
Νέα παραλαβή πλοίου και νέες ναυλώσεις για πλοία της ανακοίνωσε η Diana Shipping, η εισηγμένης το NYSE ναυτιλιακή εταιρείας που διοικείται από την Σεμίραμις Παληού. Ειδικότερα η Diana Shipping, ανακοίνωσε την παραλαβή του «DSI Altair» (πρώην «STH Sydney»), ενός Ultramax έτους ναυπήγησης 2016, χωρητικότητας 60.309 dwt. Το πλοίο είναι ένα από τα εννέα σύγχρονα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Ultramax που η εταιρεία συμφώνησε να αγοράσει τον προηγούμενο Αύγουστο.
Diana Shipping: Aκόμη μία παραλαβή bulk carrier – Στα 41 πλοία ο στόλος της εταιρείας
Το πλοίο ναυλώθηκε στην Western Bulk Pte με μικτό ναύλο 14.400 δολ. ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5%, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 25 Ιουνίου 2023 έως 25 Αυγούστου 2023. Επίσης η Diana ναύλωσε στην ST Shipping and Transport Pte. Ltd.,το Panamax, «Ismene» έναντι μικτού ναύλου 14.000 δολ. την ημέρα μείον μια προμήθεια 5% για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Αυγούστου 2023 έως το μέγιστο στις 10 Οκτωβρίου 2023. Οι ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να εισφέρουν έσοδα 5,77 εκατ. δολ. στην Diana.
Η Diana Shipping Inc., ολοκλήρωσε επίσης, την διαδικασία πώλησης και επαναμίσθωσης του πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Ultramax 2016, m/v DSI Andromeda.
Τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρείας ανέρχονται σε 29,85 εκατομμύρια δολάρια. H εταιρεία, όπως προβλέπει η συμφωνία, θα ναυλώνει το πλοίο για περίοδο δέκα ετών συν 30 ημέρες, με 8.950 δολάρια την ημέρα και θα έχει επιλογές αγοράς από το τέλος του τρίτου έτους της περιόδου ναύλωσης του πλοίου.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 7 Ultramax). Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των 2 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,8 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,23 έτη.


Latest News

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Πάνω από 30 οι τραυματίες