To SEASURFER, ένα πλοίο μεταφοράς υγραερίου (LPG Carrier) που διαχειρίζεται η Thenamaris LNG, παρέδωσε το πρώτο πιστοποιημένο φορτίο μπλε αμμωνίας στον κόσμο στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το φορτίο φορτώθηκε στο Al Jubail της Σαουδικής Αραβίας.
Η μπλε αμμωνία είναι ένα καύσιμο χαμηλών εκπομπών και θεωρείται καύσιμο που συμβάλλει στην απανθρακοποίηση και μπορεί να αξιοποιηθεί από πολλούς κλάδους της οικονομίας και από τη ναυτιλία.
Ο στόλος
H Thenamaris ελέγχει σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, ένα στόλο από 104 πλοία εκ των οποίων 59 είναι δεξαμενόπλοια, 22 Bulk carriers, δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, επτά LNBG Carriers, οκτώ LPG Carriers και έξι είναι υπό ναυπήγηση (δυο δεξαμενόπλοια, τέσσερα bulk carriers).
Στα τέλη Νοεμβρίου παρέλαβε μέσα στον Νοέμβριο το δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax, Seagrace, χωρητικότητας 157.700 dwt υπό σημαία Μάλτας, ναυπηγημένο στα κορεατικά ναυπηγεία της Samsung Heavy industries.
Επικεφαλής της εταιρείας είναι ο Νικόλας Mαρτίνος, γιος του Nτίνου, που επιμένει σε μια ποιοτική αναπτυξιακή πολιτική. Το προηγούμενο διάστημα η εταιρεία του συνέχισε να παραλαμβάνει νεότευκτα πλοία Πριν το Seagrace ο Όμιλος παρέλαβε το νεότευκτο MR2 δεξαμενόπλοιο «ST NICHOLAS» χωρητικότητας 50.291 τόνων dw, το οποίο ανέβασε στα 13 τον συνολικό αριθμό των MR2 δεξαμενόπλοιων. Στα μέσα του περασμένου Aυγούστου ο Όμιλος παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο, το MR2 δεξαμενόπλοιο SEADRIVE, χωρητικότητας 50.291 τόνων dw. Eπίσης, μέσα στο καλοκαίρι απέκτησε και δύο νεότευκτα φορτηγά πλοία, τα SEABULK και SEACHAMPION, με χωρητικότητα 81.400 τόνους DWT, μήκος 229 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα, το κάθε ένα. Tα εν λόγω πλοία κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Nantong COSCO KHI Ship Engineering Co και ανεβάζουν στα οκτώ τα φορτηγά της δύναμης του στόλ
Latest News
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή
Σε ρότα υλοποίησης η αποθήκη CO2 στον Πρίνο - Αίτηση κοινοτικής χρηματοδότησης 1,1 δισ. ευρώ
Στην υπόγεια αποθήκη θα διοχετεύεται διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν μεγάλες βιομηχανίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή
Dana vs Daniel - Η σύγκριση των φονικών φαινομένων
Τόσο ο Daniel όσο και η Dana άφησαν πίσω τους μεγάλες καταστροφές και νεκρούς
Ηλεκτρικό ή υβριδικό ήταν 1 στα 2 εισαγόμενα οχήματα στην ΕΕ το 2023
Οι εξαγωγές της ΕΕ σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν από 2% επί του συνόλου το 2017 σε 26% 2023
Έκθεση ορόσημο για ΕΕ - Πόσα πρέπει να δαπανά για άμυνα και κλιματική αλλαγή
Η προειδοποίησε του πρώην προέδρου της Φινλανδίας Νιινίστρο σε μια έκθεση ορόσημο για την ασφάλεια της ΕΕ
Νέο φωτοβολταϊκό πάρκο για την Metlen στην Ιταλία
Στις αρχές του 2022, η Metlen και η Saint-Gobain υπέγραψαν συμφωνία πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας (PPA) μέσω απευθείας γραμμής
Ρεκόρ θανάτων λόγω ζέστης το 2023 – Κίνδυνος εξάπλωσης ασθενειών
Η ένατη έκθεση του Lancet Countdown για την κλιματική κρίση αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν πρωτοφανείς απειλές για την υγεία τους από την ταχεία αλλαγή του κλίματος.
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες