Οι διαδικτυακές αγορές έχουν κερδίσει τους έλληνες καταναλωτές αφού σχεδόν οι οκτώ στους δέκα (76%) κάνουν αγορές online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Αυτό αναδεικνύει η έκθεση e-Commerce Index της PayPal από την οποία προκύπτει ότι οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ψωνίζουν online κάθε εβδομάδα ή και συχνότερα, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο πάνω από 340 ευρώ τον μήνα αγοράζοντας σε μεγαλύτερο ποσοστό ρούχα και αξεσουάρ, πληρώνοντας λογαριασμούς ή παραγγέλνοντας φαγητά και ποτά εκτός σπιτιού.
Φρενίτιδα στους 60άρηδες για online αγορές
Η Ελλάδα σύμφωνα με τα στοιχεία βρίσκεται σε αρκετά υψηλή θέση, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν για διαδικτυακές αγορές 333 ευρώ τον μήνα και να είναι στις πρώτες θέσεις αναφορικά με τη συχνότητα των αγορών.
333 ευρώ μηνιαίως σε on line αγορές
Η έκθεση e-Commerce Index της PayPal στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές ηλικίας μεταξύ 18 και 75 ετών και περισσότεροι από 4.000 λιανοπωλητές σε 12 χώρες της Ευρώπης έδειξε ότι οι Ευρωπαίοι κάνουν συχνά αγορές στο Διαδίκτυο, αφού περισσότερα από τα δύο τρίτα (65%) αγοράζουν κάτι online τουλάχιστον μία φορά κάθε εβδομάδα.
Ο μέσος ευρωπαίος καταναλωτής κάνει αγορές 3,7 φορές την εβδομάδα. Οι Ελληνες βρίσκονται στη δεύτερη θέση μετά τους Ολλανδούς (με 76%) στις εβδομαδιαίες αγορές, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 4,8 αγορές την εβδομάδα.
Οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν 342 ευρώ τον μήνα σε καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο γίνονται οι υψηλότερες μηνιαίες δαπάνες, με 486 και 420 ευρώ αντίστοιχα, κατά μέσο όρο, ενώ στην Ελλάδα 333 ευρώ.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι έλληνες καταναλωτές είναι ανάμεσα στους πρώτους που ενδιαφέρονται για διαφορετικές επιλογές σε σχέση με τις πληρωμές όσων παραγγέλνουν.
Αγορές από διεθνή e-shops
Επίσης το 87% των ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ υπάρχει σημαντικό όφελος και για τις ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται διαδικτυακά, καθώς μεγάλο ποσοστό του τζίρου των ελληνικών e-shops προέρχεται από καταναλωτές άλλων χωρών.
Οι Ελληνες προτιμούν ηλεκτρονικές αγορές από επιχειρήσεις εκτός Ελλάδας και τα κίνητρα που τους οδηγούν σε αυτό είναι κυρίως οι καλύτερες τιμές (56%), όπως και η πρόσβαση σε μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων (42%).
Το 74% των ευρωπαίων και το 87% των ελλήνων καταναλωτών πραγματοποιούν τις αγορές τους από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, αν και ακόμα υπάρχουν εκείνοι που εξακολουθούν να διστάζουν εκφράζοντας ανησυχίες για ζητήματα ασφάλειας.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ
Latest News
Χατζηδάκης: Οι πέντε συλλογικές επιτυχίες της ελληνικής οικονομίας
Ας μάθουμε να βλέπουμε και τη θετική πλευρά των πραγμάτων στον τόπο μας, αναφέρει σε ανάρτησή του στο TikTok ο Κωστής Χατζηδάκης
Πότε πληρώνεται η πρώτη δόση του επιδόματος θέρμανσης
«Έσπασαν τα κοντέρ» οι αιτήσεις στην πλατφόρμα «myΘέρμανση» της ΑΑΔΕ για το επίδομα θέρμανσης
Μητσοτάκης: «Μήνυμα δικαιοσύνης» τα μέτρα για τις τραπεζικές προμήθειες
Ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης αναδεικνύει τα θετικά μέτρα του προϋπολογισμού στην εβδομαδιαία ανασκόπησή του στο Facebook
Οδηγίες... επιβίωσης τα Χριστούγεννα - Πώς να γιορτάσετε χωρίς να αδειάσει το πορτοφόλι
Όσο η ακρίβεια παραμένει το νούμερο ένα πρόβλημα των νοικοκυριών, ειδικοί δίνουν συμβουλές για «οικονομικά Χριστούγεννα». Οι καταναλωτικές τάσεις στην Ελλάδα και διεθνώς.
Χριστούγεννα: Κορυφώνεται η κίνηση στην αγορά – Τι πρέπει να προσέχουμε
Τρεις μέρες πριν τα Χριστούγεννα, οι εμποροι προσδοκούν ότι ο τζίρος τους θα ξεπεράσει τα περυσινά επίπεδα και θα κινηθεί πάνω από τα 4 δισ. ευρώ.
Ποιοι πάνε ταμείο τα Χριστούγεννα - Πότε πληρώνουν e-EΦΚΑ και ΔΥΠΑ
Αναλυτικά οι δικαιούχοι και τα ποσά - Οι συντάξεις και τα επιδόματα που θα καταβληθούν
Οι πέντε προτεραιότητες του υπουργείου Οικονομίας για το 2025
Η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής είναι μεταξύ των προτεραιοτήτων του Υπουργείο Οικονομίας
Πέντε ανατροπές στον χάρτη των αντικειμενικών αξιών
Εντός του Ιανουαρίου αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με τις τιμές ζώνης σε 36 ζώνες σε 12 δήμους της χώρας
Τι δείχνει το «Ταμείο» της ελληνικής οικονομίας - Οι προοπτικές και οι προκλήσεις
Ελληνική οικονομία: Η θετική εικόνα της ανάπτυξης, οι χαμηλοί μισθοί, η ακρίβεια και το πολύ μεγάλο πρόβλημα με το δημογραφικό της Ελλάδας
«Καλπάζει» το Airbnb - Πώς θα κινηθεί το νέο έτος [γραφήματα]
Οι προοπτικές του 2025 για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις (Airbnb) - Η Ευρώπη σε άνοδο για βραχυχρόνιες μισθώσεις