Στην τοποθέτηση παραγγελίας για την ναυπήγηση δυο πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers) προχώρησε η Latsco Marine Management με επικεφαλής τον Πάρη Κασιδόκωστα Λάτση, όπως αναφέρουν πληροφορίες επιβεβαιωμένες από την εταιρεία.
Τα δυο LPG Carriers θα κατασκευασθούν σε Κορεατικά ναυπηγεία και θα είναι μεταφορικής ικανότητας 88.000 κυβικών μέτρων το ένα. Tο κόστος για τα δύο LPG carrriers (υπάρχει οψιόν και για άλλα δυο σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους) θα ανέλθει στα 197,7 εκατ. δολάρια και η παράδοση τους έχει προγραμματιστεί για το 2025.
Latsco: Παρέλαβε το νεότευκτο VLCC «Hellas Paliros»
Containerships και VLCC
Να σημειωθεί ακόμη ότι στο πλαίσιο της ανάπτυξης και διαφοροποίησης του στόλου της πρόσφατα η Latsco απέκτησε και δυο containerships σηματοδοτώντας έτσι την είσοδο της και στον συγκεκριμένο κλάδο.
Πιο συγκεκριμένα, η Latsco παρέλαβε δύο feeder containerships, τα οποία ναυπηγήθηκαν εντός του έτους και έχουν ήδη ναυλωθεί από κολοσσούς των τακτικών γραμμών. Πρόκειται για το «MARLA TIGER» και το «MARLA BULL».
Επιπλέον από τον προηγούμενο Μάιο μέχρι και τον Οκτώβριο παρέλαβε τέσσερα νεότευκτα VLCC, τα οποία μάλιστα ταξιδεύουν με ελληνική σημαία.
Συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιούνιο ενέταξε στον στόλο της τα Yiannis Latsis και Erietta Latsi. Ακολούθησε τον Αύγουστο το δεξαμενόπλοιο Hellas Fos, που ναυπηγήθηκε στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας, ενώ στη συνέχεια παρέλαβε το Hellas Paliros.
Συνολικά η Latsco έχει σε έξι πλοία υψωμένη την ελληνική σημαία.
Ο στόλος
Ο όμιλος της Latsco Marine διαθέτει σύμφωνα με το Equasis ένα στόλο από 32 πλοία, εκ των οποίων δέκα LPG Carriers, 20 δεξαμενόπλοια και δυο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) στα οποία όμως πρέπει να προστεθούν και δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Latest News
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών