• «Ως αξιόπιστος πάροχος αθλητικών στοιχημάτων, έχουμε στόχο να συνάψουμε μακροχρόνιες συμφωνίες με μέγιστη ψυχαγωγία. Είμαστε περήφανοι που έχουμε μια πολυετή συνεργασία με το NHL, το καλύτερο πρωτάθλημα χόκεϊ επί πάγου στον κόσμο».
  • «Ως αξιόπιστος πάροχος αθλητικών στοιχημάτων, προσπαθούμε πάντα για μακροχρόνιες συνεργασίες και συνεργασίες με διεθνή φήμη. Μας γεμίζει περηφάνια που, με τη βοήθεια της Onside Sports GmbH, έχουμε μια από τις πιο παραδοσιακές και ισχυρότερες μάρκες συλλόγων στον κόσμο της Liverpool FC δίπλα μας».

Οι δύο αυτές δηλώσεις, σχεδόν πανομοιότυπες, ανήκουν στον Stefan Sulzbacher, εκπρόσωπο του Διοικητικού Συμβουλίου της Interwetten. Για όσους δεν γνωρίζετε την εταιρεία, πρόκειται για μια μεγάλη στοιχηματική εταιρεία η οποία έχει πάνω από 30 χρόνια στην αγορά και στην Ελλάδα δραστηριοποιείται έχοντας πάρει άδεια από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων.

Όλα νόμιμα, ηθικά κι αγγελικά πλασμένα, αρκεί αυτή η… κορυφαία εταιρεία να μην κατηγορούταν ότι εδώ στη χώρα μας έχει βάλει «φέσι» 1,8 εκατ. ευρώ, τουλάχιστον, στην αγορά.

Και θα ήταν όλα καλά αν, την ίδια στιγμή που ο κ. Sulzbacher μιλά για… αξιόπιστο πάροχο αθλητικών στοιχημάτων, η εταιρεία που εκπροσωπεί δεν απειλούσε την ελληνική αγορά με… κραχ. Διότι όταν χρωστάς σχεδόν 2 εκατ. ευρώ σε τηλεοπτικούς σταθμούς, sites, στην ποδοσφαιρική Super League, της οποίας είναι χορηγός και σε όποιον άλλον μιλά ελληνικά, και ταυτόχρονα διαφημίζεις την αξιοπιστία σου, τότε κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

Ο εν λόγω κύριος εμφανίζεται συχνά – πυκνά σε διάφορα events και συμφωνίες που κλείνει η στοιχηματική εταιρεία Interwetten. Για παράδειγμα φωτογραφίζεται με τους ιθύνοντες όταν κλείνει deal για να χορηγεί το πρωτάθλημα χόκεϊ επί πάγου.

Ή όταν ανακοινώνει ότι ο σπουδαίος Γερμανός ποδοσφαιριστής, Λόταρ Ματέους, ο οποίος μεγαλούργησε στα γήπεδα τις προηγούμενες δεκαετίες, εντάσσεται στην ευρύτερη οικογένεια της στοιχηματικής εταιρείας.

Ή ακόμη κι όταν γίνεται εκδήλωση για την ανακοίνωση της ότι θα είναι χορηγός της μεγάλης Λίβερπουλ, ο κ. Sulzbacher, βρίσκεται εκεί.

Χαιρετά τους προσκεκλημένους, βγάζει φωτογραφίες, κάνει δηλώσεις αποθέωσης της αξιοπιστίας της εταιρείας.

Πίσω από τις φωτογραφίες, όμως, πίσω από τα χαμόγελα και τις υπερβολικές δηλώσεις του εκπροσώπου της εταιρείας, φαίνεται ότι κρύβονται πολλά. Ειδικά εδώ στην Ελλάδα όπου, πέρα από το «φέσι» που κινδυνεύει να βάλει σε ηχηρά ονόματα της αγοράς, τίθενται πολλά ερωτήματα και σε ό,τι αφορά τους πελάτες που την εμπιστεύονται για τα στοιχήματά τους.

Κι όσο κι αν οι υπεύθυνοι της Interwetten είναι εξαφανισμένοι ή ρίχνουν τις ευθύνες στον προηγούμενο εκπρόσωπο της εταιρείας, η ουσία είναι ότι κάποιος πρέπει να απαντήσει για τα χρέη που συσσωρεύονται εδώ και μήνες. Αλλωστε ο κ. Sulzbacher είναι… εξαφανισμένος από την Ελλάδα εδώ και πολύ καιρό.

Η… αξιοπιστία

Διαβάζοντας κανείς το εταιρικό προφίλ, ίσως να ενθουσιαστεί με όσα γράφονται. Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 1990 από τον Βόλφγκανγκ Φάμπιαν, ξεκίνησε το αθλητικό στοίχημα μέσω τηλεφώνου, όμως, το 1997 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά ιστοσελίδα διαδικτυακών στοιχημάτων, αλλάζοντας τα δεδομένα της αγοράς.

Κι όπως αναφέρεται στο προφίλ της εταιρείας «Οι Αυστριακοί υποστηρίζουν ένα πολύ υψηλό επίπεδο αξιοπιστίας, έχουν δε στενή συνεργασία με την ελληνική Football League, κάτι που καταδεικνύει την αξιοπιστία και ποιότητα του online στοιχήματος».

Καλά γνωρίζοντες την ελληνική στοιχηματική αγορά αναφέρουν ότι ο Stefan Sulzbacher ήταν από αυτούς που έστησαν και στην Ελλάδα την αυστριακή εταιρεία και την προώθησαν με όποιους τρόπους μπορούσαν, όταν κατάφεραν να πάρουν άδεια από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων.

Κύριο μέλημά τους ήταν να προχωρήσουν σε σειρά επικοινωνιακών καμπανιών στα μέσα ενημέρωσης ώστε να κάνουν γνωστή την εταιρεία στους Ελληνες παίκτες.

Βάζοντας πάντα την 30ετή και πλέον εμπειρία τους στη διεθνή αγορά ως βασικό ατού αξιοπιστίας.

Να, όμως, που τα γεγονότα έρχονται να δείξουν μια διαφορετική πλευρά της εταιρείας. Η αγωνία της αγοράς να πάρει τα χρήματα που της χρωστά η Interwetten, έχει χτυπήσει κόκκινο, βάζοντας και τους παίκτες στοιχημάτων να αναρωτιούνται αν θα έρθει η σειρά τους.

Μεγάλα ονόματα της αγοράς στους οποίους οφείλονται χιλιάδες ευρώ, δεν πίστευαν πώς μια εταιρεία που λειτουργεί σε νόμιμο πλαίσιο, που –υποτίθεται- ελέγχεται από την αρμόδια αρχή, να έχει προβεί σε ενέργειες που δεν συνάδουν με τις αρχές της αξιοπιστίας και της εταιρικής υπευθυνότητας.

Φοβούνται δε ότι η εταιρεία μπορεί κάποια στιγμή να φύγει από την ελληνική αγορά, να σταματήσει τις δραστηριότητές της ή να βρει άλλους τρόπους να κάνει τη δουλειά της, χωρίς, όμως, να πληρώσει τα χρέη της.

Η προσφυγή στη Δικαιοσύνη, οι ομαδικές αγωγές, είναι το μοναδικό όπλο που έχουν οι πελάτες της Interwetten, όμως, τίποτε δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι η εταιρεία από την Αυστρία που πλέον έχει… έδρα στη Μάλτα, θα ανταποκριθεί.

Οξύμωρο θα έλεγε κανείς αν σκεφτείς ότι ακόμη και πρόσφατα οι συμφωνίες που κλείνουν οι Αυστριακοί με αθλητές παγκόσμιας εμβέλειας, ομάδες και Λίγκες, ανέρχονται σε εκατομμύρια ευρώ. Εκτός κι αν πέσουν κι εκεί… «φέσια».

Ποιος να το φανταζόταν το καλοκαίρι του 2020, όταν η Interwetten έκλεινε τη συμφωνία με την ελληνική ποδοσφαιρική λίγκα για τη χορηγία, ότι θα φτάναμε εδώ που φτάσαμε. Ή πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα σήμερα, με το «φέσι» του 1,8 εκατ. ευρώ και πλέον σε άλλες εταιρείες, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020, όταν ο Country Manager της Interwetten, Μάριος Λευκαρίτης, δήλωνε για τη χορηγία στην ελληνική ποδοσφαιρική αγορά:

«Είναι από τις πιο σημαντικές αγορές και σε μια δύσκολη εποχή εμπιστευόμαστε ένα μεγάλο μέρος των εσόδων μας προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστικό το άθλημα ώστε να είμαστε όλοι κερδισμένοι από αυτό. Γι’ αυτό, όπως προανέφερα, πρόκειται για μια win – win situation για τις δύο πλευρές».

Να όμως που κι ένας κολοσσός του στοιχήματος με 30 και πλέον χρόνια στην αγορά, στιγματίζεται από τέτοια γεγονότα. Αραγε η μητρική εταιρεία, η οποία ομνύει στην αξιοπιστία της, πώς επιτρέπει να εξελίσσονται τέτοιες ντροπιαστικές καταστάσεις σε μια αγορά;

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης