Υπερβολική χαρακτηρίζει η Διεθνής Ναυτική Ένωση την αύξηση κατά 50% των τιμολογίων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων πλοίων, την οποία ανακοίνωσε ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς. Η Ένωση, σε ανακοίνωση της, επισημαίνει ότι η αύξηση αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση με τις Ενώσεις χρηστών του Λιμένος, όπως είθισται και όπως θα όφειλε. Τονίζει ότι η αύξηση καθιστά το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά μη ανταγωνιστικό και εκτιμά ότι θα επηρεάσει δυσμενώς τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα, καθώς το όποιο πρόσθετο κόστος θα μετακυλιστεί στα εισαγόμενα και εξαγώγιμα προϊόντα.
Η Ένωση ζητά την παρέμβαση των υπουργών Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και ταυτόχρονα των υπουργών Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Τουρισμού,καθώς αυτές οι αυξήσεις θα επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα, αλλά και το κόστος των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού- στοχεύοντας στην επίτευξη μια κοινώς αποδέκτης λύσης, στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συγκυρίας.
Διεθνής Ναυτική ‘Ενωση: Ανησυχία για την απεργία σε ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά
Η ανακοίνωση της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως
Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς -μέσω της από 27ης Σεπτεμβρίου 2022 αναρτήσεως στην ιστοσελίδα του και άνευ πρότερης διαβουλεύσεως με τις Ενώσεις Χρηστών του Λιμένος, ως είθισται και όπως θα όφειλε- ανακοίνωσε την απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης περί αυξήσεων ύψους 50% επί των τιμολογίων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων πλοίων.
Η αύξηση αυτή, στη σημερινή οικονομική συγκυρία, είναι υπερβολική και καθιστά τον εμπορικό λιμένα Πειραιώς μη ανταγωνιστικό. Κάθε αύξηση -πέρα από τα σημερινά επίπεδα του πληθωρισμού- είναι μη αποδεκτή και θα επηρεάσει δυσμενώς τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα, καθώς το όποιο πρόσθετο κόστος θα μετακυλιστεί στα εισαγόμενα και εξαγώγιμα προϊόντα, με ό,τι αυτό σημαίνει για την αγορά και επιπλέον θα επηρεαστεί το κόστος των αφικνούμενων επιβατηγών, των κρουαζιερόπλοιων και των προς επισκευή στην ΝΕΖ Πειραιά πλοίων.
Καθώς απομένουν ελάχιστες ημέρες προ της εφαρμογής των νέων αυξημένων τιμολογίων, ζητούμε την παρέμβαση του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και ταυτόχρονα των Υπουργών Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Τουρισμού -καθώς αυτές οι αυξήσεις θα επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα, αλλά και το κόστος των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού- στοχεύοντας στην επίτευξη μια κοινώς αποδέκτης λύσης, στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συγκυρίας.
Τούτων λεχθέντων, ο πρώτος λιμένας της Χώρας μας πρέπει να παραμείνει ανταγωνιστικός και ελκυστικός για το καλό της Εθνικής Οικονομίας.
Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να επαναλάβουμε πως οι θέσεις της Ενώσεως και των Μελών μας είναι πως οι όποιες λογικές αυξήσεις πρέπει να διέπονται από πνεύμα ισοτιμίας και ισονομίας απέναντι σε όλους τους κλάδους των χρηστών και σε όλους τους τύπους των πλοίων και η τιμολογιακή πολιτική του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς πρέπει να εφαρμόζεται καθολικά και ανεξαιρέτως.
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ