
Κοινοπραξία έχουν συστήσει η Volkswagen και η Enel στην Ιταλία και η οποία θα αναλάβει την κατασκευή σταθμών τα ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Reuters το ύψος της επένδυσης για κάθε εταιρεία θα ανέρχεται στα 100 εκατ. ευρώ.
Στην από κοινού ανακοίνωση αναφέρεται ότι οι σταθμοί φόρτισης θα είναι συμβατοί με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όλων των κατασκευαστών, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει ότι 500 σταθμοί θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί έως τα τέλη του επόμενου έτους, η συνολική παραγωγική δυναμικότητα των οποίων θα ξεπερνάει τα 350 kW.
Διαβάστε επίσης – Volkswagen: Τα συνδικάτα έδιωξαν τον CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
Η συμφωνία αυτή αποτελεί μέρος των δραστηριοτήτων της Volkswagen αναφορικά με τους σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 2022 ήταν για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μια χρονιά με εξόχως έντονη δραστηριότητα, καθώς έως την ολοκλήρωσή της θα πρέπει μαζί με τις συνεργαζόμενες εταιρείες να έχει τοποθετήσει συνολικά 16.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης σε ολόκληρο τον κόσμο (4.300 στην Ευρώπη, 3.700 στις ΗΠΑ και 8.000 στην Κίνα). Οι σταθμοί αυτοί αναλογούν περί του ενός τρίτου των 45.000 συνολικά σταθμούς τους οποίους η Volkswagen έχει δεσμευθεί να τοποθετήσει παγκοσμίως έως το 2025.
Για τα μεγαλεπήβολα αυτά σχέδια, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης έχει συνάψει συνεργασίες με τις BP, την ισπανική Iberdrola, ενώ παράλληλα κατέχει μερίδιο στην κοινοπραξία Ionity, στην οποία είναι επίσης μέτοχοι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι BMW, Mercedes-Benz, Ford και Hyundai.
Με την τοποθέτηση σταθμών φόρτισης σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία, η Volkswagen επιδιώκει να μετριάσει τους προβληματισμούς των οδηγών αναφορικά με την επάρκεια του δικτύου των σταθμών φόρτισης και να τους στρέψει προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να καταστεί η ενέργεια διαθέσιμη όταν προκύπτει ανάγκη. Η αποθήκευση ενέργειας θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο», υπογράμμισε το μέλος του δ.σ. της γερμανικής εταιρείας Τόμας Σμαλ.
Ο ίδιος προχώρησε και σε μία αποκάλυψη, λέγοντας ότι η εταιρεία του θα παρουσιάσει την αμφίδρομη φόρτιση, με την οποία τα αυτοκίνητα θα μπορούν να στέλνουν ενέργεια από τις μπαταρίες τους στο ηλεκτρικό δίκτυο, μια λειτουργία την οποία η Volkswagen επιθυμεί έως το τα μέσα του 2023 να είναι διαθέσιμη στα περισσότερα οχήματά της.
Διαβάστε επίσης: Volkswagen: Αλλαγές στη διαδικασία παραγωγής φέρνει η ενεργειακή κρίση
Μόνο για τις ανάγκες της η Ευρώπη θα χρειασθεί τουλάχιστον 3,4 εκατ. σταθμούς φόρτισης έως το 2030, ένα νούμερο το οποίο απέχει παρασάγγας από τους 375.000 σταθμούς που πιστεύεται ότι υπήρχαν διαθέσιμοι στα τέλη του 2021, σύμφωνα με τη μελέτη της McKinsey για την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Στην ίδια μελέτη επισημαίνεται ότι ο ηλεκτρισμός από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα πρέπει να διανέμεται στα δίκτυα παροχής σε ώρες που θα εξυπηρετούν, μια συνθήκη ωστόσο το κόστος της οποίας εκτιμάται ότι θα ανέλθει κοντά στα 240 δισ. ευρώ.


Latest News

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Απότομη προσγείωση για την Tesla - Πόσα έχασε μετά τις εκλογές
Οι επενδυτές εξακολουθούν να συζητούν αν η εταιρεία του Μασκ παραμένει υπερτιμημένη

Η Toyota λανσάρει στην Κίνα το φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα
Θα μπορέσει να ανταγωνιστεί η Toyota με το νέο της EV την BYD στην Κίνα;

O Mασκ πέτυχε την... καταβαράθρωση της Tesla στη Γερμανία - Βουτιά 76% στις πωλήσεις
Ο Ιλον Μασκ υποστήριξε την ακροδεξιά Εναλλακτική για τη Γερμανία και αυτό είχε επιπτώσεις στις πωλήσεις της Tesla στη χώρα

Πώς μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι 2.900 ευρώ τον χρόνο οι οδηγοί EV
Τι δείχνει μελέτη της Eurelectric-EY για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη

Κομισιόν: Περιθώριο 3 ετών στην αυτοκινητοβιομηχανία για τους στόχους εκπομπών CO2
Στις 5 Μαρτίου η Κομισιόν να παρουσιάσει το πλήρες σχέδιο δράσης για την ευρωπαϊκή αυτοκινητονβιομηχανία - Οι προτεραιότητες που ανακοίνωσε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν

O Τραμπ κόβει τις επιδοτήσεις για τα EV και απειλεί τα... κέρδη της GM
Το μερίδιο της GM στα EV στις ΗΠΑ, το τέταρτο τρίμηνο, έφτασε το 12% - ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα

Άλμα πωλήσεων για τα EV στην Ευρώπη, προβληματισμός για τα πρόστιμα - Τι θα ανακοινώσει η Κομισιόν
Οι εταιρείες κινδυνεύουν να πληρώσουν πρόστιμα δισ. ευρώ επειδή δεν θα επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων -