Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η «ζήτηση» που εξακολουθεί να υπάρχει στην Ελλάδα για μια θέση στο Δημόσιο.
  • Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους: 108.000 υποψήφιοι θα διεκδικήσουν 5.124 θέσεις.
  • Τόσοι, σύμφωνα με ρεπορτάζ μεγάλης εφημερίδας θα λάβουν μέρος στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο.
  • Η ανάγκη για μονιμότητα και σταθερό ωράριο μπαίνουν πάνω απ’ όλα. Ακόμη και από τον μισθό, ο οποίος κυμαίνεται στα επίπεδα των 750 ευρώ τον μήνα!
  • Και όλα αυτά ενώ αρκετές εταιρείες στον ιδιωτικό τομέα «παραπονιούνται» για την σοβαρή έλλειψη προσωπικού και τα τεράστια κενά που υπάρχουν.
  • Την ίδια στιγμή, μαθαίνουμε πως δημόσιοι φορείς και ανεξάρτητες αρχές αδυνατούν να προσελκύσουν στελέχη από τον ιδιωτικό τομέα. Όπως για παράδειγμα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
  • Κυρίως γιατί το μισθολογικό κίνητρο είναι μικρό…
  • Με άλλα λόγια οι απολαβές είναι πολύ χαμηλότερες από αυτές που μπορούν τα συγκεκριμένα στελέχη να πετύχουν στην ελεύθερη αγορά.
  • Μήπως ήρθε η στιγμή να αναρωτηθούμε τι κάνουμε λάθος;

——————————————————————–

«Γρίφος» η αποδέσμευση των ακινήτων της Folli Follie

  • Έχουμε αναφερθεί και μάλιστα πρόσφατα στον κίνδυνο να τιναχθεί στον αέρα η προσπάθεια διάσωσης της Folli Follie μετά την αναβολή της πολύκροτης δίκης της οικογένειας Κουτσολιούτσου και των υπόλοιπων κατηγορούμενων για το σκάνδαλο (με τους γνωστούς μύδρους που εξαπέλυσαν οι δικαστές…).
  • Η κραυγή αγωνίας που εκπέμπει εδώ και λίγα 24ώρα η νέα διοίκηση υπό τον Γιώργο Σάμιο έγινε ακόμη πιο εμφανής κατά την χθεσινή συνάντηση με δημοσιογράφους στο στρατηγείο της εταιρείας στον Άγιο Στέφανο (υπάρχει και σχετικό ρεπορτάζ του «OT»).
  • Εντύπωση ωστόσο, έκανε στους πληροφοριοδότες μας η αναφορά του κ. Σάμιου όταν ρωτήθηκε εάν ζητήθηκε η συνδρομή της Πολιτείας για να πετύχει την αποδέσμευση των περιουσιακών στοιχείων που θεωρούνται πολύτιμα στην μάχη για την εξυγίανση.
  • «Πολλά λέγονται και δεν γίνονται, και πολλά γίνονται και δεν λέγονται» είπε σιβυλλικά θυμίζοντας την γνωστή ρήση του «Εθνάρχη», Κωνσταντίνου Καραμανλή.
  • Για την ιστορία να πούμε ότι η παρούσα κυβέρνηση στήριξε από την πρώτη στιγμή που εκλέχθηκε την διάσωση, με τον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη να δίνει το παρόν στα γραφεία της εταιρείας…

——————————————————-

To black box της Μινέρβα στα Ιωάννινα

  • Τελικά φαίνεται πως κανείς ή σχεδόν κανείς δεν θέλει το εργοστάσιο παραγωγής φέτας που πουλάει η Μινέρβα στο Επισκοπικό Ιωαννίνων.
  • Τουλάχιστον όσον αφορά στους μεγάλους παίκτες της εγχώριας τυροκομίας.
  • Μαθαίνουμε πως η Optima της οικογένειας Παντελιάδη (που παράγει την φέτα Ήπειρος) αλλά και η «Όλυμπος» της οικογένειας Σαράντη έχουν απορρίψει την πρόταση συμμετοχής στη διαδικασία.
  • Ένας από τους λόγους είναι ότι δεν γνωρίζουν την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα η μονάδα και οι παραγωγικές δυνατότητές της. «Για εμάς είναι black box…», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές προσκείμενες στην Optima.
  • Οι «κακές γλώσσες» λένε πως κινδυνεύει να μείνει στα… αζήτητα, θυμίζοντας την θρυλική ταινία του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου «Δεσποινίς ετών 39».
  • Εκτός, όπως ψιθυρίζεται στην πιάτσα, αν βρεθεί κάποιος που θα αξιοποιήσει ως κέντρο διανομής ή κάτι δημιουργήσει μια άλλη γραμμή παραγωγής λόγω της στρατηγικής θέσης που λέγεται πως διαθέτει…
  • Εμείς θα είμαστε εδώ και θα σας μεταφέρουμε, όπως κάνουμε πάντα, με ότι νεότερο…

——————————————————-

Τι συμβαίνει με την ΠΥΡΚΑΛ

  • Πολλά ερωτήματα δέχεται η στήλη από φίλους αναγνώστες για το project της ΠΥΡΚΑΛ στην περιοχή Δάφνης- Υμηττού και εάν αυτό τελικά προχωρήσει (δεν κρύβουμε ότι μας εξέπληξε το ενδιαφέρον…)
  • Βλέπετε έχουμε μπει σε προεκλογικούς ρυθμούς και όλοι θεωρούν -και όχι άδικα- πως έργα τέτοιου βεληνεκούς, τα οποία δεν έχουν καν ξεκινήσει δύσκολα θα ξεκινήσουν πριν τις κάλπες…(παρ’ ότι ο πρωθυπουργός έστειλε πρόσφατα σαφές μήνυμα ότι η κυβέρνηση έχει ακόμη πολύ έργο μπροστά της).
  • Μαθαίνουμε από αρμόδιες πηγές πως ο σχεδιασμός προχωράει κανονικά και δεν τίθεται θέμα αναβολής ή καθυστέρησης, χωρίς ωστόσο να δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες…
  • Να πούμε ότι ο διαγωνισμός σχεδιάζεται να βγει στον αέρα στις αρχές του 2023 με το κόστος να εκτιμάται αρχικά σε περίπου 250 εκατ. ευρώ.
  • Σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις η μεταφορά των υπουργείων που σήμερα χρησιμοποιούν 127 κτίρια μπορεί να φτάσει και τα 40 εκατ. ευρώ ετησίως.

Latest News