
Ψήφο εμπιστοσύνης στο ελληνικό ταλέντο και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας μας δίνει η Sitecore, παγκόσμιος πάροχος λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας. Tα στελέχη της εταιρείας υποδέχθηκαν, εχθές, για πρώτη φορά πελάτες και συνεργάτες στο νέο και μεγαλύτερο διεθνώς Engineering Hub της εταιρείας που αναπτύχθηκε στην Αθήνα. Όπως είπε ο ελληνικής καταγωγής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Στηβ Τζικάκης, αποτελεί έναν στρατηγικό κόμβο τεχνολογίας για τη Sitecore με διεθνή εμβέλεια, καθώς ψηφιακά προϊόντα με ελληνική σφραγίδα απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά.
Μέσα σε ενάμιση χρόνο από την εξαγορά της ελληνικής νεοφυούς επιχείρησης Moosend, η Sitecore, που βλέπει στην Ελλάδα ένα δυναμικό κόμβο ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, έχει υπερτετραπλασιάσει τους εργαζομένους της. Απασχολεί σήμερα 170 άτομα από τα 40 με τα οποία ξεκίνησε για να χτίσει μια καινοτόμο ομάδα στην Αθήνα. Αποκαλύπτοντας τα πλάνα της εταιρείας που έχει εκτεταμένη παρουσία στις ΗΠΑ, αν και ιδρύθηκε στη Δανία το 2001, ο κ. Τζικάκης σημείωσε πως στον επόμενο ενάμιση χρόνο το δυναμικό της θα αυξηθεί στα 250-300 άτομα, σε συνάρτηση με τις διεθνείς συγκυρίες.
Διαβάστε επίσης: Διάθεση του Experience Manager Cloud από την Sitecore
Η παρουσία και η ανάπτυξης της Sitecore στη χώρα μας αποτελεί μέρος του παγκόσμιου επενδυτικού της πλάνου, ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2021. Σήμερα, διατηρεί 30 γραφεία σε όλο τον κόσμο με περισσότερους από 2.200 υπαλλήλους. Διαθέτει ένα διεθνές δίκτυο με πάνω από 3.000 πελάτες παγκοσμίως, εκ των οποίων πάνω από 1.300 είναι επιχειρηματικοί πελάτες.
Ψηφιακές λύσεις από την Ελλάδα στην παγκόσμια αγορά
Η Sitecore επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών σε τομείς όπως η ανάπτυξη προϊόντων, ενώ επικεντρώνεται στο cloud (Azure και AWS) και στην αυτοματοποίηση cloud. Στο ελληνικό hub, που αποτελεί μέρος του μεγάλου οικοσυστήματος της εταιρείας, θα βρίσκεται το τμήμα του Marketing Automation, που είναι το μοναδικό διεθνώς. Εκεί θα αναπτύσσονται είτε εν μέρει, είτε εξολοκλήρου προϊόντα και λύσεις για τους πελάτες της εταιρείας ανά τον κόσμο.
Χαρακτηρίζοντας ως απολύτως επιτυχημένη κίνηση την εξαγορά της Moosend, η οποία μάλιστα ξεπέρασε τις προσδοκίες, ο κ. Τζικάκης υπογράμμισε ακόμη μια πρωτιά της χθεσινής ημέρας, που συνέπεσε με τα εγκαίνια του engineering hub, καθώς ξεκίνησαν πια και οι πωλήσεις προϊόντων από εδώ για την ελληνική αγορά. Στη χώρα μας, η εταιρεία διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο πελατών που αποτελείται από μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο αναγνωρισμένα brands της Ελλάδας, όπως οι Eurobank, Alpha Bank, Κωτσόβολος, Sephora, Wind, Dominos, Reprise Media, Mullen Lowe, WWF, Leroy Merlin, NBG, Eurolife, KFC, άλλα και μικρότερες εταιρείες που της κληροδοτήθηκαν μέσω της εξαγοράς.
Διαβάστε επίσης: Τι μισούν και τι αγαπούν οι Έλληνες καταναλωτές στα brands – Έρευνα
«Το νέο, συναρπαστικό και ταλαντούχο εργατικό δυναμικό της Ελλάδας είναι αυτό που προσέλκυσε την Sitecore και την ώθησε να επενδύσει σε αυτή τη σπουδαία χώρα. Και ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που απασχολούμε στην Ελλάδα βάζει την καρδιά και την ψυχή τους – το μεράκι τους – σε κάθε προϊόν που παράγουν και σε κάθε συνεργασία που συνάπτουν», είπε ο κ. Τζικάκης, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει κάποιες πρώτες επαφές με ελληνικά Πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα, προκειμένου να μοιραστεί τη διεθνή εμπειρία που διαθέτει σχετικά με τις δεξιότητες που σήμερα χρειάζεται η παγκόσμια αγορά.
Όπως είπε, σημαντική παράμετρο αποτελεί η απόκτηση εργασιακής εμπειρίας, μέσω προγραμμάτων πρακτικής εξάσκησης ως μέρος των σπουδών, ώστε οι νέοι να αποκτούν και οι ίδιοι εμπειρία, αλλά και μια ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι ζητά η αγορά.
Ισχυρές συμμαχίες και τοπικοί συνεργάτες
Εξηγώντας την επιλογή της Sitecore να δημιουργήσει μία βάση καινοτομίας στη χώρα μας, ο κ. Τζικάκης ανέφερε πως «πολλές εταιρείες στην Ελλάδα και τις γύρω περιοχές θέτουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό ψηλά στην εταιρική τους ατζέντα. Χάρη σε αυτό, ήταν μια απόλυτα λογική κίνηση για την Sitecore να δημιουργήσει ένα hub στην Αθήνα». Εξάλλου, η πανδημία επιτάχυνε τόσο τον ψηφιακό μετασχηματισμό που όσα περιμέναμε ότι θα χρειαστούν μία δεκαετία, έγιναν μόλις σε λίγους μήνες.
«Βελτιστοποιώντας και διαφοροποιώντας τα ψηφιακά κανάλια, οι εγχώριοι, αλλά και οι παγκόσμιοι πελάτες της Sitecore απολαμβάνουν απαράμιλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα», είπε, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη πια προσωποποιημένων λύσεων για όλες τις επιχειρήσεις, ανάλογα με την αγορά και το περιβάλλον στα οποία δραστηριοποιούνται, ώστε να μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες τους.
Όσον αφορά δε στις συνέπειες της δύσκολης σημερινής οικονομικής συγκυρίας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ο κ. Τζικάκης εκτίμησε μεν ότι ο κλάδος δεν θα μείνει αλώβητος παγκοσμίως, όμως επειδή η αγορά παραμένει ανώριμη η δυναμική δεν θα ανακοπεί.


Latest News

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ Μ. Παρασκευή και Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Δωδώνη: Στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία με 110 εκατ. ευρώ η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία
Τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία αναλαμβάνουν τον δανεισμό, 95 εκατ. ευρώ, της «Δωδώνη» - Είσοδος με επώνυμο προϊόν στη φέτα για τους Αφούς Σαράντη

Παρελθόν ο Μαρινόπουλος από τη Marks & Spencer - Πέρασε στα χέρια του μητρικού ομίλου
Μονομετοχική πλέον η Marks & Spencer στην Ελλάδα - Μέσα σε ένα μόλις μήνα, άλλαξε το ΔΣ της εταιρείας - Εκτός ο Στέφανος Μαρινόπουλος

Κατασκευή φράγματος στον Ασωπό από τον όμιλο AKTOR
Το έργο είναι συμβατό με το Σχέδιο Διαχείρισης Λεκανών Απορροής Ποταμών του Υδατικού Διαμερίσματος Βόρειας Πελοποννήσου.