Στον πειρασμό του quick commerce (γρήγορη παράδοση) παραδόθηκε και η «Μασούτης».
· Παρ’ ότι διαθέτει εδραιωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ ξεκίνησε συνεργασία με την Wolt.
· Η αρχή έγινε πρόσφατα σε πιλοτική μορφή από το κεντρικό κατάστημα στην οδό Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη ενώ αναμένεται να επεκταθεί πολύ σύντομα και σε άλλες πόλεις της χώρας.
· Στο επιτελείο της Μασούτης δηλώνουν ικανοποιημένοι από τα πρώτα δείγματα γραφής, επισημαίνοντας πως οι καταναλωτές δείχνουν να «αγκαλιάζουν» το εγχείρημα.
· Εκτιμούν ότι δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού με το υφιστάμενο e–shop της αλυσίδας καθώς θεωρούν πως θα λειτουργήσει συμπληρωματικά.
· Η πολυκαναλική προσέγγιση σε πλήρη ανάπτυξη όπως λένε στην αργκό του λιανεμπορίου ή σε απλά ελληνικά «επεκτεινόμαστε όπου υπάρχουν καταναλωτές»…
————————————————————————–
Το «ανεξήγητο» ράλι της ζάχαρης
· Στοιχειώδη ισορροπία αρχίζει και αποκτά ξανά η αγορά, μετά την πρωτοφανή αναστάτωση που προκάλεσε ο πόλεμος στην Ουκρανία στην εφοδιαστική αλυσίδα.
· Οι ελλείψεις που παρουσιάστηκαν σε κάποιες κατηγορίες όπως τα χαρτικά και το σπορέλαιο έχουν αποκατασταθεί (θα θυμάστε το «άτυπο» πλαφόν των τριών τεμαχίων που είχε στα ράφια των σούπερ μάρκετ)
· «Αγκάθι» βεβαίως εξακολουθεί να αποτελεί η τιμή τους, η οποία και αυτή σταδιακά επιστρέφει σε πιο φυσιολογικά επίπεδα.
· Η μοναδική κατηγορία που συνεχίζει να «πονοκεφαλιάζει» τους λιανέμπορους και όχι μόνο είναι η ζάχαρη.
· Η τιμή της παραμένει εξαιρετικά υψηλή, όντας ακριβότερη έως και 75% σε σύγκριση με πριν τον πόλεμο.
· Κάποιοι θεωρούν πως αυτό οφείλεται στο γεγονός πως πολλά ζαχαροκάλαμα κατευθύνονται πλέον στην παραγωγή βιοντίζελ, αντί για την παραγωγή ζάχαρης.
· Εμείς να πούμε ότι στο συγκεκριμένο προϊόν είμαστε απολύτως εξαρτώμενοι από τις εισαγωγές.
· Η εγχώρια παραγωγή ζάχαρης εάν δεν κάνουμε λάθος έχει σχεδόν… εξαφανιστεί λόγω των γνωστών προβλημάτων που αντιμετώπισε η ΕΒΖ…