Να επιδείξουν «ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση», επιλέγοντας «την οδό του γόνιμου διαλόγου, αντί μίας ατραπού περαιτέρω κλιμάκωσης απεργιακών κινητοποιήσεων», καλεί η Διεθνής Ναυτική Ενωση την Ενωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών και την Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών, με αφορμή την εξαγγελία δύο συνεχόμενων επαναλαμβανόμενων 48ωρων απεργιών τα ξημερώματα της Τρίτης 20ης Δεκεμβρίου.
Η Δ.Ν.Ε. ζήτησε από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής να συνεχίσει τη διαμεσολάβησή του δεδομένου ότι -εν μέσω της εορταστικής περιόδου- εκατοντάδες εμπορευματοκιβώτια με ευπαθή προϊόντα εγκλωβίζονται στους εμπορικούς λιμένες της χώρας εν αναμονή φόρτωσης/εξαγωγής και ταυτόχρονα επί των καταπλεόντων πλοίων χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια που μεταφέρουν άμεσης κατανάλωσης εμπορεύματα αδυνατούν να εκφορτωθούν και να προωθηθούν στην ελληνική επικράτεια.
Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
Καταστροφικές συνέπειες
Η Δ.Ν.Ε. τονίζει δε πως «οποιαδήποτε καθυστέρηση θα έχει καταστροφικές συνέπειες για τους Έλληνες εξαγωγείς και εισαγωγείς, την εγχώρια αγορά και συνεκδοχικά την Εθνική Οικονομία».
Καταλήγοντας η Διεθνής Ναυτική Ένωση απευθύνει «έκκληση, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου προς αποφυγή απευκταίων φαινομένων ελλείψεων ή/και ανατιμήσεων αγαθών, σε αυτή την εξόχως κρίσιμη χρονική συγκυρία και παραμένει προσηλωμένη στην εξεύρεση μίας αμοιβαίως αποδεκτής λύσης».
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη