Μία έκθεση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική ναυτιλία, η έκθεση Maru (κύκλος στα ιαπωνικά) διοργανώνεται από το Αρχείο των Ναυτικών Χρονικών, τελεί υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, και φιλοξενείται από τις 15 μέχρι και την 21η Δεκεμβρίου 2022, από τους Νικόλα και Κατερίνα Λυκιαρδοπούλου, στο κτήριο AMALIAS 36.
Η έκθεση Maru αποτυπώνει τη σχέση ανάμεσα στην ελληνόκτητη ναυτιλία και την ιαπωνική ναυπηγική βιομηχανία όπως εξελίχθηκε σε έναν επιτυχή κύκλο συνεργασίας, εμπιστοσύνης και αμοιβαίας εκτίμησης. Η ιστορία αυτού του «κύκλου» ξετυλίγεται μέσα από το Αρχείο των Ναυτικών Χρονικών και αναλύεται διεξοδικά στην ειδική έκδοση Δεκεμβρίου του περιοδικού. Η έκθεση Maru οπτικοποιεί πτυχές της ιστορίας αξιοποιώντας τον πλούτο του αρχειακού υλικού αλλά και αυθεντικά αντικείμενα από την χρυσή εποχή της ελληνοϊαπωνικής συνεργασίας.
Διαβάστε επίσης: Το «τιμόνι» του παγκόσμιου στόλου κρατά η Ελλάδα – Ακολουθούν Κίνα και Ιαπωνία
«Σίγουρη επιλογή»
Στα μέσα του 20ού αιώνα η ελληνική υπερπόντια ναυτιλία γνώρισε αλματώδη ανάπτυξη. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, επενδύοντας στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του στόλου τους, παρήγγειλαν δεκάδες νέα πλοία όλων των τύπων. Μεγάλος αριθμός από αυτά κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Ιαπωνίας. Η Ιαπωνία, με στοχευμένη εθνική στρατηγική για την αναγέννηση των ναυπηγείων της, αποτελεί για τους Έλληνες μια σίγουρη επιλογή ως προς την ναυπήγηση των πλοίων τους εδώ και 70 χρόνια.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, φιλοξενούνται συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, όπου στελέχη της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας, με μεγάλη εμπειρία στην ιαπωνική ναυτιλιακή πραγματικότητα καταθέτουν σκέψεις και απόψεις για το παρελθόν, το παρόν, αλλά και το μέλλον. Δείτε εδώ το πρόγραμμα των εκδηλώσεων.
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία