Σε καμία περίπτωση δεν στοχεύουμε στην κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και γι αυτό δώσαμε παράταση στην ισχύ της τρέχουσας ΣΣΕ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ώστε ο διάλογος να διεξάγεται χωρίς χρονική πίεση.
Διαβάστε επίσης – Ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά: 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης
Στην ανακοίνωση τους οι ενώσεις των Ρυμουλκών αναφέρουν ακόμη ότι επιδίωξη τους είναι «οι απαιτήσεις της λειτουργίας του κλάδου μας να υπηρετούνται με τρόπο σύννομο, που δεν θα αφήνει περιθώρια να επιβάλλονται συνεχώς κυρώσεις, να υπονομεύουν την λειτουργία του κλάδου και να εκθέτουν σε ποινικά αδικήματα τους Πλοιάρχους και τις εταιρείες των ρυμουλκών».
Σ’ αυτό το πλαίσιο, συνεχίζουν οι ενώσεις, «προβήκαμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες και διαδικασίες που προβλέπει η υφιστάμενη ΣΣΕ, ξεκινώντας έναν ειλικρινή, έντιμο και ουσιαστικό διάλογο με την ΠΕΠΡΝ προκειμένου να συνταχθεί μια νέα ΣΣΕ πιο λειτουργική και πιο διάφανη. Σε καμία περίπτωση δεν στοχεύουμε στην κατάργηση των ΣΣΕ, όπως αναφέρει η ΠΕΠΡΝ. Δώσαμε μάλιστα, παράταση στην ισχύ της τρέχουσας ΣΣΕ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ώστε ο διάλογος να διεξάγεται χωρίς χρονική πίεση».
Η ανακοίνωση αναφέρει ακόμη ότι «στην εξέλιξη αυτού του διαλόγου, η ΠΕΠΡΝ είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την θετική μας στάση σε πολλά από τα θέματα που έθεσε (Κυριακάτικες αργίες, τροφοδοσία, μέσα ατομικής προστασίας, παροχή στέγης και κάλυψη εξόδων σε ρυμουλκά έργων κλπ) και ενώ μπορούμε να συμφωνήσουμε δημιουργικά στα θέματα που εκκρεμούν, ασυλλόγιστα προχωρά σε απεργιακές κινητοποιήσεις, προκαλώντας αναστάτωση στην λειτουργία του κλάδου, και σοβαρότατο πλήγμα στην αξιοπιστία και στην ανταγωνιστικότητα των κύριων λιμανιών της χώρας μας, σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη. Για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις, ξεκαθαρίζουμε προς όλες τις πλευρές, ότι δεν ζητάμε καμία απολύτως «επώδυνη αλλαγή» (έτσι χαρακτηρίζει η ΠΕΠΡΝ τις προτάσεις μας). Προτείνουμε αναγνώριση της ανάπαυσης επί του πλοίου, με οικονομική αποζημίωση για τους εργαζόμενους, για εύλογο χρονικό διάστημα που η καθημερινότητα του κλάδου μας επιβάλλει, πάντοτε σύμφωνα με τις διεθνείς ναυτεργατικές συμβάσεις. Θεωρούμε αυτονόητο ότι κάθε καλόπιστος συνομιλητής αντιλαμβάνεται πως καμιά εταιρεία δεν έχει κανένα κίνητρο να κρατά και να πληρώνει εργαζόμενους στο πλοίο άνευ λόγου».
Κατόπιν αυτών, καταλήγει η ανακοίνωση, «θεωρούμε αδικαιολόγητη την συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων και καλούμε την ΠΕΠΡΝ να επιδείξει σύνεση και κατανόηση έναντι των αναγκών όλων των πλευρών (εργαζομένων, εταιρειών, πελατών) και να συνεχίσουμε τον διάλογο εποικοδομητικά, με στόχο την κατάρτιση μιας νέας ΣΣΕ».
Latest News
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων
«Ρουκέτες» Χούθι στο ΑΕΠ και τις τιμές – Οι οικονομικές επιπτώσεις
Οι επιθέσεις των Χούθι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Review of Maritime Transport 2024», προκαλούν απώλειες έως και 0,06% στο παγκόσμιο ΑΕΠ
Αποκολλήθηκε το πλοίο με 500 επιβάτες που προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας
Το πλοίο ελέγχεται τώρα από δύτη για να διαπιστωθεί η κατάσταση του πλοίου και εάν έχει υποστεί μηχανική βλάβη
Πλοίο με 500 επιβάτες προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας - Έσπευσαν το λιμενικό και ρυμουλκά
Το πλοίο «Αγ. Θεοδώρα» προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας μετά από μηχανική βλάβη - Στη θαλάσσια περιοχή ο καιρός είναι καλός
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ