Το νούμερο αυτό είναι αυξημένο κατά 2,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και καταδεικνύει τις απαιτήσεις για αύξηση των θέσεων ελλιμενισμού. Η πλειοψηφία των σκαφών που ελλιμενίζονται στην μαρίνα είναι μόνιμα ιδιωτικά σκάφη με συμβάσεις ελλιμενισμού σε ετήσια βάση. Ειδικότερα, η αναλογία μεταξύ συνολικού αριθμού μόνιμων σκαφών (59%) σε σχέση με τα διερχόμενα, επιβεβαιώνει τον χαρακτηρισμό της Μαρίνας Φλοίσβου ως home port.
Πνεύμονας πρασίνου
Αναφορικά με τις επίγειες υποδομές, είναι η πρώτη φορά που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα μαρίνα με χερσαία ανάπτυξη 8.200 τ.μ., η οποία, εκτός από τις εγκαταστάσεις αναψυχής (καταστήματα με εστιατόρια, καφέ, take away, παιδότοπο), περιλαμβάνει και εμπορικές χρήσεις (ναυτιλιακά είδη, αθλητικά ρούχα). Ταυτόχρονα, αποτελεί και έναν πνεύμονα πρασίνου στα νότια προάστια, αφού διαθέτει 25 στρέμματα πρασίνου. Η Μαρίνα Φλοίσβου παρέχει επίσης τη δυνατότητα υπαίθριου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων με αυτοεξυπηρέτηση, χωρητικότητας 650 θέσεων.
Έχοντας θέσει ως στρατηγικό στόχο τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών για την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών στους πελάτες, μισθωτές και επισκέπτες της, η Μαρίνα Φλοίσβου προχώρησε σε εγκατάσταση και σύνδεση οπτικής ίνας, καλύπτοντας μέρος του λιμένα. Εντός της επόμενης διετίας, οι εργασίες θα επεκταθούν και στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις της μαρίνας και σε συνδυασμό με την εφαρμογή και άλλων «έξυπνων» τεχνολογικών λύσεων, η Μαρίνα Φλοίσβου θα συνεχίσει σταθερά να αποτελεί την πρώτη «έξυπνη» μαρίνα της χώρας. Tο συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης είχε ήδη λειτουργήσει επιτυχημένα σε διάφορες άλλες χώρες και αποδείχθηκε το ίδιο επιτυχημένο και στην Ελλάδα.
Πόλος έλξης mega yacht
Η λειτουργίας της μαρίνας, έχει ως αποτέλεσμα μια σειρά από σημαντικά οφέλη για το ευρύτερο οικοσύστημα του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα, καθώς και το κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Βασικός στόχος της Εταιρείας είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών της, ώστε να καταστεί η μαρίνα πόλος έλξης mega yacht του εξωτερικού και κατ’ επέκταση να αναβαθμιστεί ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ελλάδα. Παράλληλα, η οικονομική ανάπτυξη της μαρίνας συμβαδίζει με την ανάπτυξή της στον τομέα της βιωσιμότητας καθώς η αύξηση των εσόδων της μεταφράζεται σε μεγαλύτερες επενδύσεις για το περιβάλλον, το ανθρώπινο δυναμικό και την κοινωνία.
Η Μαρίνα Φλοίσβου κρατά σταθερές τις κύριες πολιτικές της για το περιβάλλον, την κοινωνία και την ποιοτική διαχείριση προσαρμόζοντας με ευελιξία τους στόχους της στις συνθήκες των καιρών. Οι ενεργειακές απαιτήσεις, οι σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, η οικονομία, η ανταγωνιστικότητα στην αγορά και οι ανάγκες εκπαίδευσης είναι ορισμένοι βασικοί παράμετροι που αξιολογούνται σε ετήσια τουλάχιστον βάση, ώστε να καθορίζονται η στρατηγική και το πρόγραμμα δράσεων της μαρίνας με σκοπό τη συνεχή βελτίωση και την προσήλωση στην πορεία της αειφόρου ανάπτυξης, επισημαίνει ο κ. Σταύρος Κατσικάδης διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina Α.Ε.
Υπεύθυνη όπως προαναφέρθηκε για την ανάπτυξη, εκμετάλλευση και διαχείριση του Τουριστικού Λιμένα Φλοίσβου με στόχο την ανάπτυξη, αναβάθμιση και διαχείριση των επίγειων και θαλάσσιων υποδομών της Μαρίνας Φλοίσβου είναι η εταιρεία LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. η οποία αποτελεί κοινοπραξία των εταιρειών LAMDA Flisvos Holding Α.Ε. (LFH) (77,23%) και της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤ.Α.Δ) (22,77%). Το 2002, με την παραχώρηση 40 χρόνων κατόπιν διαγωνισμού, η LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. ανέλαβε να αναπτύξει, να αναβαθμίσει και να διαχειριστεί τον Τουριστικό Λιμένα Φλοίσβου.
Ολόκληρη η έκθεση βιωσιμότητας εδώ
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ