
Στη δεύτερη θέση παγκοσμίως βρίσκεται η Κρήτη ως τουριστικός προορισμός σε μια λίστα δέκα κορυφαίων που κατάρτισε η Mabrian Technologies υποστηρίζοντας ότι θα είναι στη μόδα το 2023 χάρη στο μείγμα διακοπών που προσφέρει και περιλαμβάνει τουριστικά προϊόντα, αεροπορική συνδεσιμότητα και προσφορά ξενοδοχειακών καταλυμάτων.
Όπως σημειώνει η Mabrian Technologies το 2022 θα μείνει στη μνήμη μας ως το έτος ανάκαμψης του τουρισμού για πολλούς από τους πιο παραδοσιακούς προορισμούς στην Ευρώπη, την Καραϊβική και τη Μέση Ανατολή. Ωστόσο, τα κίνητρα και τα ενδιαφέροντα που δείχνουν οι ταξιδιώτες σε αυτήν την τουριστική αναβίωση έχουν υποστεί δομικές αλλαγές που έχουν επηρεάσει τις τάσεις που θα συνεχιστούν στο μέλλον.
Αυτοί είναι οι top προορισμοί για γαμήλιο ταξίδι στην Ελλάδα
Τουρισμός ευεξίας
Για να το επαληθεύσει αυτό η Mabrian Technologies, ανέλυσε την παγκόσμια εξέλιξη των τουριστικών ενδιαφερόντων με βάση τα εκατομμύρια αυθόρμητες αλληλεπιδράσεις ταξιδιωτών που έχουν εγγραφεί στο TripAdvisor. Αυτή η ανάλυση δείχνει πώς το ενδιαφέρον για τουριστικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την φύση τις δραστηριότητες και τον τουρισμό ευεξίας έχουν σαφώς αυξηθεί σε σημασία από το 2019, σε μια τάση που φαίνεται ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Ως εκ τούτου, τα τουριστικά προϊόντα όπως ο ήλιος και η παραλία ή πολιτισμός, παρά το γεγονός ότι είναι μακράν τα μεγαλύτερα κίνητρα για ταξίδια, δίνουν σιγά σιγά τη θέση τους σε αυτές τις νέες δραστηριότητες.
Έχοντας επιβεβαιώσει αυτήν την παγκόσμια τάση, η Mabrian ανακάλυψε ποιοι προορισμοί στον κόσμο είναι οι καλύτεροι για να είναι στη μόδα το 2023 χάρη στο μείγμα τουριστικών προϊόντων που προσφέρουν, την αεροπορική συνδεσιμότητα και την προσφορά ξενοδοχειακών καταλυμάτων.
Για να γίνει αυτό, ανέλυσε περισσότερους από 700 προορισμούς σε όλο τον κόσμο, προσδιορίζοντας τους 10 κορυφαίους που προσφέρουν την καλύτερη ισορροπία μεταξύ πολλών παραγόντων: τη σημασία του τουρισμού δραστηριοτήτων, τη φύση και την προσφορά προϊόντων ευεξίας, την ανάπτυξη νέων αεροπορικών δρομολογίων και τις εισερχόμενες αεροπορικές θέσεις για το επόμενο έτος και τη μέση τιμή της διαμονής σε ξενοδοχείο για τους επόμενους μήνες.
Στην κορυφή το Μπαλί
Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται το Μπαλί της Ινδονησίας. Αυτός ο νησιωτικός παράδεισος ξεχωρίζει για την προσφορά ενός ευρέος φάσματος δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τον τουρισμό, τη φύση και την ευεξία, καθώς και την εξαιρετική εξέλιξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας για το 2023: 45% περισσότερες νέες αεροπορικές συνδέσεις και αύξηση 115% στις εισερχόμενες αεροπορικές θέσεις. Επιπλέον, το Μπαλί προσφέρει μια πολύ ανταγωνιστική μέση τιμή διαμονής σε ξενοδοχείο για τους επόμενους μήνες.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κρήτη, το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει σπάσει ρεκόρ στον τουρισμό το 2022, παρά την απουσία Ρώσων τουριστών, που στο παρελθόν ήταν μια από τις κύριες αγορές της σημειώνει η Mabrian και προσθέτει: Παρά το γεγονός ότι είναι ένας κυρίως καλοκαιρινός προορισμός με έμφαση στα προϊόντα ήλιου και παραλίας, η Κρήτη βλέπει το 57% των σχολίων των τουριστών να αφορά δραστηριότητες, φύση ή δραστηριότητες τουρισμού ευεξίας. Επιπλέον, ο προορισμός παρουσιάζει αύξηση δυναμικότητας 17% σε σχέση με πέρυσι, τόσο για τα δρομολόγια εσωτερικού όσο και εξωτερικού. Όσον αφορά την προσφορά διαμονής, είναι ο προορισμός με τις δεύτερες πιο ανταγωνιστικές μέσες τιμές ξενοδοχείων για τους επόμενους μήνες.
Την τρίτη θέση στο βάθρο συμπληρώνει η Algarve, που βρίσκεται στα νότια της Πορτογαλίας, με ένα ενδιαφέρον μείγμα τουριστικού προϊόντος, πολύ ανταγωνιστικές τιμές διαμονής και σημαντική αύξηση της αεροπορικής συνδεσιμότητας.
Ο προορισμός της Αττάλειας, στη νότια Τουρκία, είναι επίσης αξιοσημείωτος με τις χαμηλότερες τιμές διαμονής από όλους τους επιλεγμένους, καθώς και ότι παρουσιάζει αύξηση άνω του 20% στην αεροπορική συνδεσιμότητα για το 2023, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι τόσο η Γαλλία όσο και η Ιταλία καταφέρνουν να τοποθετήσουν δύο προορισμούς στο top 10 από αυτούς που θα ξεχωρίσουν το 2023, ενώ η Ισπανία δεν έχει κανέναν προορισμό στην πρώτη δεκάδα.


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους