Τέλος εποχής για το ολλανδικό ιστιοφόρο «Earl of Pembroke» τύπου μυοδρόμωνα ή μπάρκο (παλαιό εμπορικό τρικάταρτο πλοίο), το οποίο είχε εμφανιστεί σε περισσότερες από δώδεκα ταινίες, καθώς πήρε το δρόμο για τα διαλυτήρια μετά από 77 χρόνια υπηρεσίας.
Το θρυλικό ιστιοφόρο, πρωταγωνίστησε στις κινηματογραφικές παραγωγές των «Treasure Island, Alice in Wonderland και Cloud Atlas», με τη βοήθεια ρυμουλκών πραγματοποίησε το τελευταίο του ταξίδι.
Διαβάστε επίσης: Κρυμμένοι θησαυροί στο βυθό της Βαλτικής Θάλασσας
Όπως τονίζεται, το σκάφος κατασκευάστηκε στη Σουηδία το 1945 ως Orion και ήταν ένα από τα τελευταία ιστιοφόρα φορτηγά πλοία, μεταφέροντας για ένα μεγάλο διάστημα ξυλεία στη Βαλτική.
Η νέα καριέρα
Το «Earl of Pembroke» τελείωσε την καριέρα του ως εμπορικό πλοίο το 1974, αλλά σύντομα παρελήφθη από την εταιρεία παραγωγής ταινιών. Ξεκίνησε επισκευή το 1984 και ξαναβγήκε στο νερό τρικάταρτη μπάρκα του 18ου αιώνα το 1995. Το νέο της όνομα, «Earl of Pembroke», ήταν το αρχικό όνομα του διάσημου πλοίου «Endeavor» του James Cook.
Στη νέα του καριέρα το ιστιοφόρο συμμετείχε σε περισσότερες από δώδεκα τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές, συμπεριλαμβανομένων των «Longitude, Treasure Island, The Count of Monte Cristo, Cloud Atlas και Brotherhood of the Wolf».
Το πλόιο άλλαξε χέρια το 2012 και συνέχισε να συμμετέχει σε φεστιβάλ στη Βόρεια Ευρώπη και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μεταπωλήθηκε ξανά το 2017 στην Scarlet Sails Ltd. Τα τελευταία χρόνια, είχε αγκυροβολήσει στο λιμάνι του Den Helder της Βόρειας Ολλανδίας. Ωστόσο, το κόστος συντήρησης ήταν τεράστιο για τον σημερινό ιδιοκτήτη και πάρθηκε η απόφαση να οδηγηθεί σε διαλυτήριο στο κοντινό Kampen.
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία