
Σε καμία περίπτωση δεν στοχεύουμε στην κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και γι αυτό δώσαμε παράταση στην ισχύ της τρέχουσας ΣΣΕ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ώστε ο διάλογος να διεξάγεται χωρίς χρονική πίεση.
Διαβάστε επίσης – Ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά: 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης
Στην ανακοίνωση τους οι ενώσεις των Ρυμουλκών αναφέρουν ακόμη ότι επιδίωξη τους είναι «οι απαιτήσεις της λειτουργίας του κλάδου μας να υπηρετούνται με τρόπο σύννομο, που δεν θα αφήνει περιθώρια να επιβάλλονται συνεχώς κυρώσεις, να υπονομεύουν την λειτουργία του κλάδου και να εκθέτουν σε ποινικά αδικήματα τους Πλοιάρχους και τις εταιρείες των ρυμουλκών».
Σ’ αυτό το πλαίσιο, συνεχίζουν οι ενώσεις, «προβήκαμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες και διαδικασίες που προβλέπει η υφιστάμενη ΣΣΕ, ξεκινώντας έναν ειλικρινή, έντιμο και ουσιαστικό διάλογο με την ΠΕΠΡΝ προκειμένου να συνταχθεί μια νέα ΣΣΕ πιο λειτουργική και πιο διάφανη. Σε καμία περίπτωση δεν στοχεύουμε στην κατάργηση των ΣΣΕ, όπως αναφέρει η ΠΕΠΡΝ. Δώσαμε μάλιστα, παράταση στην ισχύ της τρέχουσας ΣΣΕ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ώστε ο διάλογος να διεξάγεται χωρίς χρονική πίεση».
Η ανακοίνωση αναφέρει ακόμη ότι «στην εξέλιξη αυτού του διαλόγου, η ΠΕΠΡΝ είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την θετική μας στάση σε πολλά από τα θέματα που έθεσε (Κυριακάτικες αργίες, τροφοδοσία, μέσα ατομικής προστασίας, παροχή στέγης και κάλυψη εξόδων σε ρυμουλκά έργων κλπ) και ενώ μπορούμε να συμφωνήσουμε δημιουργικά στα θέματα που εκκρεμούν, ασυλλόγιστα προχωρά σε απεργιακές κινητοποιήσεις, προκαλώντας αναστάτωση στην λειτουργία του κλάδου, και σοβαρότατο πλήγμα στην αξιοπιστία και στην ανταγωνιστικότητα των κύριων λιμανιών της χώρας μας, σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη. Για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις, ξεκαθαρίζουμε προς όλες τις πλευρές, ότι δεν ζητάμε καμία απολύτως «επώδυνη αλλαγή» (έτσι χαρακτηρίζει η ΠΕΠΡΝ τις προτάσεις μας). Προτείνουμε αναγνώριση της ανάπαυσης επί του πλοίου, με οικονομική αποζημίωση για τους εργαζόμενους, για εύλογο χρονικό διάστημα που η καθημερινότητα του κλάδου μας επιβάλλει, πάντοτε σύμφωνα με τις διεθνείς ναυτεργατικές συμβάσεις. Θεωρούμε αυτονόητο ότι κάθε καλόπιστος συνομιλητής αντιλαμβάνεται πως καμιά εταιρεία δεν έχει κανένα κίνητρο να κρατά και να πληρώνει εργαζόμενους στο πλοίο άνευ λόγου».
Κατόπιν αυτών, καταλήγει η ανακοίνωση, «θεωρούμε αδικαιολόγητη την συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων και καλούμε την ΠΕΠΡΝ να επιδείξει σύνεση και κατανόηση έναντι των αναγκών όλων των πλευρών (εργαζομένων, εταιρειών, πελατών) και να συνεχίσουμε τον διάλογο εποικοδομητικά, με στόχο την κατάρτιση μιας νέας ΣΣΕ».


Latest News

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της Οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ

Πράσινο φως Τραμπ σε λιμάνι στο Τέξας - Θα διακινεί 1 εκατ. βαρέλια πετρελαίου ημερησίως
Το έργο στο Τέξας θα επιτρέπεη στα γιγάντια δεξαμενόπλοια VLCC να φορτώνουν έως και 85.000 βαρέλια αργού πετρελαίου την ώρα

Υπ. Ναυτιλίας: Η αλήθεια για την ακτοπλοϊκή γραμμή Λαύριο – Αγ. Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με ανακοίνωση του παραθέτει τα γεγονότα για τη μη εκτέλεση των δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή γραμμή