Η πώληση δύο παλαιότερων μονάδων σε συνδυασμό με την απόκτηση του νεότερου Capesize πλοίου, θα μειώσει τη μέση ηλικία του στόλου της Seanergy.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Η πώληση των δύο παλαιότερων πλοίων μας θα αποφέρει σημαντικό κέρδος άνω των 8 εκατ. δολαρίων για την Seanergy, ενώ θα βελτιώσει το ηλικιακό προφίλ του στόλου μας. Επίσης η απόκτηση ενός ακόμα ποιοτικού ιαπωνικού Capesize πλοίου με scrubber αντικαθιστά τα πλοία που θα πουλήσουμε. Το νέο πλοίο αυξάνει τον αριθμό των πλοίων μας που διαθέτουν scrubber σε εννέα, ενισχύοντας τις ταμειακές ροές της Εταιρείας μας χάρη στη σημαντική διαφορά της τιμής μεταξύ καυσίμων που επικρατεί σήμερα.
Επίσης η άμεση παράδοση και η έναρξη της χρονοναύλωσης ολοκληρώθηκαν ήδη σε μια εξαιρετική χρονική στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη βελτίωση της ναυλαγοράς και τα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη του κλάδου μας.
Το δυναμικό μας ενδιαφέρον στον τομέα των Capesize πλοίων παραμένει σταθερό, εστιάζοντας κυρίως στην ανταμοιβή των μετόχων μας και τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας».
Με την ολοκλήρωση της πρόσφατα ανακοινωθείσας αγοράς του M/V Paroship, και της πώλησης των M/V Goodship και M/V Tradership, ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.846.965 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 11,9 περίπου έτη.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς