
Η πώληση δύο παλαιότερων μονάδων σε συνδυασμό με την απόκτηση του νεότερου Capesize πλοίου, θα μειώσει τη μέση ηλικία του στόλου της Seanergy.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Η πώληση των δύο παλαιότερων πλοίων μας θα αποφέρει σημαντικό κέρδος άνω των 8 εκατ. δολαρίων για την Seanergy, ενώ θα βελτιώσει το ηλικιακό προφίλ του στόλου μας. Επίσης η απόκτηση ενός ακόμα ποιοτικού ιαπωνικού Capesize πλοίου με scrubber αντικαθιστά τα πλοία που θα πουλήσουμε. Το νέο πλοίο αυξάνει τον αριθμό των πλοίων μας που διαθέτουν scrubber σε εννέα, ενισχύοντας τις ταμειακές ροές της Εταιρείας μας χάρη στη σημαντική διαφορά της τιμής μεταξύ καυσίμων που επικρατεί σήμερα.
Επίσης η άμεση παράδοση και η έναρξη της χρονοναύλωσης ολοκληρώθηκαν ήδη σε μια εξαιρετική χρονική στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη βελτίωση της ναυλαγοράς και τα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη του κλάδου μας.
Το δυναμικό μας ενδιαφέρον στον τομέα των Capesize πλοίων παραμένει σταθερό, εστιάζοντας κυρίως στην ανταμοιβή των μετόχων μας και τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας».
Με την ολοκλήρωση της πρόσφατα ανακοινωθείσας αγοράς του M/V Paroship, και της πώλησης των M/V Goodship και M/V Tradership, ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.846.965 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 11,9 περίπου έτη.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ