Το γεγονός ότι ζούμε πλέον σε μια εποχή που μας «βομβαρδίζει» καθημερινά με χιλιάδες πληροφορίες και νέα δεδομένα συνιστά μια αναντίρρητη πραγματικότητα, ενώ μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού «χάνει» τα όρια της χρήσης των social media.
Kατά προσέγγιση υπάρχουν 4,7 δισ. ενεργοί χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube, το WhatsApp, το TikTok και το Messenger, με την ομάδα ειδικών λογισμικού TechJury να συγκεκτρώνει τα στοιχεία του 2022 για τον χρόνο που σπαταλάμε στις εν λόγω πλατφόρμες και να επιβεβαιώνει ότι έχουν γίνει μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας.
Στην «τσιμπίδα» της Κομισιόν η Meta για αντιμονοπωλιακές πρακτικές
Οι χρόνοι που αφιερώνουμε στα social media
1. Social media
Σύμφωνα με τα στοιχεία της TechJury, ο μέσος χρόνος που περνάμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε σε σχέση με το 2019, όταν ανερχόταν στις 2 ώρες και 22 λεπτά, αλλά σημαντικά σε σχέση με το 2012, όταν έφτανε μόλις τη μία ώρα. Συνεπώς, τα φετινά ευρήματα καταδεικνύουν την ανοδική τάση, καθώς φτάνει πλέον τις 2,5 ώρες.
2. Kινητό
Σε ό,τι αφορά το χρόνο που επεξεργαζόμαστε το κινητό μας, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι αφιερώνουμε περίπου 5,5 ώρες κάθε μέρα, εκ των οποίων οι μισές είναι στα social media.
3. Facebook
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο χρόνος που περνάμε στο Facebook (58 λεπτά) σταδιακά μειώνεται, καθώς οι νεότερες γενιές στρέφονται σε άλλα μέσα κοινωνικά δίκτυα, όπως το TikTok.
4. YouTube
Με τουλάχιστον 2,5 δισ. χρήστες κάθε μήνα, το YouTube (19 λεπτά) έχει συνολικές προβολές περίπου 1 δισ. ωρών κάθε μέρα, ενώ η συντριπτική πλειονότητα (70%) των χρηστών παρακολουθούν από το κινητό τους.
5. TikTok
Στις νέες γενιές, όπως καταγράφει η TechJury , κυριαρχεί το TikTok. Αυτή η κατηγορία, εφήβων και παιδιών κυρίως, περνά κατά μέσο όρο 91 λεπτά την ημέρα στο TikTok, έναντι 56 λεπτών στο YouTube. Συνολικά, η πλατφόρμα ξεπέρασε το 1 δισ. ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων η πλειονότητα είναι κάτω των 25 ετών.
6. WhatsApp
Τουλάχιστον το 40% των παγκόσμιων χρηστών Διαδικτύου χρησιμοποιούν την πλατφόρμα WhatsApp. Αυτή τη στιγμή, μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής στέλνονται 65 δισ. μηνύματα και πραγματοποιούνται κλήσεις 2 δισ. λεπτών κάθε μέρα.
7. Snapchat
Αποτελεί και αυτή μία τις αγαπημένες πλατφόρμες των νεότερων γενιών. Το δεύτερο τρίμηνο του 2022 το Snapchat είχε σχεδόν 350 εκατ. ενεργούς χρήστες την ημέρα, ενώ ο μέσος χρήστης ξοδεύει 30 λεπτά την ημέρα στο Snapchat.
8. Instagram
Ο μέσος χρήστης ξοδεύει σε ένα μήνα 11,2 ώρες στην πλατφόρμα, ενώ οι ενεργοί χρήστες του Instagram ξεπερνούν το 1,4 δισ. παγκοσμίως. Μόλις το 31% αυτών είναι μεταξύ 18 και 24 ετών.
9. Twitter
Σύμφωνα με την TechJury, οι χρήστες του Twitter αφιερώνουν λίγοτερα από 4 λεπτά (3:39) κάθε φορά που ανοίγουν την πλατφόρμα. Η μεγαλύτερη μερίδα των χρηστών έχει ηλικία μεταξύ 24 και 35 ετών.
10. Messenger
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία, ο μέσος χρήστης του Messenger περνά τρεις ώρες το μήνα στην πλατφόρμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από ανταλλαγή μηνυμάτων, οι χρήστες το χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων για να μοιραστούν media (21 δισ. φωτογραφίες τον μήνα).
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%