
Η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Baidu και η startup Pony.ai που υποστηρίζεται από την Toyota Motor ανακοίνωσαν την Παρασκευή ότι τους χορηγήθηκαν οι πρώτες άδειες για τη δοκιμή πλήρως αυτόνομων οχημάτων χωρίς την παρουσία χειριστών ασφαλείας στο Πεκίνο.
Η Baidu και η Pony.ai ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν τη δοκιμή 10 οχημάτων χωρίς οδηγό η καθεμία σε ένα τεχνολογικό πάρκο που αναπτύχθηκε από την κυβέρνηση του Πεκίνου ως ένα βήμα προς τις εμπορικές υπηρεσίες robotaxi στην πρωτεύουσα της Κίνας.
Βρετανία: Η κυβέρνηση ενισχύει με 100 εκατ. στερλίνες την αυτόνομη οδήγηση
Να σημειωθεί ότι η Baidu, με έδρα το Πεκίνο, η οποία παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τη μηχανή αναζήτησής της στο Διαδίκτυο, έχει επικεντρωθεί στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.
Η εταιρεία άρχισε να χρεώνει τέλη για την υπηρεσία robotaxi Apollo Go εδώ και έναν χρόνο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της μια βόλτα με ρομποταξί θα κοστίζει τελικά περίπου το μισό σε σύγκριση με ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο που κινείται από οδηγό. Η εταιρεία είπε ότι θα προσθέσει άλλα 200 ρομποταξί στο δίκτυό της σε όλη την Κίνα το επόμενο έτος.
Η Apollo Go, η οποία διαθέτει οχήματα αυτόνομης οδήγησης χωρίς παρουσία οδηγού ασφαλείας στις πόλεις Γουχάν και Τσονκίνγγκ παρέδωσε συνολικά 1,4 εκατομμύρια διαδρομές χωρίς οδηγό μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου, σύμφωνα με την Baidu.
Η Rival Pony.ai, η οποία δραστηριοποιείται στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, δοκιμάζει συστήματα αυτόνομης κίνησης στο Γκουανγκτζού όπου λειτουργεί υπηρεσία ταξί. Επίσης, δοκιμάζει οχήματα αυτόνομης οδήγησης στην Καλιφόρνια και την Αριζόνα, όπου χρησιμοποιεί οδηγούς ασφαλείας στα αυτοκίνητα ως προληπτικό μέτρο.
Θαμπώνει το σχέδιο σε άλλες χώρες πλην της Κίνας
Ενώ οι κινεζικές εταιρείες πιέζουν για την επέκταση των αυτόνομων οχημάτων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός Κίνας έχουν αποσυρθεί από το φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα διάθεσης τέτοιων οχημάτων καθώς εμφανίστηκαν εμπόδια από τις τοπικές ρυθμιστικέ αρχές.
Το σύστημα «Full Self Driving» της Tesla απαιτεί έναν άνθρωπο πίσω από το τιμόνι έτοιμο να αναλάβει τον έλεγχο, τρία χρόνια αφότου ο CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας Ιλον Μασκ προέβλεψε ότι η εταιρεία ήταν σε καλό δρόμο για να παραδώσει έναν στόλο ενός εκατομμυρίου ρομποταξί.
Η Tesla βρίσκεται υπό ποινική έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες για ισχυρισμούς ότι τα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας μπορούν να κινούνται αυτόνομα.
Η Cruise, η μονάδα ρομποταξί της General Motors δήλωσε ότι σχεδιάζει να προσθέσει χιλιάδες αυτόνομα οχήματα το επόμενο έτος και να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε όλο το Σαν Φρανσίσκο και σε άλλες πόλεις των ΗΠΑ.
Οι ρυθμιστικές αρχές ασφάλειας αυτοκινήτων των ΗΠΑ δήλωσαν νωρίτερα αυτό το μήνα ότι είχαν ξεκινήσει έρευνα ασφάλειας για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης που χρησιμοποιεί η Cruise μετά από περιστατικά όπου τα οχήματα φρέναραν ακατάλληλα ή ακινητοποιήθηκαν.
Τον Οκτώβριο, η Ford Motor και η Volkswagen έκλεισαν την κοινή τους startup αυτόνομης οδήγησης, Argo AI, αφού κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μαζική ανάπτυξη ενός εμπορικού συστήματος αυτόνομης κίνησης θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο και χρήμα από τις εταιρείες σε σχέση με την αρχική τους εκτίμηση το 2019, χρονιά κατά την οποία ένωσαν τις δυνάμεις τους στο πεδίο αυτό.


Latest News

Στη «μαύρη» λίστα των ΗΠΑ - Πάνω από 50 κινεζικές εταιρείες ΑΙ και τσιπ
Οι ΗΠΑ προσπαθούν με κάθε τρόπο να περιορίσουν τις δυνατότητες του Πεκίνου στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των τσιπ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τεχνητή νοημοσύνη: Πως φέρνει επανάσταση στο Fast Food - Ο ρόλος της Nvidia
Η Yum Brands, ιδιοκτήτης των Taco Bell and Pizza Hut, στοχεύει σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρετεί πελάτες

Γαϊτάνης: Το 9,8% των ελληνικών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί AI
Τι ανέφερε ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας μιλώντας στο 2ο Συνέδριο Invest In Greece

Στα 144 δισ. δολάρια οι ευρωπαϊκές δαπάνες για AI έως το 2028
Το λογισμικό παραμένει το κορυφαίο τμήμα των δαπανών για τεχνητή νοημοσύνη, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 60% της συνολικής αγοράς AI και GenAI, αναφέρει η έκθεση της IDC

Nvidia: Η AI θα χρειαστεί περισσότερη υπολογιστική ισχύ, όχι λιγότερη
Η Nvidia αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με την επόμενη πλατφόρμα AI τσιπ, το Blackwell Ultra, το οποίο, όπως λέει, θα βοηθήσει τις εφαρμογές να σκέφτονται και να ενεργούν για λογαριασμό του χρήστη

Τζένσεν Χουάνγκ (Nvidia): Η επανάσταση των ανθρωποειδών είναι πιο κοντά απ’ ό,τι νομίζετε
Η μεταποιητική βιομηχανία πιθανότατα θα υιοθετήσει πρώτη τα ανθρωποειδή ρομπότ, είπε ο επικεφαλής της Nvidia Τζένσεν Χουάνγκ

Εισαγωγή νέων τρόπων συνεργασία και δημιουργικότητας με το Google Gemini
Με τις νέες προτάσεις επεξεργασίας του Google Gemini ο χρήστης μπορεί να δημιουργεί με εύκολο τρόπο ποιοτικά προσχέδια και να βελτιώνει με ταχύτητα την εργασία του

Στο μικροσκόπιο της ΑΙ έβαλε η Bundesbank τη ρητορική της ΕΚΤ - Τι απέδειξε
Οι οικονομολόγοι της Bundesbank έβαλαν στο «μικροσκόπιο» της ΑΙ 50.000 διατυπώσεις από δηλώσεις και ομιλίες νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ από το 2011