
Η ένωση των κινέζων εφοπλιστών η China Shipowners’ Association (CSA) έγινε πλήρες μέλος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (International Chamber of Shipping -ICS),το οποίο αντιπροσωπεύει το 80% της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Cosco: Σύντομα η είσοδος των Κινέζων στο λιμάνι του Αμβούργου
Ο Emanuele Grimaldi, πρόεδρος του ICS, υποδεχόμενος τους κινέζους πλοιοκτήτες σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η Κίνα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις θαλάσσιες μεταφορές με επιρροή στη διεθνή σκηνή. Η συμμετοχή της στο ICS θα ενισχύσει «την ικανότητα μας να συνεργαζόμαστε, ενωμένοι ως βιομηχανία, για να αντιμετωπίσουμε τα πιο πιεστικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, όπως η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Μόνο μέσω της συνεργασίας θα πετύχουμε όλοι» τόνισε ο κ. Grimaldi.

Μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία
Ο Zhang Shouguo, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών της Κίνας, δήλωσε:
«Η συμμετοχή της Ένωσης Κινέζων Εφοπλιστών στο ICS θα προσφέρει στους Κινέζους πλοιοκτήτες ένα βήμα για να ακουστεί η κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία. Η CSA ελπίζει επίσης να κάνει χρήση της πλατφόρμας πληροφοριών του ICS για να παρέχει περισσότερη βοήθεια στην κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς και την απαραίτητη υποστήριξη για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Η συνεργασία μεταξύ της China Shipowners’ Association και του ICS θα έχει σημαντικό αντίκτυπο και στα δύο μέρη. Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή της China Shipowners’ Association θα εμπλουτίσει την πλατφόρμα του ICS. Ανυπομονούμε να επιτύχουμε win-win συνεργασία και αμοιβαία ανάπτυξη στο μέλλον!».
Δεδομένης της σημασίας της Κίνας ως μεγάλου ναυτιλιακού έθνους, η ιδιότητα της CSA ως μέλους του ICS επιβεβαιώνει την θέση του Επιμελητηρίου ότι «μιλά» εξ ονόματος της παγκόσμιας βιομηχανίας.
Η CSA ιδρύθηκε το 1993 ως εθελοντικός εμπορικός οργανισμός, μέλη του οποίου είναι πλοιοκτήτες και διαχειριστές εμπορικών πλοίων που είναι νηολογημένα στην Κίνα.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.