
Τη δρομολόγηση κοινών δράσεων για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Αττικής, στον τουριστικό και πολιτιστικό τομέα, διερεύνησαν ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης και η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, σε συνάντηση στα γραφεία της Περιφέρειας, παρουσία του διευθύνοντος σύμβουλου του Αναπτυξιακού Οργανισμού «Νέα Μητροπολιτική Αττική ΑΕ» Ι. Πάρσαλη και του συνεργάτη της κ.Γκερέκου Γ. Βουνιανού.
Η κ. Γκερέκου εξήρε τη στήριξη της Περιφέρειας στον πολιτισμό και τον τουρισμό, με έμφαση στον θεματικό, υπερθεματίζοντας τη δρομολόγησης μίας συνεργασίας, με στόχο την προβολή της μοναδικής πολιτιστικής κληρονομιάς της Αττικής, διεθνώς. Απόλυτα σύμφωνος ο κ. Πατούλης, παρατήρησε ότι το 2023, ανοίγεται ένα σημαντικό πεδίο για δράσεις με ισχυρό πολιτιστικό και τουριστικό πρόσημο με την ευκαιρία του προσδιορισμού της Ελευσίνας ως πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης.
Περιφέρεια Αττικής: Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός και ο προγραμματισμός έργων του 2023
Ισχυρό brand
Αναφερόμενος στο ολοκληρωμένο τουριστικό σχέδιο που υλοποιεί η Περιφέρεια με έμφαση στον θεματικό τουρισμό όπως στην Υγεία και τον Πολιτισμό, τόνισε πως σε συνεργασία και με τον Αναπτυξιακό Οργανισμό της Περιφέρειας, ξεκίνησαν διαδικασίες για τη σύνδεση τουριστικού και πολιτιστικού προϊόντος, προκειμένου να αναδειχθεί σε ένα ισχυρό παγκόσμιο πολιτιστικό «brand» που θα ενισχύσει σημαντικά την τουριστική ανάπτυξη.
«Στόχος μας είναι η επέκταση της τουριστικής περιόδου. Για εμάς ο τουρισμός και ο πολιτισμός είναι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης για την Περιφέρειά μας», επισήμανε ο περιφερειάρχης και υπενθύμισε πως η Περιφέρεια έχει συστήσει τον Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMO), ρόλος του οποίου είναι η αξιοποίηση ευκαιριών, η συνεργασία και διασύνδεση των εμπλεκόμενων πλευρών με στόχο τη βέλτιστη αξιοποίηση πόρων και δυνάμεων και την ανάπτυξη τουριστικών προϊόντων.
Τέλος προς αυτή την κατεύθυνση ο ΕΟΤ, η Περιφέρεια και ο ATTICA DMO μέσω της Νέας Μητροπολιτικής Αττικής συν-σχεδιάζουν επόμενα βήματα και δράσεις προς υλοποίηση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους