Στην τοποθέτηση παραγγελίας για την ναυπήγηση δυο πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers) προχώρησε η Latsco Marine Management με επικεφαλής τον Πάρη Κασιδόκωστα Λάτση, όπως αναφέρουν πληροφορίες επιβεβαιωμένες από την εταιρεία.
Τα δυο LPG Carriers θα κατασκευασθούν σε Κορεατικά ναυπηγεία και θα είναι μεταφορικής ικανότητας 88.000 κυβικών μέτρων το ένα. Tο κόστος για τα δύο LPG carrriers (υπάρχει οψιόν και για άλλα δυο σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους) θα ανέλθει στα 197,7 εκατ. δολάρια και η παράδοση τους έχει προγραμματιστεί για το 2025.
Latsco: Παρέλαβε το νεότευκτο VLCC «Hellas Paliros»
Containerships και VLCC
Να σημειωθεί ακόμη ότι στο πλαίσιο της ανάπτυξης και διαφοροποίησης του στόλου της πρόσφατα η Latsco απέκτησε και δυο containerships σηματοδοτώντας έτσι την είσοδο της και στον συγκεκριμένο κλάδο.
Πιο συγκεκριμένα, η Latsco παρέλαβε δύο feeder containerships, τα οποία ναυπηγήθηκαν εντός του έτους και έχουν ήδη ναυλωθεί από κολοσσούς των τακτικών γραμμών. Πρόκειται για το «MARLA TIGER» και το «MARLA BULL».
Επιπλέον από τον προηγούμενο Μάιο μέχρι και τον Οκτώβριο παρέλαβε τέσσερα νεότευκτα VLCC, τα οποία μάλιστα ταξιδεύουν με ελληνική σημαία.
Συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιούνιο ενέταξε στον στόλο της τα Yiannis Latsis και Erietta Latsi. Ακολούθησε τον Αύγουστο το δεξαμενόπλοιο Hellas Fos, που ναυπηγήθηκε στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας, ενώ στη συνέχεια παρέλαβε το Hellas Paliros.
Συνολικά η Latsco έχει σε έξι πλοία υψωμένη την ελληνική σημαία.
Ο στόλος
Ο όμιλος της Latsco Marine διαθέτει σύμφωνα με το Equasis ένα στόλο από 32 πλοία, εκ των οποίων δέκα LPG Carriers, 20 δεξαμενόπλοια και δυο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) στα οποία όμως πρέπει να προστεθούν και δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη