Η πρακτική να μοιραζόμαστε τους κωδικούς πρόσβασης στο Netflix με συγγενείς και φίλους ήταν μάλλον ο κανόνας. Ωστόσο, η πτώση των εσόδων της συνδρομητικής πλατφόρμας σε συνδυασμό με τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών, κάνουν την υπηρεσία παροχής τηλεοπτικού περιεχομένου να αναθεωρήσει την πολιτική της.
Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν διαρρεύσει, το Netflix θα ζητά από τους συνδρομητές που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης να πληρώνουν… κάτι παραπάνω. Ήδη η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει δοκιμές σε ορισμένες αγορές με πρόσθετο κόστος της τάξης των τριών δολαρίων.
Γιατί η απώλεια 200.000 συνδρομητών «ανέβασε» 8% τη μετοχή της Netflix
Ωστόσο, όπως αναφέρει το Forbes, είναι πιθανό το Netflix απλά να αναγκάσει τους συνδρομητές να εγγραφούν ως δεύτερος λογαριασμός για μια ελαφρώς χαμηλότερη τιμή συνδρομής.
Η αλλαγή πολιτικής του Netflix
Προφανώς η αλλαγή πολιτικής του Netflix σχετικά με την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ήταν βέβαιο ότι θα συμβεί κάποια στιγμή – με την εταιρεία να κάνει… τα στραβά μάτια παρά το γεγονός ότι εξαρχής αυτή η πρακτική παραβίαζε τους όρους παροχής υπηρεσιών της πλατφόρμας ροής.
Ωστόσο, ήταν ακόμη η εποχή που η εταιρεία έβλεπε συνδρομητές και έσοδα να αυξάνονται παρά τις παρατυπίες. Το πρόβλημα προέκυψε όταν τα προβλήματα την ανάγκασαν να αναζητήσει τρόπους να αυξήσει τους συνδρομητές, άρα και τα έσοδα.
Συνεργασία Netflix-Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Το Netflix έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μεταξύ Απριλίου και Ιουλίου, καθώς περισσότεροι άνθρωποι αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την υπηρεσία. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την ιστοσελίδα MacRumors, περίπου 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης με άλλα 100 εκατομμύρια νοικοκυριά από τα οποία το Netflix θέλει να δημιουργήσει έσοδα.
Η αλλαγή πλεύσης
Το Netflix έχει ήδη εισαγάγει μία έκδοση της πλατφόρμας με διαφημίσεις σε μια προσπάθεια να δελεάσει περισσότερους ανθρώπους να εγγραφούν στην πλατφόρμα εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Παρόλα αυτά η αποδοχή της νέας έκδοσης φαίνεται να γίνεται με αργό ρυθμό, σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Verge, καθώς μόνο το 9% των εγγραφών στο Netflix στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο συμμετείχαν στο «Βασικό πρόγραμμα με διαφημίσεις», γεγονός που το καθιστά το λιγότερο δημοφιλές από τις επιλογές του προγράμματος, όπως αποκαλύπτει η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Antenna.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία Antenna διαπιστώνει ότι μόνο το 0,1% των ήδη υπαρχόντων συνδρομητών του Netflix στις ΗΠΑ αλλάζει τη συνδρομή του στο «Βασικό πρόγραμμα με διαφημίσεις», κατά τον μήνα Νοέμβριο.
Όταν τελικά το Netflix γενικεύσει την πολιτική καταπολέμησης της κοινής χρήσης κωδικού πρόσβασης, θα μπορεί να εντοπίσει αν κάποιος συνδρομητής συνεχίζει την συγκεκριμένη πρακτική. Αυτό θα επιτευχθεί χάρη στον τεράστιο όγκο δεδομένων των χρηστών που συλλέγεται με την κοινή χρήση του κωδικού πρόσβασης να μπορεί να εντοπιστεί μέσω διευθύνσεων IP, αναγνωριστικών συσκευών και δραστηριότητας λογαριασμού.
Latest News
Πού πάνε τα λεφτά που απομένουν από τις δωρεές μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ
Υπάρχουν σαφείς κανόνες που διέπουν τι γίνεται με τα χρήματα που απομένουν στα funds των υποψηφίων μετά τις εκλογές
Αυτές οι εκλογές είναι μόνο η αρχή της εμπλοκής του Μασκ στην πολιτική
Ο Ίλον Μασκ σχεδιάζει να παραμείνει σημαντική δύναμη στην αμερικανική πολιτική σκηνή ακόμη και μετά τις εκλογές του 2024.
Η εντυπωσιακή επιστροφή του Orient Express
Καθώς οι εξαιρετικά πλούσιοι εγκαταλείπουν τις αγορές πολυτελείας υπέρ των ταξιδιών το Orient Express ετοιμάζεται για θρυλικό comeback
Η Michelin κλείνει ακόμα δύο εργοστάσια στη Γαλλία
«Στον αέρα» 1.254 εργαζόμενοι της Michelin που ξεκίνησαν κινητοποιήσεις - Συνεχίζεται η αποβιομηχάνιση της Ευρώπης λόγω ανταγωνισμού της Ασίας
Το νέο made-in-China λογισμικό που κοντράρει Apple και Google
Η Κίνα θέλει να γίνει τεχνολογικά αυτάρκης σε όλα και η Huawei φαίνεται να αναλαμβάνει το λογισμικό των smartphone
Κυβερνητική κρίση στη Γερμανία - Ο Σολτς απέπεμψε τον Λίντνερ και ζητά ψήφο εμπιστοσύνης
Η απομάκρυνση από τον Όλαφ Σολτς του υπουργού Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ δίνει νέα διάσταση στην κυβερνητική κρίση στη Γερμανία
Από τη Meta και τη Ray-Ban, στη Moncler και τη Burberry - Νέες εξαγορές στην πολυτέλεια
Τα σενάρια εξαγορών στην πολυτέλεια πυροδότησαν συζητήσεις και φρενίτιδα στις αγορές που έδωσαν ώθηση στις μετοχές των εταιρειών
Πλήγμα από την... κάλπη για Uber-Lyft - Ανοιξε η πόρτα του συνδικαλισμού στη Μασαχουσέτη
Οι οδηγοί των Uber - Lyft και των άλλων πλατφορμών μετακίνησης θα μπορούν να συνδικαλιστούν και να διεκδικούν όπως οι υπάλληλοι
Στην... πρέσα η RWE - Ακτιβιστικό fund την πιέζει για επαναγορά μετοχών
Το ακτιβιστικό επενδυτικό ταμείο Elliott Investment Management έχει δημιουργήσει ένα σημαντικό μετοχικό πακέτο στη γερμανική RWE
Συγχαρητήρια Μπέζος στον Τραμπ για την «εξαιρετική πολιτική επιστροφή»
O Μπέζος ευχήθηκε στον Τραμπ «κάθε επιτυχία στην ηγεσία και την ένωση της Αμερικής που όλοι αγαπάμε»