Υπερβολική χαρακτηρίζει η Διεθνής Ναυτική Ένωση την αύξηση κατά 50% των τιμολογίων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων πλοίων, την οποία ανακοίνωσε ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς. Η Ένωση, σε ανακοίνωση της, επισημαίνει ότι η αύξηση αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση με τις Ενώσεις χρηστών του Λιμένος, όπως είθισται και όπως θα όφειλε. Τονίζει ότι η αύξηση καθιστά το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά μη ανταγωνιστικό και εκτιμά ότι θα επηρεάσει δυσμενώς τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα, καθώς το όποιο πρόσθετο κόστος θα μετακυλιστεί στα εισαγόμενα και εξαγώγιμα προϊόντα.
Η Ένωση ζητά την παρέμβαση των υπουργών Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και ταυτόχρονα των υπουργών Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Τουρισμού,καθώς αυτές οι αυξήσεις θα επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα, αλλά και το κόστος των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού- στοχεύοντας στην επίτευξη μια κοινώς αποδέκτης λύσης, στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συγκυρίας.
Διεθνής Ναυτική ‘Ενωση: Ανησυχία για την απεργία σε ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά
Η ανακοίνωση της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως
Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς -μέσω της από 27ης Σεπτεμβρίου 2022 αναρτήσεως στην ιστοσελίδα του και άνευ πρότερης διαβουλεύσεως με τις Ενώσεις Χρηστών του Λιμένος, ως είθισται και όπως θα όφειλε- ανακοίνωσε την απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης περί αυξήσεων ύψους 50% επί των τιμολογίων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων πλοίων.
Η αύξηση αυτή, στη σημερινή οικονομική συγκυρία, είναι υπερβολική και καθιστά τον εμπορικό λιμένα Πειραιώς μη ανταγωνιστικό. Κάθε αύξηση -πέρα από τα σημερινά επίπεδα του πληθωρισμού- είναι μη αποδεκτή και θα επηρεάσει δυσμενώς τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα, καθώς το όποιο πρόσθετο κόστος θα μετακυλιστεί στα εισαγόμενα και εξαγώγιμα προϊόντα, με ό,τι αυτό σημαίνει για την αγορά και επιπλέον θα επηρεαστεί το κόστος των αφικνούμενων επιβατηγών, των κρουαζιερόπλοιων και των προς επισκευή στην ΝΕΖ Πειραιά πλοίων.
Καθώς απομένουν ελάχιστες ημέρες προ της εφαρμογής των νέων αυξημένων τιμολογίων, ζητούμε την παρέμβαση του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και ταυτόχρονα των Υπουργών Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Τουρισμού -καθώς αυτές οι αυξήσεις θα επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα, αλλά και το κόστος των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού- στοχεύοντας στην επίτευξη μια κοινώς αποδέκτης λύσης, στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συγκυρίας.
Τούτων λεχθέντων, ο πρώτος λιμένας της Χώρας μας πρέπει να παραμείνει ανταγωνιστικός και ελκυστικός για το καλό της Εθνικής Οικονομίας.
Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να επαναλάβουμε πως οι θέσεις της Ενώσεως και των Μελών μας είναι πως οι όποιες λογικές αυξήσεις πρέπει να διέπονται από πνεύμα ισοτιμίας και ισονομίας απέναντι σε όλους τους κλάδους των χρηστών και σε όλους τους τύπους των πλοίων και η τιμολογιακή πολιτική του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς πρέπει να εφαρμόζεται καθολικά και ανεξαιρέτως.
Latest News
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση