
Το νούμερο αυτό είναι αυξημένο κατά 2,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και καταδεικνύει τις απαιτήσεις για αύξηση των θέσεων ελλιμενισμού. Η πλειοψηφία των σκαφών που ελλιμενίζονται στην μαρίνα είναι μόνιμα ιδιωτικά σκάφη με συμβάσεις ελλιμενισμού σε ετήσια βάση. Ειδικότερα, η αναλογία μεταξύ συνολικού αριθμού μόνιμων σκαφών (59%) σε σχέση με τα διερχόμενα, επιβεβαιώνει τον χαρακτηρισμό της Μαρίνας Φλοίσβου ως home port.
Πνεύμονας πρασίνου
Αναφορικά με τις επίγειες υποδομές, είναι η πρώτη φορά που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα μαρίνα με χερσαία ανάπτυξη 8.200 τ.μ., η οποία, εκτός από τις εγκαταστάσεις αναψυχής (καταστήματα με εστιατόρια, καφέ, take away, παιδότοπο), περιλαμβάνει και εμπορικές χρήσεις (ναυτιλιακά είδη, αθλητικά ρούχα). Ταυτόχρονα, αποτελεί και έναν πνεύμονα πρασίνου στα νότια προάστια, αφού διαθέτει 25 στρέμματα πρασίνου. Η Μαρίνα Φλοίσβου παρέχει επίσης τη δυνατότητα υπαίθριου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων με αυτοεξυπηρέτηση, χωρητικότητας 650 θέσεων.
Έχοντας θέσει ως στρατηγικό στόχο τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών για την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών στους πελάτες, μισθωτές και επισκέπτες της, η Μαρίνα Φλοίσβου προχώρησε σε εγκατάσταση και σύνδεση οπτικής ίνας, καλύπτοντας μέρος του λιμένα. Εντός της επόμενης διετίας, οι εργασίες θα επεκταθούν και στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις της μαρίνας και σε συνδυασμό με την εφαρμογή και άλλων «έξυπνων» τεχνολογικών λύσεων, η Μαρίνα Φλοίσβου θα συνεχίσει σταθερά να αποτελεί την πρώτη «έξυπνη» μαρίνα της χώρας. Tο συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης είχε ήδη λειτουργήσει επιτυχημένα σε διάφορες άλλες χώρες και αποδείχθηκε το ίδιο επιτυχημένο και στην Ελλάδα.

Πόλος έλξης mega yacht
Η λειτουργίας της μαρίνας, έχει ως αποτέλεσμα μια σειρά από σημαντικά οφέλη για το ευρύτερο οικοσύστημα του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα, καθώς και το κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Βασικός στόχος της Εταιρείας είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών της, ώστε να καταστεί η μαρίνα πόλος έλξης mega yacht του εξωτερικού και κατ’ επέκταση να αναβαθμιστεί ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ελλάδα. Παράλληλα, η οικονομική ανάπτυξη της μαρίνας συμβαδίζει με την ανάπτυξή της στον τομέα της βιωσιμότητας καθώς η αύξηση των εσόδων της μεταφράζεται σε μεγαλύτερες επενδύσεις για το περιβάλλον, το ανθρώπινο δυναμικό και την κοινωνία.
Η Μαρίνα Φλοίσβου κρατά σταθερές τις κύριες πολιτικές της για το περιβάλλον, την κοινωνία και την ποιοτική διαχείριση προσαρμόζοντας με ευελιξία τους στόχους της στις συνθήκες των καιρών. Οι ενεργειακές απαιτήσεις, οι σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, η οικονομία, η ανταγωνιστικότητα στην αγορά και οι ανάγκες εκπαίδευσης είναι ορισμένοι βασικοί παράμετροι που αξιολογούνται σε ετήσια τουλάχιστον βάση, ώστε να καθορίζονται η στρατηγική και το πρόγραμμα δράσεων της μαρίνας με σκοπό τη συνεχή βελτίωση και την προσήλωση στην πορεία της αειφόρου ανάπτυξης, επισημαίνει ο κ. Σταύρος Κατσικάδης διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina Α.Ε.
Υπεύθυνη όπως προαναφέρθηκε για την ανάπτυξη, εκμετάλλευση και διαχείριση του Τουριστικού Λιμένα Φλοίσβου με στόχο την ανάπτυξη, αναβάθμιση και διαχείριση των επίγειων και θαλάσσιων υποδομών της Μαρίνας Φλοίσβου είναι η εταιρεία LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. η οποία αποτελεί κοινοπραξία των εταιρειών LAMDA Flisvos Holding Α.Ε. (LFH) (77,23%) και της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤ.Α.Δ) (22,77%). Το 2002, με την παραχώρηση 40 χρόνων κατόπιν διαγωνισμού, η LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. ανέλαβε να αναπτύξει, να αναβαθμίσει και να διαχειριστεί τον Τουριστικό Λιμένα Φλοίσβου.
Ολόκληρη η έκθεση βιωσιμότητας εδώ


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)