Η Google μπαίνει τώρα δυνατά στις ζωντανές μεταδόσεις αθλημάτων μέσω του YouTube, δείχνοντας το πόσο μεγάλες φιλοδοξίες έχουν οι εταιρείες τεχνολογίας για να ανταγωνιστούν παραδοσιακούς κολοσσούς του χώρου όπως είναι η Disney, η Paramount, η Comcast, η AT&T και τηλεοπτικά δίκτυα τα οποία είχαν μέχρι τώρα αποκλειστικά τέτοιες μεταδόσεις.

Πρόκειται για μεταδόσεις μέσω συνεχούς ροής δεδομένων –ή streaming όπως έχει επικρατήσει να λέγεται. Στα πλαίσια της κινητικότητας αυτής, που αλλάζει το «χάρτη» της προβολής αθλητικών αγώνων σε πραγματικό χρόνο («Live»), η Google έκλεισε ντιλ-ορόσημο με την ομοσπονδία αμερικανικού ποδοσφαίρου (ράγκμπι), την National Football League –NFL.

Η συμφωνία της Google υπολογίζεται ότι αξίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 14 δις δολάρια και αφορά τη μετάδοση ορισμένων αγώνων του National Football League των ΗΠΑ από την επόμενη σεζόν. Το «πακέτο» των αγώνων αφορά μεταδόσεις για επτά χρόνια ξεκινώντας από το 2023, παρέχοντας στην Google τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη συνδρομητική υπηρεσία «Sunday Ticket» της NFL από την επόμενη σεζόν.

Στην κορυφή του Forbes η Οσάκα – Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένες αθλήτριες

Ποιες εταιρείες Big Tech «παίζουν μπάλα»

Η Apple, η Amazon και η Meta (Facebook) τα τελευταία χρόνια έχουν ήδη πληρώσει δισεκατομμύρια δολάρια για δικαιώματα προβολής γεγονότων από το NFL έως τους αγώνες ποδοσφαίρου της αγγλικής Premier League.

Το ντιλ της Google αποτελεί ουσιαστικά την επιτομή μιας αυξανόμενης μετατόπισης από τα ακριβά πακέτα καλωδιακής συνδρομητικής τηλεόρασης προς το streaming καθώς τώρα το πακέτο Sunday Ticket του NFL εγκαταλείπει τη δορυφορική πλατφόρμα DirecTV της AT&T.

Τι περιλαμβάνει το ντιλ

Η National Football League ανακοίνωσε επίσημα την πολυετή αυτή συμφωνία με την Google, η οποία παραχωρεί στα κανάλια YouTube TV και YouTube Primetime το δικαίωμα να διανέμουν αποκλειστικά το πρόγραμμα «NFL Sunday Ticket» από το νέο έτος. Η συμφωνία με το YouTube TV δεν περιλαμβάνει εμπορικά δικαιώματα, τα οποία θα μπορούσαν να ενισχύσουν την αξία του πακέτου και το NFL εξακολουθεί να εξετάζει το θέμα, σύμφωνα με πηγή του CNBC.

Το NFL Sunday Ticket αποτελείται από παιχνίδια NFL της κανονικής περιόδου και επιτρέπει στους οπαδούς του αμερικανικού ποδοσφαίρου στις Ηνωμένες Πολιτείες τη δυνατότητα να παρακολουθούν όλες τις αγαπημένες τους ομάδες. Το πακέτο NFL Sunday Ticket πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 και μέχρι τώρα διανεμόταν από δορυφορική υπηρεσία του DirecTV που ανήκει στην AT&T.

Το τρέχον πακέτο NFL Sunday Ticket του που λήγει φέτος από την εν λόγω εταιρεία έχει βασική επιλογή συνδρομής 79,99 δολ το μήνα ενώ προσφέρεται και πακέτο με επιπλέον δυνατότητες για 149,99 $ το μήνα. Ο πάροχος δορυφορικής τηλεόρασης έχει σήμερα περίπου 13,5 εκατομμύρια συνδρομητές, αριθμός που είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Η DirecTV έχανε 500 εκατομμύρια δολάρια ετησίως από το πακέτο αυτό σύμφωνα με πηγές του CNBC και για το λόγο αυτό δεν υπέβαλε προσφορά για να ανανεώσει το συμβόλαιό της.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε το NFL Sunday Ticket στο YouTube TV και στα κανάλια YouTube Primetime και εγκαινιάζουμε μια νέα εποχή για το πώς οι θαυμαστές σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες παρακολουθούν και ακολουθούν το NFL», δήλωσε ο Επίτροπος του NFL Roger Goodell. «Για πολλά χρόνια έχουμε επικεντρωθεί στην αύξηση της ψηφιακής διανομής των παιχνιδιών μας και αυτή η συνεργασία είναι ένα ακόμη παράδειγμα του να κοιτάμε προς το μέλλον και να χτίζουμε την επόμενη γενιά οπαδών του NFL», ανέφερε.

Μέσω αυτής της διευρυμένης συνεργασίας με το NFL, οι θεατές θα μπορούν πλέον «να βιώσουν το παιχνίδι που αγαπούν με συναρπαστικούς και καινοτόμους τρόπους μέσω του YouTube TV ή των καναλιών YouTube Primetime. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε τη δουλειά μας με το NFL για να κάνουμε το YouTube εξαιρετικό μέρος για τους λάτρεις των σπορ παντού», δήλωσε η Susan Wojcicki, διευθύνουσα σύμβουλος του YouTube.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης