Ένα βήμα πριν να κλείσει – και επίσημα – μια ακόμη εξαγορά, την τρίτη από τις αρχές του έτους, βρίσκεται η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Διαμαντής Μασούτης, με το «μεσαίο ράφι» της οργανωμένης λιανικής να συνεχίζει να θέλγει τους «μεγάλους» του κλάδου.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στην βορειοελλαδίτικη λιανεμπορική εταιρεία, με επικεφαλής τον Γιάννη Μασούτη, έχει ήδη συμφωνηθεί με τους ιδιοκτήτες της αλυσίδας Family Super Market να εξαγοραστούν τα 10 από τα 16 καταστήματα της τελευταίας και συγκεκριμένα τα σημεία του δικτύου σε Χαλκιδική, Κατερίνη, Γιαννιτσά, Κομοτηνή, Βέροια και Πτολεμαΐδα.
Η απόκτηση των σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Family ανεβάζει τον αριθμό των εξαγορασθέντων σημείων πώλησης από την Μασούτης στα 50 εφέτος, ενώ προβλέπεται να ενισχύσει τον τζίρο της κατά 20-24 εκατ. ευρώ.
Προκειμένου να ολοκληρωθεί το deal θα πρέπει να «περάσει» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, με την Μασούτης να γνωστοποιεί άμεσα την εξαγορά στην ανεξάρτητη Αρχή.
Υπενθυμίζεται ότι εφέτος ο κύκλος των εξαγορών στον κλάδο των σούπερ μάρκετ άνοιξε με την εξαγορά του 50% του ΣΥΝΚΑ στην Κρήτη από τη Δ. Μασούτης.
Αυτή η στρατηγικού χαρακτήρα συμφωνία δημιούργησε ένα δίκτυο άνω των 400 καταστημάτων με τζίρο που ξεπερνά το 1,1 δισ. ευρώ και περισσότερους από 9.500 εργαζομένους, με τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα να αποκτά παρουσία έμμεση και άμεση σε Κρήτη, Κέρκυρα και οκτώ νησιά του Αιγαίου.
Ακολούθησε η εξαγορά της Αφοί Δεναξά στη Σαντορίνη, με τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα να ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της σε τουριστικούς προορισμούς, που εφέτος υπεραπέδωσαν για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ λόγω του ρεκόρ που σημείωσε ο αριθμός των ξένων επισκεπτών.
Τέσσερα μεγάλα καταστήματα στην Αττική
Εκτός όμως από τους τουριστικούς προορισμούς, η Δ. Μασούτης επιδιώκει να κερδίσει και το μεγάλο και δύσκολο στοίχημα της Αττικής. Υπενθυμίζεται ότι η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα εισήλθε στην αγορά της Αττικής το 2018 με την εξαγορά της Προμηθευτικής και διαθέτει αυτή τη στιγμή 70 καταστήματα με την επωνυμία του.
Σε αυτή την κατεύθυνση, στόχος της αλυσίδας είναι η δημιουργία καταστήματος Grand Μασούτης στα νότια Προάστια, όπου θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα 2.500 τ.μ. στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας.
Το επόμενο κατάστημα θα λειτουργήσει σε ιδιόκτητο ακίνητο στις Τρεις Γέφυρες, ενώ στον προγραμματισμό της διοίκησης είναι το άνοιγμα δύο ακόμη hyper markets άνω των 2.000 τ.μ.
Στο 1,1 δισ. ευρώ ο τζίρος
Για εφέτος ο τζίρος της Δ. Μασούτης εκτιμάται ότι θα κινηθεί πέριξ του 1 δισ. ευρώ από 883 εκατ. ευρώ στη διάρκεια του 2021, σχεδόν όσα και το 2020.
Εάν συνυπολογιστεί και ο τζίρος του ΣΥΝΚΑ, οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου θα είναι πάνω από 1,1 δισ. ευρώ.
Ποια είναι η Family Super Market
Με πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Δημήτρη Καράμπελα, που δραστηριοποιείται μαζί με την οικογένειά του εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο της εμπορίας φρέσκων φρούτων και λαχανικών, η αλυσίδα Family Super Market έκανε ντεμπούτο στον κλάδο των σούπερ μάρκετ το 2012, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στα Γιαννιτσά.
Ακολούθησε το άνοιγμα στην Κατερίνη, ενώ η οργανική επέκταση συνεχίστηκε με τη δημιουργία νέου καταστήματος στην Αριδαία και τη μεταφορά της αποθήκης σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης.
Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα έχει παρουσία στη Χαλκιδική (4 καταστήματα), στην Καβάλα, στην Πτολεμαΐδα, στη Βέροια και στη Θεσσαλονίκη, ενώ διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της Family, η αλυσίδα παρουσίασε κύκλο εργασιών 23,49 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 21,65 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 72,6 χιλ. ευρώ το 2020 από ζημίες 2,6 χιλ. ευρώ το 2019.
Στη χρήση του 2020 η εταιρεία προσέφυγε σε τραπεζικό δανεισμό ύψους 600 χιλ. ευρώ για επενδυτικούς σκοπούς, ενώ το 2019 δεν είχε δανεισμό.
Latest News
Ποιος κερδίζει στη μάχη της πίτσας στην Ελλάδα – Τα μερίδια και η ανατροπή
Pizza Fan, Domino’s, L’ Artigiano, Roma Pizza και οσονούπω -ξανά- Pizza Hut στη μάχη των 370 εκατ. ευρώ - Πώς διαμορφώνονται τα μερίδια και τα κέρδη
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν τη συγκεκριμένη κρατική επιδότηση νέων συνδέσεων, το Gigabit voucher, σημαντικό εργαλείο που θα επιτρέψει στην αγορά να κινηθεί πιο επιθετικά
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους