«Το κεφάλαιο ‘’ανασκαφές” φτάνει στο τέλος του. Μέσα σε πέντε μήνες, έγινε θαύμα», επισήμανε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στον Σταθμό Βενιζέλου, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος, και τόνισε πως, «απομένει μόνο ο επίλογος που αρχίζει να γράφεται τον Απρίλιο όταν ο πρώτος συρμός θα κινηθεί από το Αμαξοστάσιο μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και όταν -την ίδια ώρα- θα έχει ξεκινήσει η επιστροφή των αρχαιοτήτων στον Σταθμό Βενιζέλου».
«Ελάχιστες εκκρεμότητες απομένουν και μόνο στις εισόδους του Σταθμού Βενιζέλου, που κι αυτές είναι θέμα λίγων εβδομάδων να κλείσουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι τελειώνουμε με τα αρχαία, θα κάνουμε ακόμα ένα βήμα μπροστά για να αξιοποιήσουμε τον πλούτο της πόλης ,που μας έχει αποκαλυφθεί. Είμαστε περήφανοι που βρήκαμε τον τρόπο να αναδείξουμε ένα μεγάλο μέρος από τα ευρήματα μέσα στους σταθμούς ή σε χώρους που διασφαλίστηκαν χάρις στο έργο. Μουσείο Crossover, να το θυμάστε, ας πούμε» διευκρίνισε.
Εχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος, σημείωσε πως ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες και συγκεκριμένα σημείωσε: «Δεν θα επανέλθω στα εργοτάξια που συμμαζεύτηκαν και τους δρόμους που απελευθερώθηκαν, ούτε στους σταθμούς που μπαίνουν ένας-ένας στην διαδικασία του commissioning. Όσοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν στην διάρκεια του Open House τον Σταθμό Παπάφη, εάν μπορούσαν να μπουν σήμερα, θα έβλεπαν πως έχουν κλείσει και οι τελευταίες λεπτομέρειες: Ο εξαερισμός, τα μεγάφωνα και τα φώτα πάνω από τις πρωτοεμφανιζόμενες στην Ελλάδα platform screen doors δίνουν μία διαφορετική εικόνα από αυτήν που είδαν. Το ίδιο και οι οδεύσεις των ατόμων με αναπηρία που επανακατασκευάστηκαν με βάση τις τελευταίες προδιαγραφές».
Ο κ. Ταχιάος αναφερόμενος στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, τόνισε πως θα αποτελέσει ένα νέο -το κεντρικότερο, ίσως- τοπόσημο της Θεσσαλονίκης και εξήγησε πως οι όποιες εκκρεμότητες των οικοδομικών εργασιών οφείλονται στην αναταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας με δεδομένο πως λόγω της σημασίας του, παραγγέλθηκαν υλικά διαφορετικά από αυτά της τυπικής κατασκευής των υπολοίπων σταθμών. Εντός των ημερών όμως, υπογράμμισε ο ίδιος, ηλεκτροδοτούνται τα συστήματα έλξης που φιλοξενεί, πράγμα που σημαίνει ότι τα τρένα θα μπορούν πλέον να κινούνται από την μία άκρη της γραμμής στην άλλη μόλις εγκατασταθούν και τα τελευταία 130 περίπου μέτρα σιδηροδρομικών γραμμών που απομένουν στο ύψος της Βενιζέλου. Όλη η υπόλοιπη σιδηροδρομική επιδομή, της επέκτασης της Καλαμαριάς συμπεριλαμβανομένης, έχει κατασκευαστεί.
«Όσο για τον Σταθμό Βενιζέλου, μέσα σε πέντε μήνες, έγινε θαύμα. ‘’Θαύμα” θα είναι και το τελικό αποτέλεσμα, ακόμη και για τους πιο δύσπιστους. Με λίγα λόγια, αλλάξαμε κεφάλαιο, αλλάζουμε εποχή. Η Θεσσαλονίκη έχει ήδη την ευκαιρία να ξεκινήσει τη μεταμόρφωσή της. Στο χέρι της είναι να την αδράξει», επισήμανε χαρακτηριστικά.
Latest News
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ