Το γεγονός ότι ζούμε πλέον σε μια εποχή που μας «βομβαρδίζει» καθημερινά με χιλιάδες πληροφορίες και νέα δεδομένα συνιστά μια αναντίρρητη πραγματικότητα, ενώ μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού «χάνει» τα όρια της χρήσης των social media.
Kατά προσέγγιση υπάρχουν 4,7 δισ. ενεργοί χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube, το WhatsApp, το TikTok και το Messenger, με την ομάδα ειδικών λογισμικού TechJury να συγκεκτρώνει τα στοιχεία του 2022 για τον χρόνο που σπαταλάμε στις εν λόγω πλατφόρμες και να επιβεβαιώνει ότι έχουν γίνει μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας.
Στην «τσιμπίδα» της Κομισιόν η Meta για αντιμονοπωλιακές πρακτικές
Οι χρόνοι που αφιερώνουμε στα social media
1. Social media
Σύμφωνα με τα στοιχεία της TechJury, ο μέσος χρόνος που περνάμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε σε σχέση με το 2019, όταν ανερχόταν στις 2 ώρες και 22 λεπτά, αλλά σημαντικά σε σχέση με το 2012, όταν έφτανε μόλις τη μία ώρα. Συνεπώς, τα φετινά ευρήματα καταδεικνύουν την ανοδική τάση, καθώς φτάνει πλέον τις 2,5 ώρες.
2. Kινητό
Σε ό,τι αφορά το χρόνο που επεξεργαζόμαστε το κινητό μας, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι αφιερώνουμε περίπου 5,5 ώρες κάθε μέρα, εκ των οποίων οι μισές είναι στα social media.
3. Facebook
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο χρόνος που περνάμε στο Facebook (58 λεπτά) σταδιακά μειώνεται, καθώς οι νεότερες γενιές στρέφονται σε άλλα μέσα κοινωνικά δίκτυα, όπως το TikTok.
4. YouTube
Με τουλάχιστον 2,5 δισ. χρήστες κάθε μήνα, το YouTube (19 λεπτά) έχει συνολικές προβολές περίπου 1 δισ. ωρών κάθε μέρα, ενώ η συντριπτική πλειονότητα (70%) των χρηστών παρακολουθούν από το κινητό τους.
5. TikTok
Στις νέες γενιές, όπως καταγράφει η TechJury , κυριαρχεί το TikTok. Αυτή η κατηγορία, εφήβων και παιδιών κυρίως, περνά κατά μέσο όρο 91 λεπτά την ημέρα στο TikTok, έναντι 56 λεπτών στο YouTube. Συνολικά, η πλατφόρμα ξεπέρασε το 1 δισ. ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων η πλειονότητα είναι κάτω των 25 ετών.
6. WhatsApp
Τουλάχιστον το 40% των παγκόσμιων χρηστών Διαδικτύου χρησιμοποιούν την πλατφόρμα WhatsApp. Αυτή τη στιγμή, μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής στέλνονται 65 δισ. μηνύματα και πραγματοποιούνται κλήσεις 2 δισ. λεπτών κάθε μέρα.
7. Snapchat
Αποτελεί και αυτή μία τις αγαπημένες πλατφόρμες των νεότερων γενιών. Το δεύτερο τρίμηνο του 2022 το Snapchat είχε σχεδόν 350 εκατ. ενεργούς χρήστες την ημέρα, ενώ ο μέσος χρήστης ξοδεύει 30 λεπτά την ημέρα στο Snapchat.
8. Instagram
Ο μέσος χρήστης ξοδεύει σε ένα μήνα 11,2 ώρες στην πλατφόρμα, ενώ οι ενεργοί χρήστες του Instagram ξεπερνούν το 1,4 δισ. παγκοσμίως. Μόλις το 31% αυτών είναι μεταξύ 18 και 24 ετών.
9. Twitter
Σύμφωνα με την TechJury, οι χρήστες του Twitter αφιερώνουν λίγοτερα από 4 λεπτά (3:39) κάθε φορά που ανοίγουν την πλατφόρμα. Η μεγαλύτερη μερίδα των χρηστών έχει ηλικία μεταξύ 24 και 35 ετών.
10. Messenger
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία, ο μέσος χρήστης του Messenger περνά τρεις ώρες το μήνα στην πλατφόρμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από ανταλλαγή μηνυμάτων, οι χρήστες το χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων για να μοιραστούν media (21 δισ. φωτογραφίες τον μήνα).
Latest News
Το πιο «δημοφιλές» κακόβουλο λογισμικό για τον Δεκέμβριο 2024
Στο πρόσφατα δημοσιευμένο threat index της Check Point Software υπογραμμίζονται, η άνοδος της FunkSec, μιας ομάδας ransomware που υποστηρίζεται από AI, και οι συνεχιζόμενες απειλές από τα FakeUpdates και AgentTesla
WASP-127b: Υπερηχητικοί αεροχείμαρροι σαρώνουν τον πιο ανεμοδαρμένο πλανήτη
Στον πλανήτη WASP-127b ο άνεμος πνέει με ταχύτητα 9 χιλιομέτρων το δευτερόλεπτο, η μεγαλύτερη που έχει μετρηθεί οπουδήποτε στο Σύμπαν.
5G: Νέο κεφάλαιο στην κόντρα της ΕΕ με την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αντιμέτωπη με την Κίνα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου για να προστατεύσει τις ευρωπαϊκές τεχνολογικές εταιρείες
Τι είναι το μητρώο 11: Πώς να μπλοκάρετε τις ανεπιθύμητες κλήσεις - Η διαδικασία
Τι πρέπει να κάνουν αν οι εταιρείες παραβιάζουν τον νόμο
Στο κυνήγι νέων ευκαιριών σε data centers και οπτικές ίνες - Τι είπε στον ΟΤ ο CEO της Sparkle
Ο CEO της Sparkle Greece, Daniele Mancuso, μίλησε στον ΟΤ για την προοπτική νέων επενδύσεων ενώ τόνισε ότι προσέγγιση της εταιρείας είναι να ενισχύσει το φάσμα των υπηρεσιών της
Τιτανομαχία στα ΑΙ chips - Πώς η Huawei «κοντράρει» την Nvidia
Η Huawei προωθεί τα τσιπ τεχνητής νοημοσύνης της ως υλικό επιλογής για εργασίες εξαγωγής συμπερασμάτων
Η μανία για το AI...ταξιδεύει στο Νταβός
Η έκρηξη του brand AI ξεκίνησε στο Νταβός το 2024, παραμερίζοντας τα κρυπτονομίσματα, σε μια εποχή που το ChatGPT κέρδιζε ακόμη σε δημοφιλία
Οι Ευρωπαίοι «βάζουν Χ» σε Χ και Tesla - «Το αγόρασα πριν ο Μασκ τρελαθεί»
Οι τελευταίες απόπειρες του Μασκ να αναμειχθεί στα ευρωπαϊκά πολιτικά πράγματα και η ανοιχτή υποστήριξή του στο ακροδεξιό AfD ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι
Ο Τραμπ «φέρνει» επενδύσεις 500 δισ. σε υποδομές AI στον ιδιωτικό τομέα
Ο Ντόναλντ Τραμπ αναμένεται να ανακοινώσει έως και 500 δισεκατομμύρια δολάρια επενδύσεις σε υποδομές τεχνητής νοημοσύνης στον ιδιωτικό τομέα
Σκληρός Ιανουάριος για την Apple - Oι καταναλωτές δε βρίσκουν ακόμη χρήσιμο τo smartphone AI
Η εταιρεία υποβαθμίστηκε σε hold από την Loop Capital και σε underperform από την Jefferies.