Νέα παραλαβή πλοίου και νέες ναυλώσεις για πλοία της ανακοίνωσε η Diana Shipping, η εισηγμένης το NYSE ναυτιλιακή εταιρείας που διοικείται από την Σεμίραμις Παληού. Ειδικότερα η Diana Shipping, ανακοίνωσε την παραλαβή του «DSI Altair» (πρώην «STH Sydney»), ενός Ultramax έτους ναυπήγησης 2016, χωρητικότητας 60.309 dwt. Το πλοίο είναι ένα από τα εννέα σύγχρονα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Ultramax που η εταιρεία συμφώνησε να αγοράσει τον προηγούμενο Αύγουστο.
Diana Shipping: Aκόμη μία παραλαβή bulk carrier – Στα 41 πλοία ο στόλος της εταιρείας
Το πλοίο ναυλώθηκε στην Western Bulk Pte με μικτό ναύλο 14.400 δολ. ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5%, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 25 Ιουνίου 2023 έως 25 Αυγούστου 2023. Επίσης η Diana ναύλωσε στην ST Shipping and Transport Pte. Ltd.,το Panamax, «Ismene» έναντι μικτού ναύλου 14.000 δολ. την ημέρα μείον μια προμήθεια 5% για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Αυγούστου 2023 έως το μέγιστο στις 10 Οκτωβρίου 2023. Οι ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να εισφέρουν έσοδα 5,77 εκατ. δολ. στην Diana.
Η Diana Shipping Inc., ολοκλήρωσε επίσης, την διαδικασία πώλησης και επαναμίσθωσης του πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Ultramax 2016, m/v DSI Andromeda.
Τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρείας ανέρχονται σε 29,85 εκατομμύρια δολάρια. H εταιρεία, όπως προβλέπει η συμφωνία, θα ναυλώνει το πλοίο για περίοδο δέκα ετών συν 30 ημέρες, με 8.950 δολάρια την ημέρα και θα έχει επιλογές αγοράς από το τέλος του τρίτου έτους της περιόδου ναύλωσης του πλοίου.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 7 Ultramax). Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των 2 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,8 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,23 έτη.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους