Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την τυπική ολοκλήρωση της εισόδου της Cosco, στον τερματικό σταθμό Tolleport, στο λιμάνι του Αμβούργου.
Συγκεκριμένα, η κινεζική πλευρά αποκτά το 24,9% στο Tolleport, τον μικρότερο από τους τέσσερις τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στο μεγάλο λιμάνι της βόρειας Γερμανίας, με τέσσερις θέσεις ελλιμενισμού και 14 γερανογέφυρες.
Γερμανία: Συμβιβασμός για την επένδυση της Cosco στο Αμβούργο
Παράλληλα, η Cosco δεσμεύεται να αναδείξει το Αμβούργο σε νευραλγικό κόμβο για τη διακίνηση κινεζικών εμπορευμάτων στην Ευρώπη.
Όπως τονίζεται, οι όροι συμμετοχής είχαν συμφωνηθεί στις συζητήσεις μεταξύ του Hamburger Hafen und Logistik (HHLA), του γερμανικού Ομοσπονδιακού υπουργείου Οικονομικών και της Cosco Shipping Ports Limited (CSPL).
«Κρυφές» οι λεπτομέρειες
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της HHLA, οι τελικές λεπτομέρειες πρέπει ακόμη να διευκρινιστούν, αλλά η συναλλαγή θα οριστικοποιηθεί «σύντομα». Οι λεπτομέρειες δεν έχουν δοθεί καθώς «τα μέρη συμφώνησαν να μην αποκαλύψουν το περιεχόμενο της συμφωνίας».
Παρά τη διαμάχη γύρω από τη συμφωνία, η γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση επέτρεψε στην Cosco να αγοράσει μερίδιο 24,9% στο Container Terminal Tollerot (CTT), αντί του 35% που ήθελε αρχικά η κινεζική εταιρεία. Η αρχική συμφωνία είχε καταρρεύσει αφού πολλά υπουργεία εξέφρασαν ανησυχίες για υποδομές ζωτικής σημασίας που μπορεί να πέσουν σε ξένα χέρια.
Η HHLA τόνισε ότι ούτε η CTT, ούτε το λιμάνι του Αμβούργου θα πουληθούν στην Κίνα, προσθέτοντας ότι η εταιρεία θα παραμείνει ανεξάρτητη και εισηγμένη με την πόλη του Αμβούργου ως τον σημαντικότερο μέτοχο. Η Cosco δεν αναμένεται να αποκτήσει κανένα αποκλειστικό δικαίωμα στον τερματικό σταθμό ή πρόσβαση σε στρατηγική τεχνογνωσία.
Latest News
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια