Η πώληση δύο παλαιότερων μονάδων σε συνδυασμό με την απόκτηση του νεότερου Capesize πλοίου, θα μειώσει τη μέση ηλικία του στόλου της Seanergy.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Η πώληση των δύο παλαιότερων πλοίων μας θα αποφέρει σημαντικό κέρδος άνω των 8 εκατ. δολαρίων για την Seanergy, ενώ θα βελτιώσει το ηλικιακό προφίλ του στόλου μας. Επίσης η απόκτηση ενός ακόμα ποιοτικού ιαπωνικού Capesize πλοίου με scrubber αντικαθιστά τα πλοία που θα πουλήσουμε. Το νέο πλοίο αυξάνει τον αριθμό των πλοίων μας που διαθέτουν scrubber σε εννέα, ενισχύοντας τις ταμειακές ροές της Εταιρείας μας χάρη στη σημαντική διαφορά της τιμής μεταξύ καυσίμων που επικρατεί σήμερα.
Επίσης η άμεση παράδοση και η έναρξη της χρονοναύλωσης ολοκληρώθηκαν ήδη σε μια εξαιρετική χρονική στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη βελτίωση της ναυλαγοράς και τα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη του κλάδου μας.
Το δυναμικό μας ενδιαφέρον στον τομέα των Capesize πλοίων παραμένει σταθερό, εστιάζοντας κυρίως στην ανταμοιβή των μετόχων μας και τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας».
Με την ολοκλήρωση της πρόσφατα ανακοινωθείσας αγοράς του M/V Paroship, και της πώλησης των M/V Goodship και M/V Tradership, ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.846.965 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 11,9 περίπου έτη.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη