Κοινοπραξία έχουν συστήσει η Volkswagen και η Enel στην Ιταλία και η οποία θα αναλάβει την κατασκευή σταθμών τα ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Reuters το ύψος της επένδυσης για κάθε εταιρεία θα ανέρχεται στα 100 εκατ. ευρώ.
Στην από κοινού ανακοίνωση αναφέρεται ότι οι σταθμοί φόρτισης θα είναι συμβατοί με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όλων των κατασκευαστών, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει ότι 500 σταθμοί θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί έως τα τέλη του επόμενου έτους, η συνολική παραγωγική δυναμικότητα των οποίων θα ξεπερνάει τα 350 kW.
Διαβάστε επίσης – Volkswagen: Τα συνδικάτα έδιωξαν τον CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
Η συμφωνία αυτή αποτελεί μέρος των δραστηριοτήτων της Volkswagen αναφορικά με τους σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 2022 ήταν για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μια χρονιά με εξόχως έντονη δραστηριότητα, καθώς έως την ολοκλήρωσή της θα πρέπει μαζί με τις συνεργαζόμενες εταιρείες να έχει τοποθετήσει συνολικά 16.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης σε ολόκληρο τον κόσμο (4.300 στην Ευρώπη, 3.700 στις ΗΠΑ και 8.000 στην Κίνα). Οι σταθμοί αυτοί αναλογούν περί του ενός τρίτου των 45.000 συνολικά σταθμούς τους οποίους η Volkswagen έχει δεσμευθεί να τοποθετήσει παγκοσμίως έως το 2025.
Για τα μεγαλεπήβολα αυτά σχέδια, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης έχει συνάψει συνεργασίες με τις BP, την ισπανική Iberdrola, ενώ παράλληλα κατέχει μερίδιο στην κοινοπραξία Ionity, στην οποία είναι επίσης μέτοχοι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι BMW, Mercedes-Benz, Ford και Hyundai.
Με την τοποθέτηση σταθμών φόρτισης σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία, η Volkswagen επιδιώκει να μετριάσει τους προβληματισμούς των οδηγών αναφορικά με την επάρκεια του δικτύου των σταθμών φόρτισης και να τους στρέψει προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να καταστεί η ενέργεια διαθέσιμη όταν προκύπτει ανάγκη. Η αποθήκευση ενέργειας θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο», υπογράμμισε το μέλος του δ.σ. της γερμανικής εταιρείας Τόμας Σμαλ.
Ο ίδιος προχώρησε και σε μία αποκάλυψη, λέγοντας ότι η εταιρεία του θα παρουσιάσει την αμφίδρομη φόρτιση, με την οποία τα αυτοκίνητα θα μπορούν να στέλνουν ενέργεια από τις μπαταρίες τους στο ηλεκτρικό δίκτυο, μια λειτουργία την οποία η Volkswagen επιθυμεί έως το τα μέσα του 2023 να είναι διαθέσιμη στα περισσότερα οχήματά της.
Διαβάστε επίσης: Volkswagen: Αλλαγές στη διαδικασία παραγωγής φέρνει η ενεργειακή κρίση
Μόνο για τις ανάγκες της η Ευρώπη θα χρειασθεί τουλάχιστον 3,4 εκατ. σταθμούς φόρτισης έως το 2030, ένα νούμερο το οποίο απέχει παρασάγγας από τους 375.000 σταθμούς που πιστεύεται ότι υπήρχαν διαθέσιμοι στα τέλη του 2021, σύμφωνα με τη μελέτη της McKinsey για την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Στην ίδια μελέτη επισημαίνεται ότι ο ηλεκτρισμός από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα πρέπει να διανέμεται στα δίκτυα παροχής σε ώρες που θα εξυπηρετούν, μια συνθήκη ωστόσο το κόστος της οποίας εκτιμάται ότι θα ανέλθει κοντά στα 240 δισ. ευρώ.
Latest News
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Εμφύλιος» στις πολυκατοικίες με τη φόρτιση των EV
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις όσων διαθέτουν ή σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Πώς μπορούν να φορτίζουν
Η Βρετανία έγινε η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη - Ξεπέρασε τη Γερμανία
Στα 381.970 ανέρχονται τα ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν στη Βρετανία μέσα στο 2024
Η Κίνα κερδίζει τον αγώνα για φόρτιση EV 5 λεπτών
Ο χρόνος αναμονής για φόρτιση μπαταριών είναι ένας κύριος λόγος που αποτρέπει ππολλούς από την στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Η Tesla βλέπει την BYD να κλείνει το χάσμα και τις πωλήσεις να μειώνονται μετά από μια 10ετία ανόδου [γράφημα]
Οι πωλήσεις της BYD εκτινάχθηκαν το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και ο Ιλον Μασκ όλα δείχνουν ότι βλέπει... εφιάλτες στην Tesla
Τσουχτερό πρόστιμο για οδήγηση πατινιού σε πεζοδρόμιο - Τι αποφάσισε η Βαρκελώνη
Υπολογίζεται ότι τα ηλεκτρικά πατίνια και σκούτερ αντιστοιχούν σε περίπου 44.000 διαδρομές την ημέρα στην πόλη της Βαρκελώνης
Οι δυσοίωνες προβλέψεις για τις βιομηχανίες EV το 2025
Οι πωλήσεις EV θα μειωθούν το 2025. Τι σημαίνει για την Tesla και την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία.
«Σκληρό ροκ» Κίνας με κρίσιμα ορυκτά για μπαταρίες - Νέοι περιορισμοί αγχώνουν τη Δύση
Τα σχέδια του Πεκίνου θα είναι τροχοπέδη και για την επέκταση στο εξωτερικό μεγάλων κινεζικών εταιρειών κατασκευής στις μπαταρίες λιθίου