Η ένωση των κινέζων εφοπλιστών η China Shipowners’ Association (CSA) έγινε πλήρες μέλος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (International Chamber of Shipping -ICS),το οποίο αντιπροσωπεύει το 80% της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Cosco: Σύντομα η είσοδος των Κινέζων στο λιμάνι του Αμβούργου
Ο Emanuele Grimaldi, πρόεδρος του ICS, υποδεχόμενος τους κινέζους πλοιοκτήτες σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η Κίνα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις θαλάσσιες μεταφορές με επιρροή στη διεθνή σκηνή. Η συμμετοχή της στο ICS θα ενισχύσει «την ικανότητα μας να συνεργαζόμαστε, ενωμένοι ως βιομηχανία, για να αντιμετωπίσουμε τα πιο πιεστικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, όπως η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Μόνο μέσω της συνεργασίας θα πετύχουμε όλοι» τόνισε ο κ. Grimaldi.
Μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία
Ο Zhang Shouguo, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών της Κίνας, δήλωσε:
«Η συμμετοχή της Ένωσης Κινέζων Εφοπλιστών στο ICS θα προσφέρει στους Κινέζους πλοιοκτήτες ένα βήμα για να ακουστεί η κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία. Η CSA ελπίζει επίσης να κάνει χρήση της πλατφόρμας πληροφοριών του ICS για να παρέχει περισσότερη βοήθεια στην κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς και την απαραίτητη υποστήριξη για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Η συνεργασία μεταξύ της China Shipowners’ Association και του ICS θα έχει σημαντικό αντίκτυπο και στα δύο μέρη. Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή της China Shipowners’ Association θα εμπλουτίσει την πλατφόρμα του ICS. Ανυπομονούμε να επιτύχουμε win-win συνεργασία και αμοιβαία ανάπτυξη στο μέλλον!».
Δεδομένης της σημασίας της Κίνας ως μεγάλου ναυτιλιακού έθνους, η ιδιότητα της CSA ως μέλους του ICS επιβεβαιώνει την θέση του Επιμελητηρίου ότι «μιλά» εξ ονόματος της παγκόσμιας βιομηχανίας.
Η CSA ιδρύθηκε το 1993 ως εθελοντικός εμπορικός οργανισμός, μέλη του οποίου είναι πλοιοκτήτες και διαχειριστές εμπορικών πλοίων που είναι νηολογημένα στην Κίνα.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη