
Νέα παραλαβή πλοίου και νέες ναυλώσεις για πλοία της ανακοίνωσε η Diana Shipping, η εισηγμένης το NYSE ναυτιλιακή εταιρείας που διοικείται από την Σεμίραμις Παληού. Ειδικότερα η Diana Shipping, ανακοίνωσε την παραλαβή του «DSI Altair» (πρώην «STH Sydney»), ενός Ultramax έτους ναυπήγησης 2016, χωρητικότητας 60.309 dwt. Το πλοίο είναι ένα από τα εννέα σύγχρονα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Ultramax που η εταιρεία συμφώνησε να αγοράσει τον προηγούμενο Αύγουστο.
Diana Shipping: Aκόμη μία παραλαβή bulk carrier – Στα 41 πλοία ο στόλος της εταιρείας
Το πλοίο ναυλώθηκε στην Western Bulk Pte με μικτό ναύλο 14.400 δολ. ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5%, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 25 Ιουνίου 2023 έως 25 Αυγούστου 2023. Επίσης η Diana ναύλωσε στην ST Shipping and Transport Pte. Ltd.,το Panamax, «Ismene» έναντι μικτού ναύλου 14.000 δολ. την ημέρα μείον μια προμήθεια 5% για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Αυγούστου 2023 έως το μέγιστο στις 10 Οκτωβρίου 2023. Οι ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να εισφέρουν έσοδα 5,77 εκατ. δολ. στην Diana.
Η Diana Shipping Inc., ολοκλήρωσε επίσης, την διαδικασία πώλησης και επαναμίσθωσης του πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Ultramax 2016, m/v DSI Andromeda.
Τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρείας ανέρχονται σε 29,85 εκατομμύρια δολάρια. H εταιρεία, όπως προβλέπει η συμφωνία, θα ναυλώνει το πλοίο για περίοδο δέκα ετών συν 30 ημέρες, με 8.950 δολάρια την ημέρα και θα έχει επιλογές αγοράς από το τέλος του τρίτου έτους της περιόδου ναύλωσης του πλοίου.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 7 Ultramax). Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των 2 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,8 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,23 έτη.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»