![Τουρισμός: «Σαρώνουν» τα ελληνικά ξενοδοχεία – Πού υπερέχουν έναντι των ξένων [Ερευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/hotel.jpg)
Τα ελληνικά ξενοδοχεία διακρίνονται για το επίπεδο εξυπηρέτησης αλλά παραδόξως όχι και για το επίπεδο διασκέδασης ή και φαγητού που προσφέρουν στους επισκέπτες τους, σύμφωνα με τους δείκτες ικανοποίησης (GRI) που υπολογίζει η ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων.
Ωστόσο τα ελληνικά ξενοδοχεία καταφέρνουν να διατηρούν την πρώτη θέση στο γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων με 86,8% κατέχει τον Νοέμβριο του 2022. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κροατία και η Κύπρος με 84,9% αντίστοιχα. Ακολουθούν η Ισπανία με 84,1%, η Ιταλία 83,1% και η Τουρκία με 80,5% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Γαλλία με 78,4%.
ΤτΕ: Στα 15,436 δισ. ευρώ το πλεόνασμα του τουριστικού ισοζυγίου
Οι επιμέρους δείκτες
Με βάση πάντως τους επιμέρους δείκτες (καθαριότητα, φαγητό-ποτό, τοποθεσία, εξυπηρέτηση, σχέση ποιότητας-τιμής και διασκέδαση) της Ελλάδας και των ανταγωνιστών της για τον Νοέμβριο του 2022, η εικόνα ελαφρώς διαφοροποιείται. Στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 91,8% και ακολουθούν η Ιταλία με 91,7% και η Ελλάδα με 90,6%. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Κροατία και η Ισπανία με 88,7% και ακολουθεί η Τουρκία με 87,7%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Γαλλία με 83,0%.
Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 84,3% και στη δεύτερη θέση η Κύπρος με 84,2%. Ακολουθούν η Ελλάδα με 82,7% και η Ισπανία με 81,7%. Στην πέμπτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 81,1% ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται η Κροατία με 80,5%.
Στο κριτήριο της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με υψηλή βαθμολογία 90,4%. Στη δεύτερη θέση η Κύπρος βρίσκεται με 90,3% και ακολουθεί η Ιταλία με 89,7% αντίστοιχα. Η Ισπανία βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 89,0%, ακολουθούμενη από την Κροατία με 87,9%. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Ελλάδα και η Γαλλία με 87,3% και 87,1% αντίστοιχα.
Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ελλάδα με 89,1% και στη δεύτερη η Κύπρος με 88,7%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ισπανία με 88,5% και στην τέταρτη η Τουρκία με 87,6%. Ακολουθεί η Ιταλία με 86,9%. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Κροατία με 81,8% και η Γαλλία με 81,3%.
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 86,8% και ακολουθούν η Κύπρος με 86,6% και η Ελλάδα με 85,1%. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 83,9% και ακολουθούν η Κροατία και η Ισπανία με 83,2% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Γαλλία με 74,5%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 87,7% και ακολουθεί η Κύπρος με 85,2%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ισπανία με 84,0%, στην τέταρτη θέση η Ελλάδα με 83,7% και στην πέμπτη θέση η Τουρκία με 83,2%. Στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Γαλλία 78,5% και η Κροατία με 77,5%.
Ως προς τη διασκέδαση, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 85,1% και στη δεύτερη θέση η Κύπρος με 80,2% ενώ οι υπόλοιπες χώρες βρίσκονται κάτω από το 80,0%. Ειδικότερα: Κροατία 78,6%, Ελλάδα 77,2%, Ισπανία 75,9% και Ιταλία 73,7%.
Με βάση τα αστέρια
Ανά κατηγορία αστεριών τον Νοέμβριο του 2022 ο γενικός δείκτης ικανοποίησης για την Ελλάδα ήταν 86,8%. Τα ξενοδοχεία 5 αστέρων έχουν την υψηλότερη βαθμολογία με 89,0%. Ακολουθούν τα ξενοδοχεία 4 με 86,8% και 3 αστέρων με 86,4% ενώ ο δείκτης ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία 1-2 αστέρων διαμορφώθηκε σε 85,4%.
Επίσης με βάση τα επιμέρους κριτήρια στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 91,9% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 88,5%. Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 85,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 82,1%.
Στο κριτήριο της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων 88,6% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 86,3%. Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 1-2 αστέρων με 91,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 86,6%.
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 86,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 83,7%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 87,2% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 80,8%. Ως προς τη διασκέδαση, στην η κατηγορία 5 αστέρων αξιολογείται με 80,7%.


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους