
Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ) με βιντεοκλήση ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση έχουν πλέον οι πολίτες, καθώς τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών ανακοινώνουν την έναρξη λειτουργίας του myEGDIX.live.
Έτσι, τόσο οι ίδιοι οι οφειλέτες (φυσικά πρόσωπα και εκπρόσωποι νομικών προσώπων) όσο και οι εξουσιοδοτημένοι σύμβουλοί τους (δικηγόροι, λογιστές, οικονομολόγοι, σύμβουλοι επιχειρήσεων κ.λπ.) μπορούν να προγραμματίζουν ψηφιακά την ημέρα, την ώρα και τον τρόπο της εξυπηρέτησής τους με την ΕΓΔΙΧ.
Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη υπηρεσία της ΕΓΔΙΧ που εγκαινιάζεται και ξεκινά την πιλοτική της λειτουργία είναι η πλατφόρμα του Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών του ν. 4738/2020. Η πλατφόρμα παρέχει στον ενδιαφερόμενο πληροφορίες σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες συνιστάται ή απαιτείται να προβεί ο ενδιαφερόμενος ανάλογα με το στάδιο της αίτησής του, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα υποστήριξης για ερωτήματα που αφορούν την αίτησή του. Στο αμέσως επόμενο διάστημα στην πλατφόρμα αναμένεται να ενταχθούν και άλλες υπηρεσίες της ΕΓΔΙΧ.
ΚΕΠ: «Πρωταθλητής» στα ψηφιακά ραντεβού – Έρχεται το mySynigoroslive
Στην πλατφόρμα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να βρει συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις, καθώς και τον οδηγό χρήσης της πλατφόρμας για την κράτηση ραντεβού.
Η διαδικασία
Η διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού είναι ιδιαίτερα απλή:
1. Αρχικά, ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet.
2. Κατόπιν επιλέγει τον τρόπο εξυπηρέτησης (τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνική επικοινωνία).
3. Στη συνέχεια, επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, μέσα από τις διαθέσιμες εναλλακτικές.
4. Τέλος, καταχωρίζει τα απαραίτητα προσωπικά του στοιχεία και ολοκληρώνει την κράτηση.
Με την ολοκλήρωση της κράτησης, η υπηρεσία αποστέλλει αυτοματοποιημένο επιβεβαιωτικό μήνυμα στο e-mail του ενδιαφερομένου, στο οποίο εμπεριέχεται και το link μέσω του οποίου θα πραγματοποιηθεί η βιντεοκλήση. Σημειώνεται ότι, εάν ο ενδιαφερόμενος επιθυμεί την παρουσία τρίτου προσώπου στην τηλεδιάσκεψη (δικηγόρου, συμβούλου, λογιστή κ.λπ.), μπορεί να το δηλώσει στα στοιχεία της κράτησης. Με τον τρόπο αυτό, το επιβεβαιωτικό μήνυμα θα σταλεί και στο πρόσωπο αυτό.
Εναλλακτικά, το ψηφιακό ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του της ΕΓΔΙΧ, καλώντας στο 213 2125730. Στην περίπτωση αυτή, ο υπάλληλος του φορέα προγραμματίζει το ραντεβού για λογαριασμό του οφειλέτη με τη χρήση των κωδικών του Δημόσιας Διοίκησης.
Η υπηρεσία σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και υποστηρίζεται παραγωγικά από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στη διεύθυνση myEGDIX.live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών». Με τον τρόπο αυτό, η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους εντάσσεται στην ομπρέλα των ηλεκτρονικών εφαρμογών του myDeskLive.
Υπενθυμίζεται ότι η εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση βρίσκεται ήδη σε παραγωγική λειτουργία σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, η ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ), το Υπουργείο Εξωτερικών, ο e-ΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο, οι Δήμοι και ο Συνήγορος του Πολίτη. Αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, ελαχιστοποιείται ο χρόνος απόκρισης στα ερωτήματα των ενδιαφερόμενων και εξοικονομούνται πόροι τόσο για τον πολίτη όσο και για τους φορείς. Παρέχεται, έτσι, ποιοτικότερη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη διαφάνεια και την εξωστρέφεια των φορέων.


Latest News

Ψηφιακό πελατολόγιο: Τσουχτερό πρόστιμο για κάθε αυτοκίνητο που δεν καταγράφεται
Για ποιους είναι υποχρεωτικό το μέτρο από την 1η Ιουλίου – Ποιοι εξαιρούνται

«Φράκαραν» τα γραφεία - Ζητούν έκπτωση 4% για τις φορολογικές δηλώσεις έως τέλος Μαΐου
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών (ΠΟΦΕΕ) απέστειλε επιστολή στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αναφορικά με τις φορολογικές δηλώσεις

Υπέρβαση 1,83 δισ. στα φορολογικά έσοδα το πρώτο τρίμηνο
Προϋπολογισμός: Εν μέρει οφείλεται στην καλύτερη απόδοσης στην είσπραξη των φόρων του τρέχοντος έτους (Φ.Π.Α, ΕΦΚ) κάτι που οφείλεται στην εκτεταμένη ακρίβειας

Θύελλα αντιδράσεων για ένταξη ιδιωτών στην είσπραξη οφειλών προς τον e-ΕΦΚΑ
Στη Βουλή η σχετική ρύθμιση – Τίθεται σε εφαρμογή από τον Μάιο

Φορολογικές δηλώσεις: Διορθώσεις χωρίς πρόστιμα για λιγότερο φόρο και εκπτώσεις
Ανοιχτή η πλατφόρμα για την υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων – όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι – παραδείγματα

ΑΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε η νέα εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ 2025 για ακίνητα πληγέντων από φυσικές καταστροφές
Οπως αναφέρει η ΑΑΔΕ συμψηφισμοί και επιστροφές είναι σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθούν εντός της εβδομάδας

Πότε είναι η τελευταία ημέρα καταβολής του Δώρου Πάσχα - Τι πρέπει να προσέξουν εργοδότες και εργαζόμενοι
Πώς επηρεάζει η διάρκεια της εργασιακής σχέσης, έτσι ώστε να υπολογιστεί το τελικό ποσό για το Δώρο Πάσχα

Τι ισχύει για τις Αργίες του Πάσχα - Πώς αμείβονται
Στην ανακοίνωση της ΓΣΕΕ για τις αργίες του Πάσχα διευκρινίζεται για ποιες υπηρεσίες και καταστήματα θεωρείται αργία η Μεγάλη Παρασκευή

Πρεμιέρα για το Ψηφιακό Πελατολόγιο στον κλάδο των αυτοκινήτων – Πως θα λειτουργεί
Σε πραγματικό χρόνο η καταγραφή των αυτοκινήτων και των παραστατικών που κόβουν συνεργεία, πάρκινγκ, πλυντήρια και εταιρείες ενοικίασης

ΚΕΠΕ: «Μύθος» οι καλοπληρωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι - Η διαφορά με τον ιδιωτικό τομέα
Τι δείχνει μελέτη του ΚΕΠΕ που προχώρησε στην σύγκριση «πανομοιότυπων» εργαζομένων