![Wolt Market: Σχέδια για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας από Έλληνες παραγωγούς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/Wolt-1.jpg)
Είσοδο στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label) σε συνεργασία με έλληνες προμηθευτές σχεδιάζει η Wolt Market. Παράλληλα στο επενδυτικό της πλάνο περιλαμβάνεται το άνοιγμα και νέων dark stores (καταστήματα τροφοδοσίας), προκειμένου σε πρώτη φάση να ενισχύσει την παρουσία της στις περιοχές όπου ήδη δραστηριοποιείται, ήτοι Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, και σε δεύτερο χρόνο να επεκταθεί σε πόλεις όπου έχει παρουσία η ηλεκτρονική πλατφόρμα Wolt, όπως η Λάρισα, τα Χανιά, ο Βόλος, το Αγρίνιο.
Αυτή τη στιγμή προϊόντα με την επωνυμία της Wolt Market διατίθενται μόνο στην αγορά του Ισραήλ, με κάποιους (λίγους) κωδικούς φρούτων και λαχανικών και ξηρών καρπών, ενώ υπάρχουν επίσης μια ομπρέλα και ένα τιρμπουσόν (!), όπως αναφέρει ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα στο πλαίσιο δημοσιογραφική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο dark store της online αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Περιστέρι.
Διαβάστε επίσης: Wolt Market: Προχωρά σε μειώσεις τιμών για 1.500 προϊόντα
Ερωτηθείς σχετικά με τις κατηγορίες προϊόντων που θα αναπτύξει η Wolt Market με το όνομά της, ο κ. Μπιλάλης ανέφερε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για όλο το φάσμα των ειδών σούπερ μάρκετ.
Υπογράμμισε ωστόσο ότι χρειάζεται πολύ προσεκτικός σχεδιασμός, ενώ θα πρέπει να βρεθούν οι αξιόπιστοι παραγωγοί, οι οποίοι θα προμηθεύουν το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ με προϊόντα προδιαγραφών που θα θέσει η εταιρεία, στους όγκους που θέλει και με προσιτή τιμή.
Σύντομα 5.000 κωδικοί
Το ψηφιακό σούπερ μάρκετ της Wolt, που συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, με 10 «σκοτεινά» καταστήματα από τα οποία διακινούνται 4.000 κωδικοί, το δεύτερο εξάμηνο εφέτος παρουσιάζει διψήφια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες, όπως ανέφερε ο κ. Μπιλάλης, χωρίς όμως να δώσει παραπάνω στοιχεία.
Σε ό,τι αφορά το κωδικολόγιο, σύντομα θα φτάσει στους 5.000 κωδικούς, σημείωσε ο κ. Μπιλάλης, ενώ πριν δύο χρόνια ξεκίνησε με περίπου 1.800 κωδικούς.
Διατηρεί παρουσία σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής κ.ά.
Το ψηφιακό σούπερ μάρκετ με βασικό μέτοχο την DoorDash εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο, συνεργάζεται με περισσότερους από 100 προμηθευτές.
Νέες συνεργασίες
Επιπλέον έχει λανσάρει νέες συνεργασίες, όπως με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία λίστα με 230 κωδικούς κρασιού, που καλύπτουν γεωγραφικά όλες τις οινικές περιοχές της Ελλάδας και συμπληρώνεται από κάποιες σημαντικές διεθνείς ετικέτες, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO.
Τα ηλεκτρονικά ράφια της Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.
Μεταξύ των κατηγοριών που επιλέγουν περισσότερο οι πελάτες της Wolt Market συμπεριλαμβάνοντα τα φρουτολαχανικά, τα κρεατικά, τα γαλακτοκομικά, τα αλκοολούχα ποτά και τα σνακ. Ιδιαίτερη δυναμική αναπτύσσουν επίσης οι κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα.
Μία από τις κορυφαίες θέσεις στις παραγγελίες της Wolt Market κατέχουν οι μπανάνες.
Σήμερα τα καταστήματα της Wolt Market λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά.
Μειώσεις τιμών
Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Βρεττού – Attica Bank: Το roadmap για τον 5ο τραπεζικό πόλο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Photo_Eleni-Vrettou-768x546-1-1-600x427.jpg)
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
![Space Hellas: Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Space-Hellas-600x375.jpg)
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
![Attica Bank: Κλειδώνει το deal – Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/attica_bank_774064730-600x375.jpg)
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
![Linea Piu: Τριπλάσια κέρδη για τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Chanel στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/chanel-flap-bag-600x420.jpg)
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
![Flora: Λίγο πιο «θαμπά» το 2023 τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/flora1-600x398.png)
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
![Τηλεπικοινωνίες: Οι ευρωπαϊκές εταιρείες… πρασινίζουν εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/telecom8-600x403.jpg)
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια
![Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/synaiteristiki_xanion-768x384-1-600x300.jpg)
Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ
Ενδιαφέρον από τσεχικό επενδυτικό fund
![Space Hellas: Διανέμει καθαρό μέρισμα 0,152 ευρώ ανά μετοχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/space-hellas-600x380.jpg)
Space Hellas: Διανέμει καθαρό μέρισμα 0,152 ευρώ ανά μετοχή
Από τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024 οι μετοχές της εταιρείας θα είναι διαπραγματεύσιμες στο Χρηματιστήριο Αθηνών
![CNL Capital: Έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου έως 850.000 ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/CNL-600x308.png)
CNL Capital: Έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου έως 850.000 ευρώ
Τι αναφέρει η εταιρεία
![Betshop.gr: Τι αναφέρει η ανακοίνωση της ΕΕΕΠ για το κλείσιμο της πλατφόρμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_betshop-600x352.png)
ΕΕΕΠ για Betshop.gr: Κινούμαστε με γνώμονα την προστασία των πελατών
Συνεργάζεται και με άλλες αρμόδιες αρχές για κάθε απαραίτητη ενέργεια για την διαφύλαξη των νόμιμων συμφερόντων τους