
Η εταιρεία Marks & Spencer συνεχίζει να επενδύει στην ελληνική αγορά και να ενισχύει την παρουσία της μέσα από την επέκταση δικτύου της, εγκαινιάζοντας το νέο της φυσικό κατάστημα στον Πειραιά. Το νέο κατάστημα, που άνοιξε επίσημα τις πόρτες του στο κοινό στις 15 Δεκεμβρίου, αποτελεί το δεύτερο στην περιοχή του Πειραιά και το 28ο της αλυσίδας στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης: Minerva: Πτώση κερδών στο εννεάμηνο
Το νέο κατάστημα Marks & Spencer, συνολικής έκτασης 1.000 εμπορεύσιμων τμ, βρίσκεται στο νέο εμπορικό πάρκο Piraeus Retail Park, στην οδό Πειραιώς 86. Το κατάστημα αποτελείται από δύο ορόφους λιανικής πώλησης, οι οποίοι ακολουθούν το πρότυπο σχεδιασμού της εταιρείας για μια τεχνολογικά αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, διαθέτοντας οθόνες σε διάφορα σημεία, στα ταμεία, αλλά και στις βιτρίνες του.
Διαβάστε επίσης: Ικτίνος Ελλάς: Στα 2,9 εκατ. ευρώ τα EBITDA το εννεάμηνο του 2022
Οι επισκέπτες μπορούν να περιπλανηθούν στους ευρύχωρους διαδρόμους και στα ειδικά διαμορφωμένα τμήματα, και να ανακαλύψουν τα key pieces της νέας σεζόν, αλλά και την πλούσια γκάμα προϊόντων για όλη την οικογένεια, αφού το κατάστημα διαθέτει όλα τα Must–Have items για τη γυναίκα, τον άνδρα και το παιδί.
Η Anita Sabarwal, Country Manager των Marks & Spencer Ελλάδος, δήλωσε με αφορμή το νέο κατάστημα του Πειραιά: «Με μεγάλη χαρά εγκαινιάζουμε ένα ακόμα κατάστημα στην περιοχή του Πειραιά, φτάνοντας αισίως στα 28 καταστήματα στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές, τους οποίους έχουμε την τιμή να αποκαλούμε φίλους των Marks & Spencer, μας έχουν αποδείξει έμπρακτα την εμπιστοσύνη και τη στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια. Το νέο αυτό κατάστημα έρχεται ως απόδειξη αυτής της εμπιστοσύνης, για να μπορέσει να εξυπηρετήσει ακόμα μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών και να αποτελέσει τον νέο προορισμό shopping στο νέο εμπορικό πάρκο Piraeus Retail Park. Η Marks & Spencer αναζητά συνεχώς τρόπους επέκτασης του δικτύου της στην Ελλάδα και θα συνεχίσει να επενδύει σε σημαντικές αγορές, να δημιουργεί ποιοτικές θέσεις εργασίας και να ενισχύει τις τοπικές κοινωνίες, παραμένοντας πιστή στις αξίες της».


Latest News

Η Ευρώπη γυρνάει την πλάτη στον Μασκ - Βουτιά στις πωλήσεις της Tesla
Μειωμένες κατά 40% σε σχέση με πέρυσι οι πωλήσεις της Tesla στην Ευρώπη - Σε ποιες χώρες σημειώθηκε η μεγαλύτερη πτώση

Τα 47 στρατηγικά projects και η... Metlen - Ποιες εταιρείες πήραν το «πράσινο φως»
Αναλυτικά ο κατάλογος των 47 στρατηγικών έργων που ανακοινώθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

To project της Metlen στα 47 στρατηγικά έργα της ΕΕ - Το ελληνικό στοίχημα στο γάλλιο
Τα στρατηγικά έργα θα ενισχύσουν την ευρωπαϊκή αλυσίδα αξίας πρώτων υλών και θα διαφοροποιήσουν τις πηγές εφοδιασμού.

Η δικαστική «οδύσσεια» της φέτας συνεχίζεται – Οι νίκες και οι απειλές
Νέο ρεκόρ εξαγωγών για τη φέτα το 2024 ενώ κερδήθηκε άλλη μια δικαστική μάχη κατά των απομιμήσεων – Η εκατόχρονη περιπέτεια του εθνικού τυριού

Φθηνότερο το χρήμα για νοικοκυριά και επιχειρήσεις
Συνθήκες της δεκαετίας του 2000 ξανά στην αγορά των δανείων - Πώς η αναβάθμιση από τη Moody’s στην επενδυτική βαθμίδα, θα έχει καταλυτική επίδραση για τη βελτίωση των όρων χρηματοδότησης

Οι καταναλωτές πληρώνουν την... νύφη του καφέ - Στα ύψη οι τιμές
Κολοσσοί της βιομηχανίας καφέ, αλυσίδες αλλά και μικρότερες εταιρείες σε όλο τον κόσμο ανεβάζουν τις τιμές στο φλιτζάνι - Η κατανάλωση στην Ελλάδα

Με φόρα η Metlen για το LSE - Το μισό δισ. του Γουάτσα και τα νέα deals του Μυτιληναίου
Τι σημαίνει για τη Metlen η απόκτηση κι άλλων μετοχών από τη Fairfax – Τελική ευθεία για την Capital Markets Day στις 28 Απριλίου

Τι περιμένει από τα αποτελέσματα της Lamda Development η ΑΧΙΑ
Η Lamda Development πρόκειται να ανακοινώσει τα αποτελέσματα του 4ου τριμήνου του 2024, την Τετάρτη 26 Μαρτίου, μετά το κλείσιμο της αγοράς

Ακόμη μια νίκη για τη φέτα - Τι πέτυχε ο ΣΕΒΓΑΠ απέναντι σε Lactalis και CCFN
Ποια ήταν η κίνηση του ΣΕΒΓΑΠ απέναντι στη Lactalis και την Αμερικανική Κοινοπραξία Κοινών Ονομασιών Τροφίμων (CCFN)

Μαθητές της Λέρου δημιουργούν τα έξυπνα γυαλιά - H νικήτρια ομάδα του Generation Next της Vodafone
Η ομάδα που κατέκτησε την πρώτη θέση στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Generation Next του Ιδρύματος Vodafone παρουσίασε το project της στο ευρωπαϊκό κοινό