βασικά οικονομικά μεγέθη
Κύκλος Εργασιών
Αύξηση κατά 22% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ο οποίος το εννεάμηνο του 2022 ανήλθε σε € 139,5 εκατ. έναντι € 114,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Αντίστοιχα, στο τρίτο τρίμηνο του 2022 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 65,3 εκατ. έναντι € 56,0 εκατ., καταγράφοντας αύξηση κατά 16%.
EBITDA
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου του εννεαμήνου 2022 διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 0,9 εκατ. έναντι κερδών € 12,4 εκατ. το εννεάμηνο του 2021, ενώ στο τρίτο τρίμηνο του 2022 τα ενοποιημένα EBITDA ανήλθαν σε κέρδη € 11,1 εκατ. έναντι € 13,1 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
EBIT
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) του Ομίλου του εννεαμήνου 2022 διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 7,9 εκατ. έναντι κερδών € 4,2 εκατ. Αντίστοιχα, στο τρίτο τρίμηνο του 2022 τα ενοποιημένα EBIT ανήλθαν σε κέρδη € 8,6 εκατ. έναντι € 10,3 εκατ. τρίτο τρίμηνο του 2021.
Επισημαίνεται πως δεν υπήρξαν σημαντικές μεταβολές στη δανειακή θέση, στην κεφαλαιακή διάρθρωση και στα λοιπά μεγέθη της κατάστασης χρηματοοικονομικής θέσης του Ομίλου κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Στις 26.09.2022 το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας αποφάσισε -σε συνέχεια της συμφωνίας της εταιρείας «ΑΤΤΙCA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» (εφεξής ATTICA) με τους βασικούς πιστωτές και μετόχους της ΑΝΕΚ- την έναρξη της διαδικασίας συγχώνευσης με απορρόφηση της Εταιρείας από την ATTICA. Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στην έγκριση των αρμοδίων οργάνων της ΑΝΕΚ και της ATTICA σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και τους συνήθεις στις περιπτώσεις αυτές όρους και αιρέσεις (λήψη έγκρισης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς και κάθε άλλης τυχόν απαιτούμενης έγκρισης ή άδειας).


Latest News

Υπ. Ναυτιλίας: Η αλήθεια για την ακτοπλοϊκή γραμμή Λαύριο – Αγ. Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με ανακοίνωση του παραθέτει τα γεγονότα για τη μη εκτέλεση των δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή γραμμή

Ανησυχία για «νέα Τέμπη στο Αιγαίο»
Σε συναγερμό το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προκειμένου να αντιμετωπίσει πρακτικές που παραπέμπουν σε «πειρατεία»

Τα ταχύπλοα και ο φόβος για ένα δυστύχημα στο Αιγαίο που δεν θα μπορέσει να σηκώσει καμία κυβέρνηση
Γιατί ο Στυλιανίδης προειδοποιεί ότι η χώρα δεν μπορεί να αντέξει «νέα Τέμπη» στο Αιγαίο και τι συμβαίνει με τα ταχύπλοα

Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος
Δεν θα ναυαγήσει το σχέδιο για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα δεσμεύεται ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μετά και τη βροχή καταγγελιών από ναυτεργατικά σωματεία και επιβάτες εναντίον τη Seajets που κυριαρχεί στα ταχύπλοα

Τα παιχνίδια με τις επιδοτούμενες γραμμές – Το παράδειγμα της γραμμής Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος
Ο ρόλος της SeaJets στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος και η εμφάνιση του Μάριου Ηλιόπουλου στη Σαντορίνη

Η Attica Group σχεδιάζει τη ναυπήγηση έξι πλοίων
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις στην κατεύθυνση ανανέωσης του στόλου της Attica Group ανέρχονται σε περίπου 515 εκατ. ευρώ

Έκτακτο δρομολόγιο του Kissamos από Σαντορίνη - Νέες τροποποιήσεις μελετά η Attica Group
Tο έκτακτο δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί σήμερα από το πλοίο “Kissamos”, το οποίο θα αναχωρήσει στις 21:00 από το Ηράκλειο, Κρήτης