Νέα παραλαβή πλοίου και νέες ναυλώσεις για πλοία της ανακοίνωσε η Diana Shipping, η εισηγμένης το NYSE ναυτιλιακή εταιρείας που διοικείται από την Σεμίραμις Παληού. Ειδικότερα η Diana Shipping, ανακοίνωσε την παραλαβή του «DSI Altair» (πρώην «STH Sydney»), ενός Ultramax έτους ναυπήγησης 2016, χωρητικότητας 60.309 dwt. Το πλοίο είναι ένα από τα εννέα σύγχρονα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Ultramax που η εταιρεία συμφώνησε να αγοράσει τον προηγούμενο Αύγουστο.
Diana Shipping: Aκόμη μία παραλαβή bulk carrier – Στα 41 πλοία ο στόλος της εταιρείας
Το πλοίο ναυλώθηκε στην Western Bulk Pte με μικτό ναύλο 14.400 δολ. ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5%, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 25 Ιουνίου 2023 έως 25 Αυγούστου 2023. Επίσης η Diana ναύλωσε στην ST Shipping and Transport Pte. Ltd.,το Panamax, «Ismene» έναντι μικτού ναύλου 14.000 δολ. την ημέρα μείον μια προμήθεια 5% για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Αυγούστου 2023 έως το μέγιστο στις 10 Οκτωβρίου 2023. Οι ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να εισφέρουν έσοδα 5,77 εκατ. δολ. στην Diana.
Η Diana Shipping Inc., ολοκλήρωσε επίσης, την διαδικασία πώλησης και επαναμίσθωσης του πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Ultramax 2016, m/v DSI Andromeda.
Τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρείας ανέρχονται σε 29,85 εκατομμύρια δολάρια. H εταιρεία, όπως προβλέπει η συμφωνία, θα ναυλώνει το πλοίο για περίοδο δέκα ετών συν 30 ημέρες, με 8.950 δολάρια την ημέρα και θα έχει επιλογές αγοράς από το τέλος του τρίτου έτους της περιόδου ναύλωσης του πλοίου.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 7 Ultramax). Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των 2 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,8 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,23 έτη.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού