
Χάσαμε τα Χριστούγεννα, κερδίσαμε όμως την Πρωτοχρονιά. Με αυτά τα λόγια σχετικής ανακούφισης υποδέχτηκε η διοίκηση της κρατικής εταιρείας των σιδηροδρόμων της Γαλλίας τη συμφωνία που επετεύχθη «στο παραπέντε» με τα συνδικάτα. Μια συμφωνία που δεν αποτρέπει την ταλαιπωρία των Γάλλων τα Χριστούγεννα, πλην όμως θα τους επιτρέψει να μετακινηθούν με τον σιδηρόδρομο -που σε περιόδους γιορτών είναι το βασικό μεταφορικό μέσο στη Γαλλία- την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και τις πρώτες ημέρες του χρόνου. Η αλήθεια είναι πως ενόψει των Χριστουγέννων η ταλαιπωρία, αν όχι η απόγνωση των Γάλλων, είχε φτάσει στο ζενίθ.
Χθες το ένα στα τρία τρένα δεν ξεκίνησε αφού το συνδικάτο των ελεγκτών βρίσκεται σε απεργία. Αποτέλεσμα αυτής της απεργίας είναι περίπου 200.000 Γάλλοι να παραμείνουν με τις βαλίτσες τους στις αποβάθρες, με όσες ταλαιπωρίες και εκνευρισμούς αυτό συνεπάγεται. Οι απεργίες στους γαλλικούς σιδηροδρόμους ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο από μια συλλογικότητα ελεγκτών που δημιουργήθηκε στο Facebook. Αυτή η συλλογικότητα στη συνέχεια άφησε τις διαπραγματεύσεις στα συνδικάτα.
Γαλλία: Mετανάστες θα καλύψουν τις ελλείψεις της αγοράς εργασίας
Τις τελευταίες ημέρες ωστόσο οι απεργίες πύκνωσαν και η κυβέρνηση αύξησε και αυτή από την πλευρά της τις πιέσεις προς τα συνδικάτα. Ο γάλλος υπουργός Οικονομίας Μπρούνο Λεμέρ δήλωσε οργισμένος, τείνοντας ωστόσο εκ παραλλήλου ευήκοον ους στα αιτήματα των απεργών. Έτσι χτες συμφωνήθηκε να δημιουργηθεί μία επιτροπή η οποία θα εξετάσει αν και πώς μπορούν να αναγνωριστούν οι ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος.
Συμφωνήθηκε, επίσης, πως το μπόνους των ελεγκτών είναι εφικτό να αυξηθεί από τα 600 ευρώ, που προέβλεπε παλαιότερη συμφωνία, στα 720 ευρώ. Επίσης, η διοίκηση της εταιρείας έχει δεσμευτεί να προσλάβει άλλους 200 ελεγκτές το 2023, επιπλέον των 350 που έχουν ήδη προγραμματιστεί. «Πλέον πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις» για επιστροφή στην εργασία, υποστήριξαν τόσο η εταιρεία όσο και τα συνδικάτα των σιδηροδρόμων μετά την υπογραφή συμφωνίας. Τέλος καλό, όλα σχεδόν καλά.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Γιατί κινδυνεύουν οι «οικονομικοί στόχοι» του Τραμπ - Τι λεει ο Ελ-Εριάν
Ο Μοχάμεντ Ελ-Εριάν υπογραμμίζει ότι αν η ανάπτυξη φρενάρει , τότε το ταξίδι γίνεται πολύ δύσκολο για τον προορισμό

Σταματά την παραγωγή χάλυβα στη Γαλλία η ArcelorMittal
Σε παύση εργασιών προχωρά η ArcelorMittal - Αρκετά μειωμένη η ζήτηση

Νάγκελ: Η Γερμανία χρειάζεται μεταρρυθμίσεις - Τα μέτρα που προτείνει
Ο πρόεδρος της Bundesbank, Γιοαχίμ Νάγκελ, προτείνει μέτρα για την τόνωση της οικονομικής ανάκαμψης

ΕΕ: Οι ΗΠΑ δεν επιδιώκουν συμφωνία για την αποφυγή δασμών
Ο Ευρωπαίος Επίτροπος, Μάρος Σέφτοβιτς διακρίνει απροθυμία από την πλευρά των ΗΠΑ

Καζίμιρ (ΕΚΤ): Δεν είναι ώρα για βιασύνη
Ο Καζίμιρ βλέπει ανοδικούς κινδύνους για τον πληθωρισμό

Μαρκ Κάρνεϊ: Πώς ο πρώην κεντρικός τραπεζίτης της Αγγλίας έγινε πρωθυπουργός του Καναδά
Ως πρώην κεντρικός τραπεζίτης της Αγγλίας ο Μαρκ Κάρνεϊ γνώρισε από κοντά το σκεπτικό του Ντόλαντ Τραμπ

Τι ζητά ο Μασκ από την Ιταλία - Γιατί θέλει συνάντηση με τον Ματαρέλα
Τι επιδιώκει ο ιδρυτής του Starlink, Ίλον Μασκ, με ιταλική προεδρική συνάντηση

Δεν αποκλείει ύφεση στις ΗΠΑ ο Τραμπ
Η χώρα διέρχεται «περίοδο μετάβασης», είπε ο Ρεπουμπλικάνος μεγιστάνας

Αγόρασε κι εσύ ένα κάστρο, μπορείς!
Κάστρα και μεσαιωνικά φρούρια βγαίνουν προς πώληση, αλλά η αποκατάστασή τους μόνο απλή υπόθεση δεν είναι

Τι φέρνει σε μετοχές και ομόλογα ο τυφώνας Τραμπ - Πώς αλλάζει η σχέση ΗΠΑ, Ευρώπης
Σε σημείο καμπής χρηματαγορές και οικονομίες - Πού οδηγεί η ανατροπή της διατλαντικής σχέσης – Οι μετοχές των ΗΠΑ έχασαν τα μετεκλογικά κέρδη των $3,4 τρισ.