Πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες αυτόν τον καιρό. Η πίεση που ασκεί ο πληθωρισμός και οι απολύσεις γίνονται πρωτοσέλιδα, ωστόσο, όλα αυτά δεν εμποδίζουν τους εργαζομένους στις ΗΠΑ να προσδοκούν στο μπόνους των διακοπών.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με έρευνα της Skynova, το 67% των εργαζομένων δηλώνει ότι είναι αποφασισμένο να παραιτηθεί ή ότι κάτι τέτοιο είναι στις προθέσεις του εάν δεν λάβει το επίδομα διακοπών.
Γερμανία: Αφορολόγητο μπόνους 3.000 ευρώ σε εκατομμύρια εργαζόμενους
Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες εργαζόμενοι, ένα συντριπτικό ποσοστό της τάξης του 98% που έλαβε μπόνους το 2021, παρέμεινε στον ίδιο εργοδότη το 2021, σύμφωνα με την ίδια έρευνας. Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο εκπρόσωπος της εταιρείας που πραγματοποίησε η δημοσκόπηση, Joe Mercurio, οι επιχειρήσεις που δεν θα δώσουν μπόνους φέτος, κινδυνεύουν να χάσουν καλούς εργαζόμενους, σύμφωνα με το CNBC που δημοσίευσε τα συμπεράσματα της έρευνας. Πολύ περισσότερο, καθώς, όπως εξηγεί, στην παρούσα φάση αντιστοιχούν δύο κενές θέσεις εργασίας ανά έναν εργαζόμενο.
Ιδού, λοιπόν, πόσο πιθανό είναι οι εργαζόμενοι να λάβουν μπόνους διακοπών φέτος – και τι θα μπορούσαν να λάβουν αντί για αυτό.
Καθοριστικοί παράγοντες για μπόνους
«Τα μπόνους διακοπών είναι από τους πιο συνηθισμένους τρόπους με τους οποίους οι εργοδότες εκφράζουν την εκτίμησή τους για τη σκληρή δουλειά που έχουν καταβάλει οι εργαζόμενοί τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», εξηγεί ο Mercurio.
Αλλά η σκληρή δουλειά δεν είναι ο μόνος καθοριστικός παράγοντας.
Σχεδόν οι μισοί εργοδότες αναφέρουν ότι ο χρόνος προϋπηρεσίας των εργαζομένων είναι κριτήριο για το εάν κάποιος θα λάβει μπόνους.
Άλλοι παράγοντες είναι εάν ο εργαζόμενος έχει παιδιά (41% των εργοδοτών), η ποιότητα της εργασίας (39% των εργοδοτών), ενώ για έναν στους τέσσερις εργοδότες παίζει ρόλο το εάν συμπαθεί προσωπικά τον εργαζόμενο.
Οι μικρότεροι σημαντικοί εργοδότες φαίνεται να έχουν περισσότερο χώρο για μπόνους φέτος.
«Οι μικρότερες επιχειρήσεις έχουν λιγότερους υπαλλήλους, επομένως είναι πιο πιθανό να μπορούν να τους ανταμείψουν με μπόνους», υποστηρίζει ο Mercurio.
Πίτσα πάρτι, δωροκάρτες, γλυκίσματα αντί για μπόνους
Οι εργοδότες που δεν μπορούν να προσφέρουν μπόνους αυτή την περίοδο των γιορτών βρίσκουν… δημιουργικούς – και πιο οικονομικούς – τρόπους για να δείξουν την εκτίμησή τους.
Ένα εντυπωσιακό ποσοστό της τάξης του 48% των εργοδοτών, δηλαδή περίπου οι μισοί, προσφέρουν στους εργαζομένους τους πίτσα πάρτι αντί για μπόνους, ενώ το 43% μοιράζει δωροκάρτες, το 33% οργανώνει γιορτινά πάρτι και το 31% προσφέρει αρτοσκευάσματα.
Ευχαριστήρια σημειώματα (14%) και η επιπλέον άδεια (14%) είναι λιγότερο δημοφιλείς εναλλακτικές λύσεις, αλλά δεν παύουν να εφαρμόζονται από έναν αριθμό εργοδοτών.
Latest News
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και πέρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο
Τα KFC κάνουν πειράματα με... σάλτσες - Το νέο concept για το φρένο στην πτώση
Η σάλτσα και τα dips πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στις ΗΠΑ από την KFC
Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά τις εφαρμογές γνωριμιών
Οι εφαρμογές γνωριμιών σταθμίζουν πώς η AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται μέσω διαδικτύου
Τραμπ: Ποιος είναι ο εκλεκτός για επικεφαλής του Οικονομικού Συμβουλίου του
Τo Οικονομικό Συμβούλιο θα συμβουλεύει τον Τραμπ για την οικονομική πολιτική που θα ακολουθήσει και αποτελείται από τρία μέλη
Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google - Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Οι ιαπωνικές αρχές αναμένεται να εκδώσουν σύντομα εντολή παύσης ζητώντας από την Google να σταματήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές της