Έξι εταιρείες και κοινοπρακτικά σχήματα υπέβαλαν φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την προωθούμενη από το ΤΑΙΠΕΔ παραχώρηση της Μαρίνας Αργοστολίου.
Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός αφορά την παραχώρηση υπηρεσιών λειτουργίας λιμένος (υπηρεσίες ελλιμενισμού και άλλες υπηρεσίες) και το δικαίωμα χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης των περιουσιακών στοιχείων εντός της χερσαίας και της θαλάσσιας ζώνης της Μαρίνας Αργοστολίου.
Διαβάστε επίσης: ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμός για αξιοποίηση της Μαρίνας Αργοστολίου
Οι ενδιαφερόμενοι
Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι εξής (με αλφαβητική σειρά):
- Α1 ΓΙΩΤ ΤΡΕΙΝΤ ΚΟΝΣΟΡΤΙΟΥΜ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
- ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΝΑΥΠΗΓΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΕΒΕ.
- D MARINAS HELLAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.
- LAMDA MARINAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ
- Noam Cohen
- ΤΕΚΑΛ Α.Ε.
Τα επόμενα βήματα
Μετά την αξιολόγηση των υποβληθέντων φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οι σύμβουλοι αξιοποίησης του Ταμείου θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στη Β΄ φάση του διαγωνισμού (φάση δεσμευτικών προσφορών).
Η διάρκεια της παραχώρησης ανέρχεται σε τουλάχιστον 35 έτη, ενώ δύναται να θεσπιστεί δικαίωμα προαίρεσης του Ταμείου για την περαιτέρω παράταση της διάρκειας παραχώρησης για επιπλέον 10 έτη, κατά το μέγιστο.
Η Μαρίνα Αργοστολίου
Η Μαρίνα Αργοστολίου βρίσκεται στον όρμο του Αργοστολίου, στις νοτιοδυτικές ακτές της Κεφαλονιάς. Απέχει περίπου 11 χιλιόμετρα από τον Διεθνή αερολιμένα Κεφαλονιάς «Άννα Πολλάτου». Η δυναμικότητά της εκτιμάται σε 174 θέσεις με τη χερσαία δυναμικότητα της μαρίνας να ανέρχεται σε περίπου 110 σκάφη.
Στον διαγωνισμό για την αξιοποίηση της Μαρίνας Αργοστολίου, το ΤΑΙΠΕΔ έχει ορίσει την εταιρεία «KANTOR ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Α.Ε.» ως χρηματοοικονομικό σύμβουλο, τη δικηγορική εταιρία «LEXPARTNERS Σφηκάκης & Συνεργάτες Δικηγορική Εταιρεία» ως νομικό σύμβουλο και τις εταιρείες «ΤΡΙΤΩΝ Σύμβουλοι Μηχανικοί Α.Ε.» και «ΑΔΚ – ΑΡΩΝΗΣ – ΔΡΕΤΤΑΣ – ΚΑΡΛΑΥΤΗΣ Σύμβουλοι Μηχανικοί Α.Ε.», ως τεχνικούς συμβούλους.
Latest News
Πώς θα «πέσουν» περισσότερα ακίνητα στην αγορά – Τι προτείνουν οι servicers
Τι μέτρα προτείνουν οι servicers για τη στεγαστική κρίση – Ποια κίνητρα ζητούν για τα ακίνητα που έχουν στο χαρτοφυλάκιό τους
Από το Μινιόν στον Πύργο Πειραιά... Αλλάζουν χέρια τέσσερα εμβληματικά κτίρια
Πωλητήρια εκατομμυρίων ευρώ σε κτίρια τοπόσημα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Ποια ακίνητα αλλάζουν ιδιοκτησιακό status
Μειώσεις φόρων, φοροαπαλλαγές και κίνητρα το 2025 για ιδιοκτήτες ακινήτων
Οι ιδιοκτήτες που θα «ρίξουν» στην αγορά κλειστές κατοικίες ή γυρίσουν τα ακίνητά τους από τη βραχυχρόνια μίσθωση στη μακροχρόνια θα απαλλαγούν για 3 χρόνια από τον φόρο
Έχουν και άλλο δρόμο οι τιμές στα ενοίκια – Τι πυροδοτεί το ράλι
Τα ενοίκια των κατοικιών δεν έφτασαν ακόμη στο ανώτατο ακόμη επίπεδο σύμφωνα με την ΤτΕ – Οι πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και οι 3 λόγοι που πυροδοτούν το ράλι των τιμών
Άνοιξε η πλατφόρμα σε όλη τη χώρα για την αγορά καταπατημένων
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την υποβολή αίτησης προκειμένου να υπάρξει αγορά για καταπατημένα ακίνητα που ανήκουν στο Δημόσιο
Πόσοι θα αγοράσουν και θα πουλήσουν ακίνητο μέσα στην επόμενη πενταετία
Τι δείχνει μελέτη που διενήργησε το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ για το ΕΕΑ - Πώς θα κινηθεί η αγορά ακινήτων
Αλλάζει ο επενδυτικός χάρτης στην Αττική - Οι 10 πρωταγωνιστές [πίνακας]
Τα τελευταία χρόνια τα ακίνητα στην Ελλάδα έχουν αποκτήσει έντονα επενδυτικό προφίλ - Νέες γειτονιές της Αθήνας αναδεικνύονται ως κορυφαίες επιλογές
Καταπατημένα: Ανοίγει η πλατφόρμα για όλη την Ελλάδα - Το τίμημα και οι δόσεις
Πάνω από 1.000 αιτήσεις για καταπατημένα ακίνητα δημόσιων εκτάσεων και την εξαγορά τους στον πρώτο μήνα λειτουργίας της πλατφόρμας
Στα αζήτητα το «στρατηγείο» του Κοντομηνά - Αγονος ο πλειστηριασμός
Δεν υπήρξε επενδυτικό ενδιαφέρον για το ακίνητο που είχε το στρατηγείο του Κοντομηνά και έτσι ο πλειστηριασμός ολοκληρώθηκε ως άγονος
Υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών στην Κέρκυρα
Η συνολική αξία του τιμήματος που θα καταβάλλει η Lamda για τη Μαρίνα Κέρκυρας με βάση τη σύμβαση θα ξεπεράσει τα 89 εκατ. ευρώ σε βάθος 40 ετών