Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η Διεθνής Ναυτική Ένωση εν Ελλάδι αναφορικά με τις απεργιακές κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών μέσα στην εορταστική περίοδο.
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι οι απεργίες στα λιμάνια θα επιφέρουν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, όπως και στους εισαγωγείς και εξαγωγείς. Παράλληλα όπως σημειώνει η ένωση, σε κίνδυνο τίθενται τα ευπαθή προϊόντα από τις καθυστερήσεις που θα προκύψουν εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων.
Λιμάνια: Απεργούν τα πληρώματα ρυμουλκών – Δύο 48ωρες απεργίες
Αναλυτικότερα η ανακοίνωση αναφέρει:
«Αναφερόμενοι (1) στο από 22ης Δεκεμβρίου 2022 Δελτίο Τύπου (64 | 2022) της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών, με θέμα την εξαγγελία δύο συνεχόμενων επαναλαμβανόμενων 48ωρων απεργιών από 00:01 της Τρίτης 27ης Δεκεμβρίου 2022 και (2) στην σημερινή μη επίτευξη συμφωνίας εργασιακής ειρήνης κατά την διάρκεια της συναντήσεως που έλαβε χώρα στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, εκφράζουμε την βαθύτατη ανησυχία μας για τα τεκταινόμενα και κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για ανυπολόγιστες και εν δυνάμει μόνιμες αρνητικές συνέπειες για την Εθνική Οικονομία μας.
Όπως έχουμε -κατ’ επανάληψη και προς όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές- επισημάνει η ατραπός της μη εύρεσης κοινώς αποδεκτής λύσης και κλιμάκωσης των απεργιακών κινητοποιήσεων -κατά την διάρκεια της εορταστικής περιόδου μεταξύ Πρωτοχρονιάς και Θεοφανείων- είναι ηλίου φαεινότερον πως θα προκαλέσει άμεσες αφόρητες πιέσεις στην εθνική εφοδιαστική αλυσίδα και συνθήκες ασφυξίας στους Έλληνες Εξαγωγείς & Εισαγωγείς, στην εγχώρια αγορά και κατ’ επέκτασιν στην Οικονομία της Χώρας μας.
Συγκεκριμένα, τα καταπλέοντα πλοία -αδυνατώντας να εξυπηρετηθούν στους εμπορικούς λιμένες της Χώρας μας- αναμένεται να κηρύξουν πέρας ταξιδιού και να προωθήσουν τα χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, που προορίζονται για την Ελληνική επικράτεια, σε λιμένες γειτονικών χωρών, προκαλώντας μεγάλες καθυστερήσεις και δημιουργώντας σημαντικά επιπρόσθετα έξοδα, έως την τελική παράδοση στους Έλληνες εισαγωγείς-παραλήπτες, οδηγώντας με μαθηματική ακρίβεια σε ανατιμήσεις βασικών αγαθών.
Αντιστοίχως, θα πληγεί η εθνική εξαγωγική δραστηριότητα, δεδομένου ότι τα εκατοντάδες έμφορτα με ευπαθή – εποχικά προϊόντα εμπορευματοκιβώτια εν αναμονή άμεσης φόρτωσης/εξαγωγής θα εγκλωβιστούν, με προφανείς καταστροφικές συνέπειες για τους Έλληνες εξαγωγείς και το εμπορικό ισοζύγιο της Χώρας.
Καλούμε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, μέσω την συνεχιζόμενης διαμεσολάβησης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, σε μία -επί της αρχής- συμφωνία άμεσης εργασιακής ειρήνης, προς αποφυγή φαινομένων ελλείψεων και ανατιμήσεων αγαθών, σε αυτήν την εξόχως κρίσιμη χρονική συγκυρία».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ