
Σχεδόν τέσσερα από τα πέντε νέα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στη Νορβηγία πέρυσι λειτουργούσαν με μπαταρίες, με την Tesla να είναι η μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα τη Δευτέρα.
Επιδιώκοντας να γίνει η πρώτη χώρα που θα τερματίσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έως το 2025, η πετρελαιοπαραγωγός Νορβηγία απαλλάσσει μέχρι τώρα τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες από φόρους που επιβάλλονται σε ανταγωνιστές που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ηλεκτροκίνηση: Ισχυρή αύξηση των πωλήσεων παγκοσμίως
Το μερίδιο των νέων ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε στο 79,3% το 2022 από 65% το 2021 και από μόλις 2,9% πριν από μια δεκαετία, σύμφωνα με τη Νορβηγική Οδική Ομοσπονδία (OFV).
Η Tesla είχε μερίδιο 12,2% στη συνολική αγορά αυτοκινήτων στη Νορβηγία, γεγονός που την καθιστά την πρώτη μάρκα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, μπροστά από τη Volkswagen που ακολουθεί με 11,6%.
Το Tesla Model Y ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο της χρονιάς, μπροστά από το ηλεκτρικό ID.4 της Volkswagen και το Skoda Enyaq που βρέθηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα στη συνολική κατάταξη.
Πρωτοπόρα στην ηλεκτροκίνηση
Η Νορβηγία είναι η χώρα στην Ευρώπη στην οποία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εμφανίζουν τη μεγαλύτερη διείσδυση σε επίπεδο πωλήσεων.
Στη χώρα υπάρχουν σχεδόν 19.000 σταθμοί φόρτισης, με τουλάχιστον δύο σταθμούς ταχείας φόρτισης κάθε 50 χιλιόμετρα σε όλους σχεδόν τους βασικούς δρόμους της Νορβηγίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι αυτοί την στιγμή στη χώρα υπάρχουν περισσότεροι από 350 σταθμοί φόρτισης ανά 100.000 κατοίκους, επίδοση που «τοποθετεί» την Νορβηγία στη δεύτερη θέση στην Ευρώπη πίσω από την Ολλανδία.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων