To SEASURFER, ένα πλοίο μεταφοράς υγραερίου (LPG Carrier) που διαχειρίζεται η Thenamaris LNG, παρέδωσε το πρώτο πιστοποιημένο φορτίο μπλε αμμωνίας στον κόσμο στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το φορτίο φορτώθηκε στο Al Jubail της Σαουδικής Αραβίας.
Η μπλε αμμωνία είναι ένα καύσιμο χαμηλών εκπομπών και θεωρείται καύσιμο που συμβάλλει στην απανθρακοποίηση και μπορεί να αξιοποιηθεί από πολλούς κλάδους της οικονομίας και από τη ναυτιλία.
Ο στόλος
H Thenamaris ελέγχει σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, ένα στόλο από 104 πλοία εκ των οποίων 59 είναι δεξαμενόπλοια, 22 Bulk carriers, δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, επτά LNBG Carriers, οκτώ LPG Carriers και έξι είναι υπό ναυπήγηση (δυο δεξαμενόπλοια, τέσσερα bulk carriers).
Στα τέλη Νοεμβρίου παρέλαβε μέσα στον Νοέμβριο το δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax, Seagrace, χωρητικότητας 157.700 dwt υπό σημαία Μάλτας, ναυπηγημένο στα κορεατικά ναυπηγεία της Samsung Heavy industries.
Επικεφαλής της εταιρείας είναι ο Νικόλας Mαρτίνος, γιος του Nτίνου, που επιμένει σε μια ποιοτική αναπτυξιακή πολιτική. Το προηγούμενο διάστημα η εταιρεία του συνέχισε να παραλαμβάνει νεότευκτα πλοία Πριν το Seagrace ο Όμιλος παρέλαβε το νεότευκτο MR2 δεξαμενόπλοιο «ST NICHOLAS» χωρητικότητας 50.291 τόνων dw, το οποίο ανέβασε στα 13 τον συνολικό αριθμό των MR2 δεξαμενόπλοιων. Στα μέσα του περασμένου Aυγούστου ο Όμιλος παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο, το MR2 δεξαμενόπλοιο SEADRIVE, χωρητικότητας 50.291 τόνων dw. Eπίσης, μέσα στο καλοκαίρι απέκτησε και δύο νεότευκτα φορτηγά πλοία, τα SEABULK και SEACHAMPION, με χωρητικότητα 81.400 τόνους DWT, μήκος 229 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα, το κάθε ένα. Tα εν λόγω πλοία κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Nantong COSCO KHI Ship Engineering Co και ανεβάζουν στα οκτώ τα φορτηγά της δύναμης του στόλ
Latest News
COP29: Διάχυτη η απογοήτευση μετά τη διάσκεψη – «Καμία χώρα δεν πήρε αυτά που ήθελε»
Προβληματισμός επικρατεί μετά την ολοκλήρωση της διάσκεψης για το κλίμα COP29 που φιλεξονήθηκε στο Αζερμπαϊτζάν
Τι είπε η φον ντερ Λάιεν για τη συμφωνία στην COP29
Η απόφαση της COP29 «Θα οδηγήσει σε επενδύσεις στην καθαρή μετάβαση, μειώνοντας τις εκπομπές» είπε η πρόεδρος της Κομισιόν
Παγκόσμιος leader στα πράσινα ομόλογα η Ευρώπη - Έρχονται νέες εκδόσεις
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Κομισιόν, μέχρι στιγμής η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εκδώσει πράσινα ομόλογα αξίας άνω των 65 δισεκατομμυρίων ευρώ
Πού είναι φθηνότερο να οδηγείς ηλεκτρικό όχημα - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο ελκυστικά στους αγοραστές λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια
Ένα γαλλικό σχέδιο δείχνει ζήτηση στη σωστή τιμή, αλλά τα προβλήματα αντίληψης και οι υποδομές εμποδίζουν την υιοθέτηση
COP29: «Πληρώστε ή βγάλτε τον σκασμό» λένε ακτιβιστές
Διαδηλωτές σε αίθουσα συνεδρίασης της COP29 ζητούν από τις πλουσιότερες χώρες να καταβάλουν το μερίδιο που τους αναλογεί.
Ποιος θα πληρώσει για την κλιματική αλλαγή; Σκληρές κόντρες στην COP29
Σκληρό πόκερ ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων οικονομιών στη σύνοδο για το κλίμα
Η Coca-Cola αγοράζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Σε ποια χώρα παρήγγειλε EV
Η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το Net Zero με ορόσημο το 2040
Εκατομμύρια περιβαλλοντικοί πρόσφυγες το 2023 - Οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή
Η κλιματική αλλαγή έχει οδηγήσει στην αύξηση κατά 51% τα τελευταία πέντε χρόνια στον αριθμό των εσωτερικά εκτοπισμένων ανθρώπων
Το πιο μεγάλο, καυτό καλοκαίρι στην Ελλάδα - Τι συνέβη στις θάλασσες το 2024
Αρνητικά νέα φέρνει έρευνα τριών ελληνικών πανεπιστημίων για τις θερμοκρασίες που «έπιασαν» οι θάλασσες το 2024 στην Ελλάδα