
Υπερβολική χαρακτηρίζει η Διεθνής Ναυτική Ένωση την αύξηση κατά 50% των τιμολογίων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων πλοίων, την οποία ανακοίνωσε ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς. Η Ένωση, σε ανακοίνωση της, επισημαίνει ότι η αύξηση αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση με τις Ενώσεις χρηστών του Λιμένος, όπως είθισται και όπως θα όφειλε. Τονίζει ότι η αύξηση καθιστά το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά μη ανταγωνιστικό και εκτιμά ότι θα επηρεάσει δυσμενώς τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα, καθώς το όποιο πρόσθετο κόστος θα μετακυλιστεί στα εισαγόμενα και εξαγώγιμα προϊόντα.
Η Ένωση ζητά την παρέμβαση των υπουργών Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και ταυτόχρονα των υπουργών Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Τουρισμού,καθώς αυτές οι αυξήσεις θα επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα, αλλά και το κόστος των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού- στοχεύοντας στην επίτευξη μια κοινώς αποδέκτης λύσης, στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συγκυρίας.
Διεθνής Ναυτική ‘Ενωση: Ανησυχία για την απεργία σε ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά
Η ανακοίνωση της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως
Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς -μέσω της από 27ης Σεπτεμβρίου 2022 αναρτήσεως στην ιστοσελίδα του και άνευ πρότερης διαβουλεύσεως με τις Ενώσεις Χρηστών του Λιμένος, ως είθισται και όπως θα όφειλε- ανακοίνωσε την απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης περί αυξήσεων ύψους 50% επί των τιμολογίων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων πλοίων.
Η αύξηση αυτή, στη σημερινή οικονομική συγκυρία, είναι υπερβολική και καθιστά τον εμπορικό λιμένα Πειραιώς μη ανταγωνιστικό. Κάθε αύξηση -πέρα από τα σημερινά επίπεδα του πληθωρισμού- είναι μη αποδεκτή και θα επηρεάσει δυσμενώς τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα, καθώς το όποιο πρόσθετο κόστος θα μετακυλιστεί στα εισαγόμενα και εξαγώγιμα προϊόντα, με ό,τι αυτό σημαίνει για την αγορά και επιπλέον θα επηρεαστεί το κόστος των αφικνούμενων επιβατηγών, των κρουαζιερόπλοιων και των προς επισκευή στην ΝΕΖ Πειραιά πλοίων.
Καθώς απομένουν ελάχιστες ημέρες προ της εφαρμογής των νέων αυξημένων τιμολογίων, ζητούμε την παρέμβαση του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και ταυτόχρονα των Υπουργών Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Τουρισμού -καθώς αυτές οι αυξήσεις θα επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα, αλλά και το κόστος των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού- στοχεύοντας στην επίτευξη μια κοινώς αποδέκτης λύσης, στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συγκυρίας.
Τούτων λεχθέντων, ο πρώτος λιμένας της Χώρας μας πρέπει να παραμείνει ανταγωνιστικός και ελκυστικός για το καλό της Εθνικής Οικονομίας.
Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να επαναλάβουμε πως οι θέσεις της Ενώσεως και των Μελών μας είναι πως οι όποιες λογικές αυξήσεις πρέπει να διέπονται από πνεύμα ισοτιμίας και ισονομίας απέναντι σε όλους τους κλάδους των χρηστών και σε όλους τους τύπους των πλοίων και η τιμολογιακή πολιτική του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς πρέπει να εφαρμόζεται καθολικά και ανεξαιρέτως.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)