Στην προτίμηση των επιχειρήσεων που υποστηρίζουν τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ, τάσσονται καταναλωτές και εργαζόμενοι στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μελέτες των εταιρειών Edelman και Glaad.
Διαβάστε επίσης: ΗΠΑ: «Φτωχαίνουν» επικίνδυνα για την οικονομία οι Αμερικανοί
Η έρευνα της Edelman
Περισσότερο από το 51% των Αμερικανών εργαζομένων που απάντησαν σε παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Edelman από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο, δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να εργαστούν για μια εταιρεία που τάσσεται υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ, σε σύγκριση με το 11% που δήλωσε ότι είναι λιγότερο πιθανό.
Διαβάστε επίσης: ΗΠΑ: Αντιφατικά μηνύματα στο «μίξερ» της Fed
Σε μια ξεχωριστή έρευνα της Edelman που διεξήχθη τον Μάιο, το 34% των καταναλωτών δήλωσε ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσει από μια μάρκα που εξέφραζε την υποστήριξή της στα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ, έναντι 19% που δήλωσε ότι ήταν λιγότερο πιθανό.
Αντι-ΛΟΑΤΚΙ κυβερνητική πολιτικη
Η Gay and Lesbian Alliance Against Defamation συνεργάστηκε με την Edelman για να αναλύσει τα δεδομένα της έρευνας και να συγκεντρώσει πληροφορίες ειδικά για τα ΛΟΑΤΚΙ. Οι απαντήσεις της έρευνας προήλθαν από 1.000 καταναλωτές και 1.000 εργαζόμενους στις ΗΠΑ.
Οι πληροφορίες έρχονται σε μια χρονιά όπου η αντι-ΛΟΑΤΚΙ κυβερνητική πολιτική και η βία αυξάνονται. Πάνω από 300 νομοσχέδια κατά των ΛΟΑΤΚΙ έχουν προταθεί στα πολιτειακά νομοθετικά σώματα το 2022 και η υποτιμητική παραπληροφόρηση για τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα έχει αυξηθεί κατά 400% στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με την Εκστρατεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Συντριπτικά υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ
Σε συνομιλίες με εταιρικούς πελάτες της, η Edelman διαπίστωσε ότι η αυξανόμενη εχθρότητα απέναντι στα ΛΟΑΤΚΙ άτομα έχει κάνει τις εταιρείες νευρικές να παίρνουν μια σταθερή δημόσια θέση απέναντι τους.
«Αν βάλεις την LGBTQ κοινότητα σε αναμονή, αυτό θα επηρεάσει τα κέρδη σου», λέει η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Glaad, Sarah Kate Ellis.
Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς αναμένουν από τους CEOs να συμβάλουν στη διαμόρφωση πολιτικής γύρω από τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ. Συγκεκριμένα, οι νεότεροι αγοραστές τείνουν να βρίσκουν τις μάρκες που υποστηρίζουν τις κοινότητες LGBTQ πιο ελκυστικές.
Μια δημοσκόπηση της Gallup τον Φεβρουάριο, ανέφερε ότι ένα στα πέντε μέλη της γενιάς Z προσδιορίζεται ως «λεσβία, ομοφυλόφιλος, αμφιφυλόφιλος, τρανσέξουαλ ή κάτι άλλο εκτός από ετεροφυλόφιλος».
Το 64% των μη ΛΟΑΤΚΙ ατόμων και το 71% των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εταιρείες που παρουσιάζουν ΛΟΑΤΚΙ άτομα στις διαφημίσεις τους, σύμφωνα με την έρευνα της Glaad.
Η αλλαγή στάσης της Disney
Τον Μάρτιο, η Disney αντιμετώπισε κριτική από τους ίδιους τους υπαλλήλους της για την αρχική σιωπή της εταιρείας σχετικά με τη νομοθεσία της Φλόριντα που απαγόρευε την εκπαίδευση στο δημοτικό σχολείο σχετικά με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου. Αμέσως μετά, ο τότε διευθύνων σύμβουλος Μπομπ Τσάπεκ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα δωρίσει 5 εκατομμύρια δολάρια σε οργανώσεις υποστήριξης των ΛΟΑΤΚΙ και υποσχέθηκε να βοηθήσει στην κατάργηση των αντι-ΛΟΑΤΚΙ πολιτικών της Φλόριντα.
Από την επιστροφή του ως διευθύνων σύμβουλος της Disney τον περασμένο μήνα, ο Bob Iger έχει μιλήσει για τη δέσμευση της εταιρείας να υποστηρίξει τις κοινότητες ΛΟΑΤΚΙ. Ο γίγαντας της ψυχαγωγίας κυκλοφόρησε παραγωγές φέτος, συμπεριλαμβανομένων των ταινιών «Lightyear» και «Strange World», οι οποίες προβάλλουν τις LGBTQ κοινότητες.
«Όταν εξετάζετε τις στιγμές που υπάρχει σύγκρουση της LGBTQ κοινότητας με εταιρείες, οι εταιρείες που υπερασπίζονται τους LGBTQ ανθρώπους είναι αυτές που κερδίζουν», δήλωσε η Ellis της Glaad. «Δεν νομίζω ότι μπορείς να είσαι ένα προϊόν που απευθύνεται στον καταναλωτή τον 21ο αιώνα και να μην έχεις αυτό ως προτεραιότητα», πρόσθεσε.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%