«Το κεφάλαιο ‘’ανασκαφές” φτάνει στο τέλος του. Μέσα σε πέντε μήνες, έγινε θαύμα», επισήμανε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στον Σταθμό Βενιζέλου, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος, και τόνισε πως, «απομένει μόνο ο επίλογος που αρχίζει να γράφεται τον Απρίλιο όταν ο πρώτος συρμός θα κινηθεί από το Αμαξοστάσιο μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και όταν -την ίδια ώρα- θα έχει ξεκινήσει η επιστροφή των αρχαιοτήτων στον Σταθμό Βενιζέλου».

«Ελάχιστες εκκρεμότητες απομένουν και μόνο στις εισόδους του Σταθμού Βενιζέλου, που κι αυτές είναι θέμα λίγων εβδομάδων να κλείσουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι τελειώνουμε με τα αρχαία, θα κάνουμε ακόμα ένα βήμα μπροστά για να αξιοποιήσουμε τον πλούτο της πόλης ,που μας έχει αποκαλυφθεί. Είμαστε περήφανοι που βρήκαμε τον τρόπο να αναδείξουμε ένα μεγάλο μέρος από τα ευρήματα μέσα στους σταθμούς ή σε χώρους που διασφαλίστηκαν χάρις στο έργο. Μουσείο Crossover, να το θυμάστε, ας πούμε» διευκρίνισε.

Εχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος, σημείωσε πως ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες και συγκεκριμένα σημείωσε: «Δεν θα επανέλθω στα εργοτάξια που συμμαζεύτηκαν και τους δρόμους που απελευθερώθηκαν, ούτε στους σταθμούς που μπαίνουν ένας-ένας στην διαδικασία του commissioning. Όσοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν στην διάρκεια του Open House τον Σταθμό Παπάφη, εάν μπορούσαν να μπουν σήμερα, θα έβλεπαν πως έχουν κλείσει και οι τελευταίες λεπτομέρειες: Ο εξαερισμός, τα μεγάφωνα και τα φώτα πάνω από τις πρωτοεμφανιζόμενες στην Ελλάδα platform screen doors δίνουν μία διαφορετική εικόνα από αυτήν που είδαν. Το ίδιο και οι οδεύσεις των ατόμων με αναπηρία που επανακατασκευάστηκαν με βάση τις τελευταίες προδιαγραφές».

Ο κ. Ταχιάος αναφερόμενος στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, τόνισε πως θα αποτελέσει ένα νέο -το κεντρικότερο, ίσως- τοπόσημο της Θεσσαλονίκης και εξήγησε πως οι όποιες εκκρεμότητες των οικοδομικών εργασιών οφείλονται στην αναταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας με δεδομένο πως λόγω της σημασίας του, παραγγέλθηκαν υλικά διαφορετικά από αυτά της τυπικής κατασκευής των υπολοίπων σταθμών. Εντός των ημερών όμως, υπογράμμισε ο ίδιος, ηλεκτροδοτούνται τα συστήματα έλξης που φιλοξενεί, πράγμα που σημαίνει ότι τα τρένα θα μπορούν πλέον να κινούνται από την μία άκρη της γραμμής στην άλλη μόλις εγκατασταθούν και τα τελευταία 130 περίπου μέτρα σιδηροδρομικών γραμμών που απομένουν στο ύψος της Βενιζέλου. Όλη η υπόλοιπη σιδηροδρομική επιδομή, της επέκτασης της Καλαμαριάς συμπεριλαμβανομένης, έχει κατασκευαστεί.

«Όσο για τον Σταθμό Βενιζέλου, μέσα σε πέντε μήνες, έγινε θαύμα. ‘’Θαύμα” θα είναι και το τελικό αποτέλεσμα, ακόμη και για τους πιο δύσπιστους. Με λίγα λόγια, αλλάξαμε κεφάλαιο, αλλάζουμε εποχή. Η Θεσσαλονίκη έχει ήδη την ευκαιρία να ξεκινήσει τη μεταμόρφωσή της. Στο χέρι της είναι να την αδράξει», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα