Άρρωστοι για το ποδόσφαιρο με όλη τη σημασία της έννοιας. Κινέζοι φίλαθλοι καταλήγουν στα νοσοκομεία λόγω των πολλών ωρών που παρακολουθούν αγώνες του Μουντιάλ.
Το «σύνδρομο του Παγκοσμίου Κυπέλλου» έκανε την εμφάνισή του με την έναρξη της διοργάνωσης, στις 20 Νοεμβρίου, στην ανατολική περιφέρεια της Γκουάνγκντονγκ με περισσότερους από εκατό φιλάθλους να καταλήγουν στο νοσοκομείο. Μεταξύ των συχνότερων συμπτωμάτων που εμφανίζουν είναι γαστρεντερικές, καρδιαγγειακές, εγκεφαλικές και αναπνευστικές διαταραχές.
Λόγω της διαφοράς στην ώρα – η Γκουάνγκντονγκ είναι πέντε ώρες μπροστά από την Ντόχα- οι κινέζοι φίλοι του αθλήματος ξενυχτούν για να δουν όλα τα παιχνίδια, με αποτέλεσμα πολλοί εξ’ αυτών να καταλήξουν στο νοσοκομείο της πόλης Μεϊζού.
Διαβάστε επίσης: Πού «απέτυχε» και γιατί το Μουντιάλ του Κατάρ – Τι ελπίζουν (τώρα) οι διοργανωτές
Ηταν και παλιά
Το «Σύνδρομο του Παγκοσμίου Κυπέλλου» δεν είναι κάτι νέο για τη χώρα του Κόκκινου Δράκου. Στη διάρκεια του Μουντιάλ της Γερμανίας το 2006 ο Τύπος του Πεκίνου είχε αναφερθεί σε έντεκα θανάτους για παρόμοιο λόγο.
Ως εκ τούτου οι γιατροί δεν πιάστηκαν απροετοίμαστοι δημιουργώντας ακόμα και ειδική κλινική μέσα στο νοσοκομείο στην οποία νοσηλεύονται οι «άρρωστοι της μπάλας».
Η λεπτομέρεια που εντυπωσιάζει: όλοι οι γιατροί που στελέχωσαν την κλινική παίζουν επίσης ποδόσφαιρο και όπως λένε, μπορούν να καταλάβουν καλύτερα τα συναισθήματα των φιλάθλων.
Η πρώτη κορύφωση των εισαγωγών καταγράφηκε μετά την ήττα της Αργεντινής από τη Σαουδική Αραβία. Ένα παιχνίδι με τεράστιο συναισθηματικό αντίκτυπο, ειδικά αν συνδυαστεί και με το γεγονός ότι έλαβε χώρα τα ξημερώματα, τοπική ώρα. Οι κινέζοι φίλοι του ποδοσφαίρου εμφάνισαν συμπτώματα αϋπνίας, δυσλειτουργίας εσωτερικών οργάνων, άγχος, διέγερση , εγκεφαλικές και αναπνευστικές διαταραχές.
Εύλογο είναι το ερώτημα, τι θα γινόταν αν συμμετείχε στο Παγκόσμιο Κύπελλο και η εθνική ομάδα της Κίνας.
Πηγή: in.gr
Latest News
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών