Κάθε ρεκόρ σπάει η σειρά του Netflix για τον πρίγκιπα Χάρι και τη Μέγκαν, κατά την πρώτη εβδομάδα της προβολής της.
Το «Harry & Meghan» έχει συγκεντρώσει 81,55 εκατομμύρια ώρες τηλεθέασης παγκοσμίως , ανακοίνωσε την Τρίτη το Netflix.
Το καλύτερο ντεμπούτο
Η σειρά του Netflix για τον πρίγκιπα Χάρι και τη Μέγκαν αποτελεί την καλύτερη πρεμιέρα στην κατηγορία ντοκιμαντέρ από την έναρξη λειτουργίας του κολοσσού streaming.
Διαβάστε επίσης: Μασκ: Ρευστοποίησε άλλα 3,6 δισ. δολ. σε μετοχές της Tesla – Στα… κάγκελα οι επενδυτές
«Αυτό σηματοδοτεί τις περισσότερες ώρες προβολής οποιασδήποτε σειράς ντοκιμαντέρ σε εβδομάδα πρεμιέρας», ανέφερε το Netflix σε δελτίο Τύπου που περιγράφει τις εκπομπές με τις καλύτερες επιδόσεις για την εβδομάδα που έληξε στις 11 Δεκεμβρίου.
Τα τρία πρώτα επεισόδια της πολυαναμενόμενης σειράς έξι επεισοδίων κυκλοφόρησαν στις 8 Δεκεμβρίου, ενώ τα τρία τελευταία επεισόδια θα ακολουθήσουν την Πέμπτη.
Διαβάστε επίσης: TikTok: Διακομματική πρόταση για απαγόρευση της κινεζικής πλατφόρμας στις ΗΠΑ
Πάνω από το «The Crown»
Η σειρά, την οποία το Netflix χαρακτήρισε ως ένα «πρωτότυπο και σε βάθος» ντοκιμαντέρ, εμφανίστηκε στη λίστα Top 10 TV του streamer σε 85 χώρες και κατέλαβε την πρώτη θέση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα νούμερα τηλεθέασης του Netflix παγκοσμίως έδειξαν ότι το ντοκιμαντέρ ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής αγγλόφωνη σειρά στην πλατφόρμα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, πίσω από το δράμα «Wednesday» της οικογένειας Άνταμς του Τιμ Μπάρτον, το οποίο κατέγραψε 269,67 εκατομμύρια προβολές.
Συγκριτικά, η πέμπτη σεζόν του «The Crown», που διανύει την πέμπτη εβδομάδα προβολής της, κατέγραψε 18,9 εκατομμύρια προβολές.
Νέες αποκαλύψεις
Τα τρία πρώτα επεισόδια του «Harry & Meghan» αποκαλύπτουν νέες λεπτομέρειες από την πρώτη τους γνωριμία το 2016 μέσω ενός κοινού φίλου στο Snapchat, μέχρι την τελική τους απόφαση να αποχωρήσουν από τη βασιλική οικογένεια το 2020.
Το Harry & Meghan είναι ένα από μια σειρά προγραμμάτων που παράγει το ζευγάρι στο πλαίσιο εμπορικής συμφωνίας με το Netflix.
Ο οίκος παραγωγής τους, Archewell Productions, πρόκειται να κυκλοφορήσει μια άλλη σειρά του Netflix, το «Heart of Invictus», το 2023.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους