Το γεγονός ότι ζούμε πλέον σε μια εποχή που μας «βομβαρδίζει» καθημερινά με χιλιάδες πληροφορίες και νέα δεδομένα συνιστά μια αναντίρρητη πραγματικότητα, ενώ μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού «χάνει» τα όρια της χρήσης των social media.
Kατά προσέγγιση υπάρχουν 4,7 δισ. ενεργοί χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube, το WhatsApp, το TikTok και το Messenger, με την ομάδα ειδικών λογισμικού TechJury να συγκεκτρώνει τα στοιχεία του 2022 για τον χρόνο που σπαταλάμε στις εν λόγω πλατφόρμες και να επιβεβαιώνει ότι έχουν γίνει μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας.
Στην «τσιμπίδα» της Κομισιόν η Meta για αντιμονοπωλιακές πρακτικές
Οι χρόνοι που αφιερώνουμε στα social media
1. Social media
Σύμφωνα με τα στοιχεία της TechJury, ο μέσος χρόνος που περνάμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε σε σχέση με το 2019, όταν ανερχόταν στις 2 ώρες και 22 λεπτά, αλλά σημαντικά σε σχέση με το 2012, όταν έφτανε μόλις τη μία ώρα. Συνεπώς, τα φετινά ευρήματα καταδεικνύουν την ανοδική τάση, καθώς φτάνει πλέον τις 2,5 ώρες.
2. Kινητό
Σε ό,τι αφορά το χρόνο που επεξεργαζόμαστε το κινητό μας, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι αφιερώνουμε περίπου 5,5 ώρες κάθε μέρα, εκ των οποίων οι μισές είναι στα social media.
3. Facebook
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο χρόνος που περνάμε στο Facebook (58 λεπτά) σταδιακά μειώνεται, καθώς οι νεότερες γενιές στρέφονται σε άλλα μέσα κοινωνικά δίκτυα, όπως το TikTok.
4. YouTube
Με τουλάχιστον 2,5 δισ. χρήστες κάθε μήνα, το YouTube (19 λεπτά) έχει συνολικές προβολές περίπου 1 δισ. ωρών κάθε μέρα, ενώ η συντριπτική πλειονότητα (70%) των χρηστών παρακολουθούν από το κινητό τους.
5. TikTok
Στις νέες γενιές, όπως καταγράφει η TechJury , κυριαρχεί το TikTok. Αυτή η κατηγορία, εφήβων και παιδιών κυρίως, περνά κατά μέσο όρο 91 λεπτά την ημέρα στο TikTok, έναντι 56 λεπτών στο YouTube. Συνολικά, η πλατφόρμα ξεπέρασε το 1 δισ. ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων η πλειονότητα είναι κάτω των 25 ετών.
6. WhatsApp
Τουλάχιστον το 40% των παγκόσμιων χρηστών Διαδικτύου χρησιμοποιούν την πλατφόρμα WhatsApp. Αυτή τη στιγμή, μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής στέλνονται 65 δισ. μηνύματα και πραγματοποιούνται κλήσεις 2 δισ. λεπτών κάθε μέρα.
7. Snapchat
Αποτελεί και αυτή μία τις αγαπημένες πλατφόρμες των νεότερων γενιών. Το δεύτερο τρίμηνο του 2022 το Snapchat είχε σχεδόν 350 εκατ. ενεργούς χρήστες την ημέρα, ενώ ο μέσος χρήστης ξοδεύει 30 λεπτά την ημέρα στο Snapchat.
8. Instagram
Ο μέσος χρήστης ξοδεύει σε ένα μήνα 11,2 ώρες στην πλατφόρμα, ενώ οι ενεργοί χρήστες του Instagram ξεπερνούν το 1,4 δισ. παγκοσμίως. Μόλις το 31% αυτών είναι μεταξύ 18 και 24 ετών.
9. Twitter
Σύμφωνα με την TechJury, οι χρήστες του Twitter αφιερώνουν λίγοτερα από 4 λεπτά (3:39) κάθε φορά που ανοίγουν την πλατφόρμα. Η μεγαλύτερη μερίδα των χρηστών έχει ηλικία μεταξύ 24 και 35 ετών.
10. Messenger
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία, ο μέσος χρήστης του Messenger περνά τρεις ώρες το μήνα στην πλατφόρμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από ανταλλαγή μηνυμάτων, οι χρήστες το χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων για να μοιραστούν media (21 δισ. φωτογραφίες τον μήνα).
Latest News
Μικρή νίκη του Spotify έναντι της Αpple για την τιμολόγηση στην ΕΕ
To Spotify πέτυχε οι χρήστες στις χώρες της ΕΕ να βλέπουν το κόστος διαφόρων συνδρομητικών πακέτων, χωρίς να χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα περιήγησης
Επικριτές του Κρεμλίνου στο στόχαστρο παγκόσμιας επιχείρησης κυβερνοκατασκοπείας
Χάκερ που δρουν για λογαριασμό τη Ρωσίας χρησιμοποιούν μεθόδους phishing για να πείσουν τους παραλήπτες να αποκαλύψουν τον κωδικό email τους
Πώς οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να σπάσουν το μονοπώλιο της Google - Τα σενάρια
ΗΠΑ εναντίον Google και στο βάθος… διάλυση - Οι πληροφορίες που μετέδωσε το Bloomberg έπεσαν σαν κεραυνός στον κλάδο της τεχνολογίας
Παίρνει φωτιά η κόντρα Google με Apple - Νέα κινητά με την υπογραφή της ΑΙ
Η Google προσπαθεί να προσπεράσει την Apple πριν την προγραμματισμένη κυκλοφορία ενός νέου iPhone τον Σεπτέμβριο
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία – Από την Metlen στην ΔΕΗ και τον Τιτάνα
Νέα δεδομένα, νέους δρόμους και νέους κόσμους ανοίγει η τεχνητή νοημοσύνη για το ελληνικό επιχειρείν
«Κράσαρε» το Χ λίγο πριν τη συζήτηση Μασκ- Τραμπ - Κυβερνοεπίθεση καταγγέλλει ο Μασκ
Ο Μασκ είπε ότι η εταιρεία είχε δοκιμάσει το σύστημα με 8 εκατομμύρια ταυτόχρονους ακροατές νωρίτερα τη Δευτέρα για να προλάβει τυχόν τεχνικά σφάλματα
Χάσμα… γενεών στο Linkedin - Η Gen Z και οι υπόλοιποι
Η Gen Z αντιμετωπίζει το Linkedin σαν το νέο Facebook
Προσφυγή της Ελλάδας κατά του... Μασκ - Τα προσωπικά δεδομένα και η ΑΙ
Χώρες της ΕΕ κατηγορούν το Χ για «παράνομη» χρήση προσωπικών δεδομένων» για να εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη
Δύναμη πυρός 1,3 δισ. δολ. για ευρωπαϊκές start-ups από Revolut
Η χρηματοδότηση VC δείχνει την επιστροφή κεφαλαίων στην Ευρώπη καθώς το ενδιαφέρον για την περιοχή αυξάνεται
H startup που με την AI ανακαλύπτει «κρυφά» ταλέντα για κολοσσούς
Η Moonhub έχει περισσότερους από 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων νεοσύστατων επιχειρήσεων δισ. δολαρίων όπως η Inflection και η Anthropic