· Με την ιδέα να επιβάλλουν έξοδα μεταφοράς στις παραγγελίες που γίνονται ηλεκτρονικά «φλερτάρουν» κάποια σούπερ μάρκετ.
· Στελέχη του λιανεμπορίου σε κατ’ ιδίαν συνομιλίες δεν κρύβουν τον προβληματισμό τους για το υψηλό κόστος που «συνοδεύει» την αποστολή προϊόντων μέχρι την πόρτα των νοικοκυριών και υποστηρίζουν πως δεν μπορούν να συνεχίσουν να το επωμίζονται ολόκληρο μόνο τους.
· Θεωρούν πως αργά ή γρήγορα θα αναγκαστούν να το μετακυλήσουν στους καταναλωτές, όπως ακριβώς κάνουν οι γνωστές πλατφόρμες delivery όταν παραδίδουν είδη παντοπωλείου (έχουν ελάχιστη χρέωση αποστολής…).
· Αυτό που τους κρατάει και δεν έχουν προχωρήσει είναι η γενικευμένη αύξηση των τιμών, η οποία πιέζει την κατανάλωση.
· Δεν ξέρουμε εάν τελικά οι μεγάλοι λιανέμποροι αποφασίσουν να επιβάλλουν «χαράτσι» στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, το μόνο είναι ότι οι καταναλωτές θα κληθούν και πάλι να βάλουν το χέρι στην τσέπη….
————————————————————————–
Η «μηχανή μετρητών» της Folli Follie που περνάει σε Ιταλό
· Μια πραγματική μηχανή… μετρητών θα χάσει σε λίγους μήνες η Folli Follie.
· Ο λόγος για το κατάστημα της Nike στο Σύνταγμα. Ακριβώς στην αρχή της οδού Ερμού, τον πιο εμπορικό δρόμο της χώρας.
· Από τον Ιούνιο και έπειτα αναμένεται να περάσει στον έλεγχο του Ιταλού επιχειρηματία Percassi, ο οποίος έχει αποκτήσει τα δικαιώματα της διάσημης αμερικάνικης μάρκας αθλητικών ειδών για την ελληνική αγορά.
· Πρόκειται όπως λένε άνθρωποι της αγοράς για ένα πραγματικό «χρυσορυχείο» παρά το «τσουχτερό» ενοίκιο που το συνοδεύει… (κάποιοι εκτιμούν ότι ανέρχεται σε πολλές χιλιάδες ευρώ το μήνα).
· Ο διευθύνων σύμβουλος της Folli Follie, Γιώργος Σάμιος μιλώντας πρόσφατα σε δημοσιογράφους αναφέρθηκε στη τεράστια συμβολή της Nike στα έσοδα της χειμαζόμενης εταιρείας, λέγοντας πως μόνο φέτος από την απώλεια της μάρκας θα χάσει έσοδα άνω των 6 εκατ. ευρώ.
· Και όλα αυτά σε μια εποχή που η Folli Follie εξακολουθεί να δίνει μάχη για να κρατηθεί όρθια και να ολοκληρώσει τη συμφωνία εξυγίανσης…