
Σε καμία περίπτωση δεν στοχεύουμε στην κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και γι αυτό δώσαμε παράταση στην ισχύ της τρέχουσας ΣΣΕ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ώστε ο διάλογος να διεξάγεται χωρίς χρονική πίεση.
Διαβάστε επίσης – Ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά: 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης
Στην ανακοίνωση τους οι ενώσεις των Ρυμουλκών αναφέρουν ακόμη ότι επιδίωξη τους είναι «οι απαιτήσεις της λειτουργίας του κλάδου μας να υπηρετούνται με τρόπο σύννομο, που δεν θα αφήνει περιθώρια να επιβάλλονται συνεχώς κυρώσεις, να υπονομεύουν την λειτουργία του κλάδου και να εκθέτουν σε ποινικά αδικήματα τους Πλοιάρχους και τις εταιρείες των ρυμουλκών».
Σ’ αυτό το πλαίσιο, συνεχίζουν οι ενώσεις, «προβήκαμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες και διαδικασίες που προβλέπει η υφιστάμενη ΣΣΕ, ξεκινώντας έναν ειλικρινή, έντιμο και ουσιαστικό διάλογο με την ΠΕΠΡΝ προκειμένου να συνταχθεί μια νέα ΣΣΕ πιο λειτουργική και πιο διάφανη. Σε καμία περίπτωση δεν στοχεύουμε στην κατάργηση των ΣΣΕ, όπως αναφέρει η ΠΕΠΡΝ. Δώσαμε μάλιστα, παράταση στην ισχύ της τρέχουσας ΣΣΕ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ώστε ο διάλογος να διεξάγεται χωρίς χρονική πίεση».
Η ανακοίνωση αναφέρει ακόμη ότι «στην εξέλιξη αυτού του διαλόγου, η ΠΕΠΡΝ είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την θετική μας στάση σε πολλά από τα θέματα που έθεσε (Κυριακάτικες αργίες, τροφοδοσία, μέσα ατομικής προστασίας, παροχή στέγης και κάλυψη εξόδων σε ρυμουλκά έργων κλπ) και ενώ μπορούμε να συμφωνήσουμε δημιουργικά στα θέματα που εκκρεμούν, ασυλλόγιστα προχωρά σε απεργιακές κινητοποιήσεις, προκαλώντας αναστάτωση στην λειτουργία του κλάδου, και σοβαρότατο πλήγμα στην αξιοπιστία και στην ανταγωνιστικότητα των κύριων λιμανιών της χώρας μας, σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη. Για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις, ξεκαθαρίζουμε προς όλες τις πλευρές, ότι δεν ζητάμε καμία απολύτως «επώδυνη αλλαγή» (έτσι χαρακτηρίζει η ΠΕΠΡΝ τις προτάσεις μας). Προτείνουμε αναγνώριση της ανάπαυσης επί του πλοίου, με οικονομική αποζημίωση για τους εργαζόμενους, για εύλογο χρονικό διάστημα που η καθημερινότητα του κλάδου μας επιβάλλει, πάντοτε σύμφωνα με τις διεθνείς ναυτεργατικές συμβάσεις. Θεωρούμε αυτονόητο ότι κάθε καλόπιστος συνομιλητής αντιλαμβάνεται πως καμιά εταιρεία δεν έχει κανένα κίνητρο να κρατά και να πληρώνει εργαζόμενους στο πλοίο άνευ λόγου».
Κατόπιν αυτών, καταλήγει η ανακοίνωση, «θεωρούμε αδικαιολόγητη την συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων και καλούμε την ΠΕΠΡΝ να επιδείξει σύνεση και κατανόηση έναντι των αναγκών όλων των πλευρών (εργαζομένων, εταιρειών, πελατών) και να συνεχίσουμε τον διάλογο εποικοδομητικά, με στόχο την κατάρτιση μιας νέας ΣΣΕ».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.