Ψήφο εμπιστοσύνης στο ελληνικό ταλέντο και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας μας δίνει η Sitecore, παγκόσμιος πάροχος λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας. Tα στελέχη της εταιρείας υποδέχθηκαν, εχθές, για πρώτη φορά πελάτες και συνεργάτες στο νέο και μεγαλύτερο διεθνώς Engineering Hub της εταιρείας που αναπτύχθηκε στην Αθήνα. Όπως είπε ο ελληνικής καταγωγής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Στηβ Τζικάκης, αποτελεί έναν στρατηγικό κόμβο τεχνολογίας για τη Sitecore με διεθνή εμβέλεια, καθώς ψηφιακά προϊόντα με ελληνική σφραγίδα απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά.
Μέσα σε ενάμιση χρόνο από την εξαγορά της ελληνικής νεοφυούς επιχείρησης Moosend, η Sitecore, που βλέπει στην Ελλάδα ένα δυναμικό κόμβο ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, έχει υπερτετραπλασιάσει τους εργαζομένους της. Απασχολεί σήμερα 170 άτομα από τα 40 με τα οποία ξεκίνησε για να χτίσει μια καινοτόμο ομάδα στην Αθήνα. Αποκαλύπτοντας τα πλάνα της εταιρείας που έχει εκτεταμένη παρουσία στις ΗΠΑ, αν και ιδρύθηκε στη Δανία το 2001, ο κ. Τζικάκης σημείωσε πως στον επόμενο ενάμιση χρόνο το δυναμικό της θα αυξηθεί στα 250-300 άτομα, σε συνάρτηση με τις διεθνείς συγκυρίες.
Διαβάστε επίσης: Διάθεση του Experience Manager Cloud από την Sitecore
Η παρουσία και η ανάπτυξης της Sitecore στη χώρα μας αποτελεί μέρος του παγκόσμιου επενδυτικού της πλάνου, ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2021. Σήμερα, διατηρεί 30 γραφεία σε όλο τον κόσμο με περισσότερους από 2.200 υπαλλήλους. Διαθέτει ένα διεθνές δίκτυο με πάνω από 3.000 πελάτες παγκοσμίως, εκ των οποίων πάνω από 1.300 είναι επιχειρηματικοί πελάτες.
Ψηφιακές λύσεις από την Ελλάδα στην παγκόσμια αγορά
Η Sitecore επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών σε τομείς όπως η ανάπτυξη προϊόντων, ενώ επικεντρώνεται στο cloud (Azure και AWS) και στην αυτοματοποίηση cloud. Στο ελληνικό hub, που αποτελεί μέρος του μεγάλου οικοσυστήματος της εταιρείας, θα βρίσκεται το τμήμα του Marketing Automation, που είναι το μοναδικό διεθνώς. Εκεί θα αναπτύσσονται είτε εν μέρει, είτε εξολοκλήρου προϊόντα και λύσεις για τους πελάτες της εταιρείας ανά τον κόσμο.
Χαρακτηρίζοντας ως απολύτως επιτυχημένη κίνηση την εξαγορά της Moosend, η οποία μάλιστα ξεπέρασε τις προσδοκίες, ο κ. Τζικάκης υπογράμμισε ακόμη μια πρωτιά της χθεσινής ημέρας, που συνέπεσε με τα εγκαίνια του engineering hub, καθώς ξεκίνησαν πια και οι πωλήσεις προϊόντων από εδώ για την ελληνική αγορά. Στη χώρα μας, η εταιρεία διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο πελατών που αποτελείται από μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο αναγνωρισμένα brands της Ελλάδας, όπως οι Eurobank, Alpha Bank, Κωτσόβολος, Sephora, Wind, Dominos, Reprise Media, Mullen Lowe, WWF, Leroy Merlin, NBG, Eurolife, KFC, άλλα και μικρότερες εταιρείες που της κληροδοτήθηκαν μέσω της εξαγοράς.
Διαβάστε επίσης: Τι μισούν και τι αγαπούν οι Έλληνες καταναλωτές στα brands – Έρευνα
«Το νέο, συναρπαστικό και ταλαντούχο εργατικό δυναμικό της Ελλάδας είναι αυτό που προσέλκυσε την Sitecore και την ώθησε να επενδύσει σε αυτή τη σπουδαία χώρα. Και ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που απασχολούμε στην Ελλάδα βάζει την καρδιά και την ψυχή τους – το μεράκι τους – σε κάθε προϊόν που παράγουν και σε κάθε συνεργασία που συνάπτουν», είπε ο κ. Τζικάκης, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει κάποιες πρώτες επαφές με ελληνικά Πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα, προκειμένου να μοιραστεί τη διεθνή εμπειρία που διαθέτει σχετικά με τις δεξιότητες που σήμερα χρειάζεται η παγκόσμια αγορά.
Όπως είπε, σημαντική παράμετρο αποτελεί η απόκτηση εργασιακής εμπειρίας, μέσω προγραμμάτων πρακτικής εξάσκησης ως μέρος των σπουδών, ώστε οι νέοι να αποκτούν και οι ίδιοι εμπειρία, αλλά και μια ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι ζητά η αγορά.
Ισχυρές συμμαχίες και τοπικοί συνεργάτες
Εξηγώντας την επιλογή της Sitecore να δημιουργήσει μία βάση καινοτομίας στη χώρα μας, ο κ. Τζικάκης ανέφερε πως «πολλές εταιρείες στην Ελλάδα και τις γύρω περιοχές θέτουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό ψηλά στην εταιρική τους ατζέντα. Χάρη σε αυτό, ήταν μια απόλυτα λογική κίνηση για την Sitecore να δημιουργήσει ένα hub στην Αθήνα». Εξάλλου, η πανδημία επιτάχυνε τόσο τον ψηφιακό μετασχηματισμό που όσα περιμέναμε ότι θα χρειαστούν μία δεκαετία, έγιναν μόλις σε λίγους μήνες.
«Βελτιστοποιώντας και διαφοροποιώντας τα ψηφιακά κανάλια, οι εγχώριοι, αλλά και οι παγκόσμιοι πελάτες της Sitecore απολαμβάνουν απαράμιλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα», είπε, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη πια προσωποποιημένων λύσεων για όλες τις επιχειρήσεις, ανάλογα με την αγορά και το περιβάλλον στα οποία δραστηριοποιούνται, ώστε να μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες τους.
Όσον αφορά δε στις συνέπειες της δύσκολης σημερινής οικονομικής συγκυρίας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ο κ. Τζικάκης εκτίμησε μεν ότι ο κλάδος δεν θα μείνει αλώβητος παγκοσμίως, όμως επειδή η αγορά παραμένει ανώριμη η δυναμική δεν θα ανακοπεί.
Latest News
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» χρηματοδοτεί 151 επενδυτικά σχέδια με 102,5 εκατ. ευρώ
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» είναι εστιασμένη στην προσαρμογή των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο παραγωγικό μοντέλο «Βιομηχανία 4.0»
Επέκταση της Foot Locker στη Βουλγαρία με τρία νέα καταστήματα από τον όμιλο Fourlis
Τα τρία καταστήματα, που θα ανοίξουν σε καίριες εμπορικές τοποθεσίες, είναι τα πρώτα που ανοίγει ο όμιλος Fourlis στη Βουλγαρία
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες