
Συμφωνία για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης εργασίας και αυξήσεις 2,5% συν 2,5% (πρώτο και δεύτερο εξάμηνο του 2023) επετεύχθη στο υπουργείο Ναυτιλίας μεταξύ των Ενώσεων Ρυμουλκών και των πληρωμάτων με αποτέλεσμα την αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων.
Με εύρεση της χρυσής τομής για τη νέα ΣΣΕ απετράπη ένα σοβαρό πλήγμα στην οικονομία αλλά και στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Η ανακοίνωση
Με βάση τις εξελίξεις, τις αμοιβαίες υποχωρήσεις, την βοήθεια από όλους τους εμπλεκόμενους και την υπογραφή συμφωνίας των όρων για την νέα συλλογική σύμβαση, το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών, αποφάσισε την αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων οι οποίες έγιναν για την υπογραφή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Υπουργείο Ναυτιλίας: Συναντήσεις για τις απεργίες των πληρωμάτων ρυμουλκών
Το διοικητικό συμβούλιο της ΠΕΠΡΝ θέλει να ευχαριστήσει όλους τους συναδέλφους που αναγνωρίζοντας την κρισιμότητα των καταστάσεων και έχοντας την αμέριστη στήριξη τους, συμμετέχοντας και αποφασίζοντας μαζικά στις γενικές συνελεύσεις αλλά και στις απεργίες που η συμμετοχή τους είναι στο απόλυτο 100%, καταφέραμε να προχωρήσουμε στην συμφωνία για την νέα συλλογική σύμβαση.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι ζητούσαν από τις δύο εργοδοτικές οργανώσεις την υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας, με αυξήσεις βάσει πραγματικών συνθηκών στο πλαίσιο του πληθωρισμού.
Από την πλευρά της, η ΔΝΕ με ανακοίνωση της τόνιζε ε μεταξύ άλλων ότι οι απεργίες στα λιμάνια θα επιφέρουν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, όπως και στους εισαγωγείς και εξαγωγείς. Παράλληλα σημείωσε η ένωση, ότι τίθενται σε κίνδυνο τα ευπαθή προϊόντα από τις καθυστερήσεις που θα προκύψουν εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.