Στην τοποθέτηση παραγγελίας για την ναυπήγηση δυο πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers) προχώρησε η Latsco Marine Management με επικεφαλής τον Πάρη Κασιδόκωστα Λάτση, όπως αναφέρουν πληροφορίες επιβεβαιωμένες από την εταιρεία.
Τα δυο LPG Carriers θα κατασκευασθούν σε Κορεατικά ναυπηγεία και θα είναι μεταφορικής ικανότητας 88.000 κυβικών μέτρων το ένα. Tο κόστος για τα δύο LPG carrriers (υπάρχει οψιόν και για άλλα δυο σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους) θα ανέλθει στα 197,7 εκατ. δολάρια και η παράδοση τους έχει προγραμματιστεί για το 2025.
Latsco: Παρέλαβε το νεότευκτο VLCC «Hellas Paliros»
Containerships και VLCC
Να σημειωθεί ακόμη ότι στο πλαίσιο της ανάπτυξης και διαφοροποίησης του στόλου της πρόσφατα η Latsco απέκτησε και δυο containerships σηματοδοτώντας έτσι την είσοδο της και στον συγκεκριμένο κλάδο.
Πιο συγκεκριμένα, η Latsco παρέλαβε δύο feeder containerships, τα οποία ναυπηγήθηκαν εντός του έτους και έχουν ήδη ναυλωθεί από κολοσσούς των τακτικών γραμμών. Πρόκειται για το «MARLA TIGER» και το «MARLA BULL».
Επιπλέον από τον προηγούμενο Μάιο μέχρι και τον Οκτώβριο παρέλαβε τέσσερα νεότευκτα VLCC, τα οποία μάλιστα ταξιδεύουν με ελληνική σημαία.
Συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιούνιο ενέταξε στον στόλο της τα Yiannis Latsis και Erietta Latsi. Ακολούθησε τον Αύγουστο το δεξαμενόπλοιο Hellas Fos, που ναυπηγήθηκε στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας, ενώ στη συνέχεια παρέλαβε το Hellas Paliros.
Συνολικά η Latsco έχει σε έξι πλοία υψωμένη την ελληνική σημαία.
Ο στόλος
Ο όμιλος της Latsco Marine διαθέτει σύμφωνα με το Equasis ένα στόλο από 32 πλοία, εκ των οποίων δέκα LPG Carriers, 20 δεξαμενόπλοια και δυο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) στα οποία όμως πρέπει να προστεθούν και δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Latest News
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος
Δεξαμενόπλοιο υπό αμερικανικές κυρώσεις εκφόρτωσε πετρέλαιο σε κινεζικό λιμάνι
Το Mermar ήταν μεταξύ των 183 πλοίων που τέθηκαν υπό αμερικανικές κυρώσεις από την κυβέρνηση Μπάιντεν πριν από λίγες ημέρες
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε
Στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 11,4 εκατ. ευρώ η επέκταση του λιμένα Ίου
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας
Συμφωνία Χαμάς - Ισραήλ: Πότε θα επιστρέψουν τα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι λένε στελέχη και αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την επιστροφή των εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τη συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ – Το μήνυμα των Χούθι
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση