Τα ελληνικά ξενοδοχεία διακρίνονται για το επίπεδο εξυπηρέτησης αλλά παραδόξως όχι και για το επίπεδο διασκέδασης ή και φαγητού που προσφέρουν στους επισκέπτες τους, σύμφωνα με τους δείκτες ικανοποίησης (GRI) που υπολογίζει η ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων.
Ωστόσο τα ελληνικά ξενοδοχεία καταφέρνουν να διατηρούν την πρώτη θέση στο γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων με 86,8% κατέχει τον Νοέμβριο του 2022. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κροατία και η Κύπρος με 84,9% αντίστοιχα. Ακολουθούν η Ισπανία με 84,1%, η Ιταλία 83,1% και η Τουρκία με 80,5% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Γαλλία με 78,4%.
ΤτΕ: Στα 15,436 δισ. ευρώ το πλεόνασμα του τουριστικού ισοζυγίου
Οι επιμέρους δείκτες
Με βάση πάντως τους επιμέρους δείκτες (καθαριότητα, φαγητό-ποτό, τοποθεσία, εξυπηρέτηση, σχέση ποιότητας-τιμής και διασκέδαση) της Ελλάδας και των ανταγωνιστών της για τον Νοέμβριο του 2022, η εικόνα ελαφρώς διαφοροποιείται. Στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 91,8% και ακολουθούν η Ιταλία με 91,7% και η Ελλάδα με 90,6%. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Κροατία και η Ισπανία με 88,7% και ακολουθεί η Τουρκία με 87,7%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Γαλλία με 83,0%.
Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 84,3% και στη δεύτερη θέση η Κύπρος με 84,2%. Ακολουθούν η Ελλάδα με 82,7% και η Ισπανία με 81,7%. Στην πέμπτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 81,1% ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται η Κροατία με 80,5%.
Στο κριτήριο της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με υψηλή βαθμολογία 90,4%. Στη δεύτερη θέση η Κύπρος βρίσκεται με 90,3% και ακολουθεί η Ιταλία με 89,7% αντίστοιχα. Η Ισπανία βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 89,0%, ακολουθούμενη από την Κροατία με 87,9%. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Ελλάδα και η Γαλλία με 87,3% και 87,1% αντίστοιχα.
Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ελλάδα με 89,1% και στη δεύτερη η Κύπρος με 88,7%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ισπανία με 88,5% και στην τέταρτη η Τουρκία με 87,6%. Ακολουθεί η Ιταλία με 86,9%. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Κροατία με 81,8% και η Γαλλία με 81,3%.
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 86,8% και ακολουθούν η Κύπρος με 86,6% και η Ελλάδα με 85,1%. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 83,9% και ακολουθούν η Κροατία και η Ισπανία με 83,2% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Γαλλία με 74,5%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 87,7% και ακολουθεί η Κύπρος με 85,2%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ισπανία με 84,0%, στην τέταρτη θέση η Ελλάδα με 83,7% και στην πέμπτη θέση η Τουρκία με 83,2%. Στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Γαλλία 78,5% και η Κροατία με 77,5%.
Ως προς τη διασκέδαση, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 85,1% και στη δεύτερη θέση η Κύπρος με 80,2% ενώ οι υπόλοιπες χώρες βρίσκονται κάτω από το 80,0%. Ειδικότερα: Κροατία 78,6%, Ελλάδα 77,2%, Ισπανία 75,9% και Ιταλία 73,7%.
Με βάση τα αστέρια
Ανά κατηγορία αστεριών τον Νοέμβριο του 2022 ο γενικός δείκτης ικανοποίησης για την Ελλάδα ήταν 86,8%. Τα ξενοδοχεία 5 αστέρων έχουν την υψηλότερη βαθμολογία με 89,0%. Ακολουθούν τα ξενοδοχεία 4 με 86,8% και 3 αστέρων με 86,4% ενώ ο δείκτης ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία 1-2 αστέρων διαμορφώθηκε σε 85,4%.
Επίσης με βάση τα επιμέρους κριτήρια στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 91,9% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 88,5%. Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 85,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 82,1%.
Στο κριτήριο της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων 88,6% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 86,3%. Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 1-2 αστέρων με 91,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 86,6%.
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 86,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 83,7%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 87,2% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 80,8%. Ως προς τη διασκέδαση, στην η κατηγορία 5 αστέρων αξιολογείται με 80,7%.
Latest News
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα