
Στις 28 Δεκεμβρίου ξεκινά η πίστωση των λογαριασμών πολιτών και επιχειρήσεων – δικαιούχων του Μεταφορικού Ισοδύναμου με 30 εκατ. ευρώ, από τα οποία 22,9 εκατ. αφορούν 10.075 νησιωτικές επιχειρήσεις και 7,1 εκατ. 134.705 κατοίκους των νησιών. Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ναυτιλίας η καταβολή θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.
Η εκταμίευση του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τις νησιωτικές επιχειρήσεις προχωρά μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων ελέγχων από τις Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και αφορά φορτωτικές και δαπάνες μεταφοράς α) 429 επιχειρήσεων του δείγματος ελέγχου του α΄ εξαμήνου του 2021, β) 465 επιχειρήσεων του δείγματος ελέγχου του Β εξαμήνου του 2021 και γ) 9.181 επιχειρήσεων εκτός δείγματος ελέγχου του Β εξαμήνου 2021.Για τους πολίτες αφορά το διάστημα έως και 28/4/2022.
Μεταφορικό Ισοδύναμο: Επέκταση εφαρμογής για τα καύσιμα σε 17 νησιά
Επιπλέον, σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας προχωρούν οι διαδικασίες ώστε έως το τέλος Ιανουαρίου του 2023, να προχωρήσει η πληρωμή επιβατών για το χρονικό διάστημα από 29/4/2022 έως 30/9/2022, καθώς και πληρωμές πολιτών και επιχειρήσεων για το σκέλος των καυσίμων του έτους 2022.
Σημειώνεται ότι η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, έχει εντάξει το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδυνάμου στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025, προβαίνοντας παράλληλα στις απαραίτητες ενέργειες για την εξασφάλιση της ροής πληρωμών και την ένταξη του σε χρηματοδοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα, ενώ ταυτόχρονα, λαμβάνεται μέριμνα για τη διαρκή αξιολόγηση και βελτίωση της αποτελεσματικότητας του μέτρου, προκειμένου να έχει ακόμη μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο στις νησιωτικές κοινωνίες.


Latest News

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ακτοπλοϊκές εταιρείες
Στόχος, να εντοπίσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ερευνώμενη αγορά

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου