«Καλώς τηνε και ας άργησε». Έτσι αντιμετωπίζουν στη βιομηχανία την προσπάθεια της κυβέρνησης να μπουν επώνυμα προϊόντα στο καλάθι του νοικοκυριού.
  • Δυόμιση μήνες από τότε που ξεκίνησε η πρωτοβουλία για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, η απουσία γνωστών κωδικών «βγάζει… μάτι».
  • Αρκετοί είναι οι καταναλωτές που δεν κρύβουν τη δυσαρέσκειά τους, αφού αναζητούν μάταια τις αγαπημένες του μάρκες σε πιο χαμηλές τιμές.
  • Δυσαρεστημένοι (για να μην πούμε στα… κάγκελα) βρίσκονται και αρκετοί βιομήχανοι επώνυμων προϊόντων, οι οποίοι έχουν υποστεί σοβαρό πλήγμα…
  • Όπως αυτοί που εμπορεύονται όσπρια, οι οποίοι σύμφωνα με τα λεγόμενά τους έχουν απωλέσει πάνω από 20% των εσόδων τους προς όφελος της ιδιωτικής ετικέτας που αναδεικνύεται στο μεγάλο κερδισμένο.
  • «Στρέφουν τον κόσμο στα φθηνά προϊόντα χαμηλής ποιότητας, πολλά εκ των οποίων έρχονται από το εξωτερικό, αδιαφορώντας για τη ζημιά στην εγχώρια παραγωγή», υποστηρίζει εκπρόσωπος εγχώριας μονάδας παραγωγής που συνομιλεί με την στήλη.
  • Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε χθες το υπουργείο Ανάπτυξης πάντως, οι τιμές στο 92% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «Kαλάθι του Νοικοκυριού» μειώθηκαν ή διατηρήθηκαν σταθερές στις 10 εβδομάδες εφαρμογής του μέτρου.
  • Μαθαίνουμε πως στη χθεσινή σύσκεψη που είχε η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης με το διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΒΤ τέθηκαν επί τάπητος διάφορες σκέψεις για τον τρόπο που θα μπορούσε να ισορροπήσει το… καλάθι, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποια συγκεκριμένη απόφαση.
  • Οι δυο πλευρές συμφώνησαν να συναντηθούν εκ νέου το επόμενο διάστημα, διατηρώντας ανοιχτό τον δίαυλο επικοινωνίας.

Latest News