Με βασικό θέμα την αναπτυξιακή στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε. με επίκεντρο τους τρεις πυλώνες της βιωσιμότητας (περιβάλλον, κοινωνία, διακυβέρνηση), πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την Προεδρία του Εκτελεστικού Προέδρου Δ.Σ. & Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνου Λιάγκου με την συμμετοχή εκπροσώπων φορέων, συνεργατών και στελεχών της εταιρείας.
Όπως τονίστηκε, οι συνεδριάσεις του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης προσφέρουν την δυνατότητα ενημέρωσης και γόνιμου διαλόγου μεταξύ των μελών της λιμενικής κοινότητας για θέματα ανάπτυξης και αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του Λιμένα προς τους χρήστες του.
Διαβάστε επίσης: ΟΛΘ: Ξεκινά η σύνδεση με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν συνολικά 20 εκπρόσωποι από 21 φορείς, χρήστες και μέλη της ευρύτερης κοινότητας του λιμένα, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις πρόσφατες εξελίξεις της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα.
Αναβάθμιση του Λιμένα Θεσσαλονίκης
Σύμωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αναπτυξιακή στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε. με επίκεντρο τους τρεις πυλώνες της βιωσιμότητας (περιβάλλον, κοινωνία, διακυβέρνηση). Επιπλέον επισημάνθηκε η αναβάθμιση του Λιμένα Θεσσαλονίκης στην πρώτη κατηγορία του ευρωπαϊκού χάρτη τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με την έναρξη εβδομαδιαίου δρομολογίου, που συνδέει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τα αντίστοιχα του Σαουθάμπτον (Ηνωμένο Βασίλειο), της Αμβέρσας (Βέλγιο) του Ρότερνταμ (Ολλανδία) και του Αμβούργου (Γερμανία).
Στο πλαίσιο της συνεδρίασης, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος, σημείωσε: «Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μετεξελίσσεται σε λιμάνι διεθνούς σημασίας. Συμπορευόμαστε με κοινό όραμα και στόχους με τη λιμενική κοινότητα προσφέροντας προστιθέμενη αξία στην κοινωνία και ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλους».
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού