Είσοδο στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label) σε συνεργασία με έλληνες προμηθευτές σχεδιάζει η Wolt Market. Παράλληλα στο επενδυτικό της πλάνο περιλαμβάνεται το άνοιγμα και νέων dark stores (καταστήματα τροφοδοσίας), προκειμένου σε πρώτη φάση να ενισχύσει την παρουσία της στις περιοχές όπου ήδη δραστηριοποιείται, ήτοι Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, και σε δεύτερο χρόνο να επεκταθεί σε πόλεις όπου έχει παρουσία η ηλεκτρονική πλατφόρμα Wolt, όπως η Λάρισα, τα Χανιά, ο Βόλος, το Αγρίνιο.
Αυτή τη στιγμή προϊόντα με την επωνυμία της Wolt Market διατίθενται μόνο στην αγορά του Ισραήλ, με κάποιους (λίγους) κωδικούς φρούτων και λαχανικών και ξηρών καρπών, ενώ υπάρχουν επίσης μια ομπρέλα και ένα τιρμπουσόν (!), όπως αναφέρει ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα στο πλαίσιο δημοσιογραφική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο dark store της online αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Περιστέρι.
Διαβάστε επίσης: Wolt Market: Προχωρά σε μειώσεις τιμών για 1.500 προϊόντα
Ερωτηθείς σχετικά με τις κατηγορίες προϊόντων που θα αναπτύξει η Wolt Market με το όνομά της, ο κ. Μπιλάλης ανέφερε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για όλο το φάσμα των ειδών σούπερ μάρκετ.
Υπογράμμισε ωστόσο ότι χρειάζεται πολύ προσεκτικός σχεδιασμός, ενώ θα πρέπει να βρεθούν οι αξιόπιστοι παραγωγοί, οι οποίοι θα προμηθεύουν το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ με προϊόντα προδιαγραφών που θα θέσει η εταιρεία, στους όγκους που θέλει και με προσιτή τιμή.
Σύντομα 5.000 κωδικοί
Το ψηφιακό σούπερ μάρκετ της Wolt, που συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, με 10 «σκοτεινά» καταστήματα από τα οποία διακινούνται 4.000 κωδικοί, το δεύτερο εξάμηνο εφέτος παρουσιάζει διψήφια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες, όπως ανέφερε ο κ. Μπιλάλης, χωρίς όμως να δώσει παραπάνω στοιχεία.
Σε ό,τι αφορά το κωδικολόγιο, σύντομα θα φτάσει στους 5.000 κωδικούς, σημείωσε ο κ. Μπιλάλης, ενώ πριν δύο χρόνια ξεκίνησε με περίπου 1.800 κωδικούς.
Διατηρεί παρουσία σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής κ.ά.
Το ψηφιακό σούπερ μάρκετ με βασικό μέτοχο την DoorDash εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο, συνεργάζεται με περισσότερους από 100 προμηθευτές.
Νέες συνεργασίες
Επιπλέον έχει λανσάρει νέες συνεργασίες, όπως με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία λίστα με 230 κωδικούς κρασιού, που καλύπτουν γεωγραφικά όλες τις οινικές περιοχές της Ελλάδας και συμπληρώνεται από κάποιες σημαντικές διεθνείς ετικέτες, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO.
Τα ηλεκτρονικά ράφια της Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.
Μεταξύ των κατηγοριών που επιλέγουν περισσότερο οι πελάτες της Wolt Market συμπεριλαμβάνοντα τα φρουτολαχανικά, τα κρεατικά, τα γαλακτοκομικά, τα αλκοολούχα ποτά και τα σνακ. Ιδιαίτερη δυναμική αναπτύσσουν επίσης οι κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα.
Μία από τις κορυφαίες θέσεις στις παραγγελίες της Wolt Market κατέχουν οι μπανάνες.
Σήμερα τα καταστήματα της Wolt Market λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά.
Μειώσεις τιμών
Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.
Latest News
Morgan Stanley: Ψαλιδίζει τις τιμές στόχους για τις τράπεζες - Ο ρόλος των επιτοκίων [πίνακες]
Ο επενδυτικός οίκος Morgan Stanley υποβαθμίζει τη σύσταση για Τράπεζα Πειραιώς και Εθνική σε equalweight
Νέο κεφάλαιο για την Eurobank στις μικροπιστώσεις - Στο 19,9% η συμμετοχή στην AFI
Με την ολοκλήρωση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της AFI Microfinance SA, η Eurobank διαθέτει το 100% των προνομιούχων μετοχών της Εταιρείας
Deal της Alpha Finance με την Kepler Cheuvreux - Ο ρόλος της UniCredit
Η συνεργασία μεταξύ της Alpha Finance και της Kepler Cheuvreux υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας της Alpha Bank με την UniCredit
Γιατί ο Σπ. Θεοδωρόπουλος δίνει 22,5 εκατ. ευρώ για καραμέλες στην εποχή του Ozempic
Τα τριπλάσια καθαρά κέρδη της Λάβδας και τι προσδοκά ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος από τις καραμέλες - Πόσο αυξάνονται οι πωλήσεις ζαχαρωδών
Σίριαλ 20 χρόνων αναζητά λύση – Τι περιμένουν οι δανειολήπτες ελβετικού φράγκου
Τι δηλώσει στον ΟΤ για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο η νόμιμη εκπρόσωπος του Συλλόγου Δανειοληπτών Ελβετικού Φράγκου (ΣΥ.ΔΑΝ.Ε.Φ.), Δέσποινα Σονιάδου
Οικογένεια Μπουτάρη: Η Νάουσα, ο «Μύθος» και ο «Κυρ – Γιάννης» - 145 χρόνια συνώνυμο του κρασιού
Η διαδρομή της οικογένειας Μπουτάρη από τον 19ο αιώνα στον 21ο αιώνα - Από την οδό Ζαφειράκη της Νάουσας στην είσοδο των αδελφών Γεωργιάδη
Αρώματα και σκουλαρίκια για τη «Gen Zalpha» - Ποια είναι η Claire's που κάνει θραύση στους νέους
Χωρίς να αλλάξει τον προσανατολισμό της, η Claire's στοχεύει στους καταναλωτές της «Gen Zalpha»
Στον Τέλη Μυστακίδη ο έλεγχος της AB Bank - Πράσινο φως από ΕΚΤ και ΤτΕ
Ο Τέλης Μυστακίδης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς το διοικητικό συμβούλιο, τη διοικητική ομάδα και τους εργαζόμενους της ABBank
Κληρώνει… για την αναδιάρθρωση της Intrum – Τι υποστηρίζει για Ελλάδα ο όμιλος
Πηγές της Intrum αναφέρουν πως οι ελληνικές αρχές είναι ενήμερες για κάθε βήμα τις διαδικασίας - Το ιστορικό
Ανοίγουν οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες - Το απογευματινό ωράριο
Βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος του υπουργείου για την αύξηση της συμμετοχής των παραγωγών στις λαϊκές αγορές