To  SEASURFER, ένα πλοίο μεταφοράς υγραερίου (LPG Carrier) που διαχειρίζεται η Thenamaris LNG, παρέδωσε το πρώτο πιστοποιημένο φορτίο μπλε αμμωνίας στον κόσμο στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το φορτίο φορτώθηκε στο Al Jubail της Σαουδικής Αραβίας.

Η μπλε αμμωνία είναι ένα καύσιμο χαμηλών εκπομπών και θεωρείται καύσιμο που συμβάλλει στην απανθρακοποίηση και μπορεί να αξιοποιηθεί από πολλούς κλάδους της οικονομίας και από τη ναυτιλία.

Ο στόλος

H Thenamaris ελέγχει σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, ένα στόλο από 104 πλοία εκ των οποίων 59 είναι δεξαμενόπλοια, 22 Bulk carriers, δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, επτά LNBG Carriers,  οκτώ LPG Carriers και έξι είναι υπό ναυπήγηση (δυο δεξαμενόπλοια, τέσσερα bulk carriers).

Στα τέλη Νοεμβρίου παρέλαβε μέσα στον Νοέμβριο το δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax, Seagrace, χωρητικότητας 157.700 dwt υπό σημαία Μάλτας, ναυπηγημένο στα κορεατικά ναυπηγεία της Samsung Heavy industries.

Επικεφαλής της εταιρείας είναι ο Νικόλας  Mαρτίνος, γιος του Nτίνου, που επιμένει σε μια ποιοτική αναπτυξιακή πολιτική. Το προηγούμενο διάστημα η εταιρεία του συνέχισε να παραλαμβάνει νεότευκτα πλοία Πριν το Seagrace ο Όμιλος παρέλαβε το νεότευκτο MR2 δεξαμενόπλοιο «ST NICHOLAS» χωρητικότητας 50.291 τόνων dw, το οποίο ανέβασε στα 13 τον συνολικό αριθμό των MR2 δεξαμενόπλοιων. Στα μέσα του περασμένου Aυγούστου ο Όμιλος παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο, το MR2 δεξαμενόπλοιο SEADRIVE, χωρητικότητας 50.291 τόνων dw. Eπίσης, μέσα στο καλοκαίρι απέκτησε και δύο νεότευκτα φορτηγά πλοία, τα SEABULK και SEACHAMPION, με χωρητικότητα 81.400 τόνους DWT, μήκος 229 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα, το κάθε ένα. Tα εν λόγω πλοία κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Nantong COSCO KHI Ship Engineering Co και ανεβάζουν στα οκτώ τα φορτηγά της δύναμης του στόλ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Green |

Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή

Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας

Συνολάκης: Η χώρα μας μπορεί να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες
Green |

Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης

«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»