Πολύ μεγάλα μπόνους έδωσαν στους εργαζόμενους τους οι ναυτιλιακές εταιρείες Evergreen Marine και Yang Ming Marine Transport με έδρα την Ταϊβάν. Η Evergreen Marine, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της χώρας, διένειμε μπόνους στο τέλος του έτους έως και 52 μηνιαίους μισθούς σε ορισμένους από τους υπαλλήλους της, ποσό υψηλότερο από το αντίστοιχο των 40 μηνών που πρόσφερε το 2021, σύμφωνα με τον τοπικό τύπο.
Liners: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι για το 2022 – Οι ανατροπές στην κορυφαία «12άδα»
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι ανταμείφθηκαν με μπόνους στο τέλος του έτους που κυμαίνονταν από 10 έως 45 μηνιαίους μισθούς ενώ όσοι κατέγραψαν υψηλές εργασιακές επιδόσεις έλαβαν το ισοδύναμο των 52 μισθών. Η ανταγωνίστρια της Evergreen, Yang Ming Marine, αντάμειψε τους υπαλλήλους της με έως και 13 μηνιαίους μισθούς.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.
Παράπονα
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο της Ταϊβαν, «Economic Daily News» αυτή την εβδομάδα, η Evergreen Marine, η οποία έγινε πρωτοσέλιδο στις αρχές του 2021 όταν ένα πλοίο που διαχειριζόταν παγιδεύτηκε στη Διώρυγα του Σουέζ και διέκοψε τα συστήματα ανεφοδιασμού, έδωσε κίνητρα που μπορεί να ισοδυναμούν με μισθούς έως και 52 μήνες. Το ίδιο μέσο ανέφερε ότι ορισμένοι υπάλληλοι έλαβαν πληρωμές άνω των 65.000 δολαρίων στις 30 Δεκεμβρίου 2022, χωρίς να αναφέρει την πηγή του.
Ωστόσο, δεν ήταν όλοι οι εργαζόμενοι στην Evergreen Marine τόσο τυχεροί. Σύμφωνα με ντόπιους εργαζόμενους, οι υπάλληλοι της εταιρείας με έδρα τη Σαγκάη έχουν παραπονεθεί ότι λαμβάνουν κίνητρα που αξίζουν μόνο πέντε έως οκτώ φορές το μηνιαίο μισθό τους.
Η Evergreen Marine ανέφερε σε δήλωσή της την Παρασκευή ότι τα κίνητρα για το τέλος του έτους καθορίζονταν πάντα από τη συνολική κερδοφορία της εταιρείας και τις συγκεκριμένες επιδόσεις των εργαζομένων της.
Η γενναιοδωρία της Evergreen Marine είναι το αποτέλεσμα μιας έκρηξης των εσόδων και κερδών της, η οποία πυροδοτήθηκε από την αύξηση της ζήτησης για καταναλωτικά προϊόντα και των τιμών ναύλων που προκάλεσε η πανδημία. Για το 2022 η εταιρεία θα εμφανίσει έσοδα 20,7 δισ. δολ. υπερδιπλάσια του 2020, αναφέρει το Bloomberg.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους