Το νέο ξενοδοχειακό brand ZEL, μια σειρά πολυτελών resorts και leisure ξενοδοχείων τα οποία θα εγκαινιάσουν τη λειτουργία τους στην Ισπανία και στη συνέχεια σε σημαντικούς προορισμούς στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αμερική, παρουσίασαν από κοινού στη Μαδρίτη ο τενίστας Rafael Nadal και ο Gabriel Escarrer, Διευθύνων Σύμβουλος της Meliá Hotels International.
Στόχος του ZEL, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, είναι «η ανάδειξη του μεσογειακού τρόπου ζωής και η ανάπτυξη του brand διεθνώς μέσα από στρατηγικές συνεργασίες σε τομείς όπως η γαστρονομία, η διακόσμηση, η ευεξία και η τεχνολογία».
Ισπανία: Ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα για μείωση των ωρών εργασίας
«Οι ταξιδιώτες θα αγκαλιάσουν το καινοτόμο brand»
Ο Gabriel Escarrer δήλωσε σχετικά: «Το brand ZEL συνδυάζει τις ηγετικές ικανότητες του Rafa Nadal με την 65ετή εμπειρία της Meliá στη δημιουργία και τη διαχείριση πολυτελών ξενοδοχείων. Είμαστε σίγουροι πως οι ταξιδιώτες θα αγκαλιάσουν το καινοτόμο ξενοδοχειακό brand, το οποίο θα εντυπωσιάσει τη νέα γενιά, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της ευεξίας και υιοθετώντας ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αυτό το project σηματοδοτεί την σύμπραξή μας με τον Rafa, ένα διεθνές σύμβολο τόσο όσον αφορά την πορεία του ως αθλητής όσο και για τον χαρακτήρα του ως άνθρωπος».
«Η δημιουργία ενός ξενοδοχειακού brand ήταν πάντα στα σχέδιά μου, λόγω τόσο της καταγωγής μου από τη Μαγιόρκα όσο και της αγάπης μου για τα ταξίδια», δήλωσε από την πλευρά του ο Rafael Nadal. «Το concept ZEL είναι συνώνυμο της καλής ζωής αντικατοπτρίζοντας την ενέργεια της Μεσογείου, και με κέρδισε από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε με τη Meliá πάνω σε αυτό. Είμαι σίγουρος ότι θα γνωρίσει μεγάλη επιτυχία, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες και επιθυμίες των ταξιδιωτών», πρόσθεσε.
Το σχέδιο ανάπτυξης
Όπως ανακοινώθηκε, το σχέδιο ανάπτυξης προβλέπει την προσθήκη περισσότερων από 20 ξενοδοχείων μέσα σε 5 χρόνια, εστιάζοντας σε προορισμούς που προσελκύουν leisure ταξιδιώτες και bleisure ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Αμερική, Μέση Ανατολή και Ασία, όπου παραδοσιακά δραστηριοποιείται η Meliá Hotels International. Αρχικά, το brand στοχεύει να αναπτυχθεί σε προορισμούς στις ακτές της Μεσογείου και σε πόλεις όπως η Μαδρίτη, το Παρίσι και το Λονδίνο. Tο πρώτο ξενοδοχείο ZEL πρόκειται να ανοίξει στη Μαγιόρκα το 2023.
Latest News
Γιατί η Tesla ανακαλεί το Cybertruck... πάλι
Είναι η πολλοστή φορά που το Cybertruck ανακαλείται και αυτή τη φορά το ζήτημα είναι σοβαρό
Η Boeing θα πληρώσει στην Spirit AeroSystems έως και 350 εκατ. δολάρια προκαταβολικά
Η προκαταβολή από την Boeing θα βοηθήσει την Spirit AeroSystems να αντιμετωπίσει προβλήματα ρευστότητας
«Σβήνει» το σχέδιο για τον αμερικανικό οίκο πολυτέλειας - Άδοξο τέλος στο deal Tapestry-Capri
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ τερματίζει τα σχέδια για τη δημιουργία ενός οίκου πολυτελείας made in USA, με έξι ισχυρά brands
Ο γαλλικός κολοσσός που παίρνει... διαζύγιο από την ιστορία του
Ο γαλλικό γίγαντας δομικών υλικών Saint-Gobain σκέφτεται να πουλήσει τα συμφέροντά του στην βιομηχανία υαλοπινάκων αυτοκινήτων
Σε σταυροδρόμι η Κίνα - Γιατί είναι δύσκολη η μετάβαση της οικονομίας
Εάν η Κίνα προχωρήσει προσεκτικά, κινδυνεύει να καταπνίξει τη στροφή της σε μια οικονομία που βασίζεται στην κατανάλωση
Πώς Nike και Adidas έχασαν την κυριαρχία τους
Πολλοί νέοι παίκτες μπαίνουν στα αθλητικά είδη με τις Nike και Adidas να κάνουν μια σειρά από λάθη που τους κόστισαν
Τον θέλει ο Ίλον Μασκ για υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ - Ποιος είναι ο Χάουαρντ Λούτνικ, CEO της Cantor Fitzgerald
Η ιστορία πίσω από τον CEO της Cantor Fitzgerald, Χάουαρντ Λούτνικ, που προκρίνει ο Ίλον Μασκ για υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ
Lenovo: Kαθαρά κέρδη αυξημένα κατά 48% στα 404 εκατομμύρια δολάρια
Η Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του β' τριμήνου για το οικονομικό έτος 2024/25, με σημαντική αύξηση των καθαρών εσόδω
Τελευταία συνάντηση Μπάιντεν-Σι Τζινπίνγκ στο Περού - Η πρόκληση των δασμών και της Ταϊβάν
Ο Τζο Μπάιντεν και ο Σι θα συζητήσουν στο περιθώριο του φόρουμ Οικονομικής Συνεργασίας Ασίας-Ειρηνικού στη Λίμα του Περού
Σοκ και δέος από τις διαφημίσεις στην κατανάλωση - Ο ρόλος της πρόκλησης και της... αηδίας
Μπορεί να μείνει ανεπηρέαστη η κατανάλωση από τη στρατηγική των εταιρειών που χρησιμοποιούν σοκαριστικές ή αηδιαστικές εικόνες στην διαφήμιση;