Η ένωση των κινέζων εφοπλιστών η China Shipowners’ Association (CSA) έγινε πλήρες μέλος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (International Chamber of Shipping -ICS),το οποίο αντιπροσωπεύει το 80% της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Cosco: Σύντομα η είσοδος των Κινέζων στο λιμάνι του Αμβούργου
Ο Emanuele Grimaldi, πρόεδρος του ICS, υποδεχόμενος τους κινέζους πλοιοκτήτες σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η Κίνα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις θαλάσσιες μεταφορές με επιρροή στη διεθνή σκηνή. Η συμμετοχή της στο ICS θα ενισχύσει «την ικανότητα μας να συνεργαζόμαστε, ενωμένοι ως βιομηχανία, για να αντιμετωπίσουμε τα πιο πιεστικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, όπως η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Μόνο μέσω της συνεργασίας θα πετύχουμε όλοι» τόνισε ο κ. Grimaldi.
Μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία
Ο Zhang Shouguo, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών της Κίνας, δήλωσε:
«Η συμμετοχή της Ένωσης Κινέζων Εφοπλιστών στο ICS θα προσφέρει στους Κινέζους πλοιοκτήτες ένα βήμα για να ακουστεί η κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία. Η CSA ελπίζει επίσης να κάνει χρήση της πλατφόρμας πληροφοριών του ICS για να παρέχει περισσότερη βοήθεια στην κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς και την απαραίτητη υποστήριξη για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Η συνεργασία μεταξύ της China Shipowners’ Association και του ICS θα έχει σημαντικό αντίκτυπο και στα δύο μέρη. Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή της China Shipowners’ Association θα εμπλουτίσει την πλατφόρμα του ICS. Ανυπομονούμε να επιτύχουμε win-win συνεργασία και αμοιβαία ανάπτυξη στο μέλλον!».
Δεδομένης της σημασίας της Κίνας ως μεγάλου ναυτιλιακού έθνους, η ιδιότητα της CSA ως μέλους του ICS επιβεβαιώνει την θέση του Επιμελητηρίου ότι «μιλά» εξ ονόματος της παγκόσμιας βιομηχανίας.
Η CSA ιδρύθηκε το 1993 ως εθελοντικός εμπορικός οργανισμός, μέλη του οποίου είναι πλοιοκτήτες και διαχειριστές εμπορικών πλοίων που είναι νηολογημένα στην Κίνα.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons