
Να επιδείξουν «ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση», επιλέγοντας «την οδό του γόνιμου διαλόγου, αντί μίας ατραπού περαιτέρω κλιμάκωσης απεργιακών κινητοποιήσεων», καλεί η Διεθνής Ναυτική Ενωση την Ενωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών και την Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών, με αφορμή την εξαγγελία δύο συνεχόμενων επαναλαμβανόμενων 48ωρων απεργιών τα ξημερώματα της Τρίτης 20ης Δεκεμβρίου.
Η Δ.Ν.Ε. ζήτησε από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής να συνεχίσει τη διαμεσολάβησή του δεδομένου ότι -εν μέσω της εορταστικής περιόδου- εκατοντάδες εμπορευματοκιβώτια με ευπαθή προϊόντα εγκλωβίζονται στους εμπορικούς λιμένες της χώρας εν αναμονή φόρτωσης/εξαγωγής και ταυτόχρονα επί των καταπλεόντων πλοίων χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια που μεταφέρουν άμεσης κατανάλωσης εμπορεύματα αδυνατούν να εκφορτωθούν και να προωθηθούν στην ελληνική επικράτεια.
Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
Καταστροφικές συνέπειες
Η Δ.Ν.Ε. τονίζει δε πως «οποιαδήποτε καθυστέρηση θα έχει καταστροφικές συνέπειες για τους Έλληνες εξαγωγείς και εισαγωγείς, την εγχώρια αγορά και συνεκδοχικά την Εθνική Οικονομία».
Καταλήγοντας η Διεθνής Ναυτική Ένωση απευθύνει «έκκληση, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου προς αποφυγή απευκταίων φαινομένων ελλείψεων ή/και ανατιμήσεων αγαθών, σε αυτή την εξόχως κρίσιμη χρονική συγκυρία και παραμένει προσηλωμένη στην εξεύρεση μίας αμοιβαίως αποδεκτής λύσης».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.