
Πολύ μεγάλα μπόνους έδωσαν στους εργαζόμενους τους οι ναυτιλιακές εταιρείες Evergreen Marine και Yang Ming Marine Transport με έδρα την Ταϊβάν. Η Evergreen Marine, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της χώρας, διένειμε μπόνους στο τέλος του έτους έως και 52 μηνιαίους μισθούς σε ορισμένους από τους υπαλλήλους της, ποσό υψηλότερο από το αντίστοιχο των 40 μηνών που πρόσφερε το 2021, σύμφωνα με τον τοπικό τύπο.
Liners: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι για το 2022 – Οι ανατροπές στην κορυφαία «12άδα»
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι ανταμείφθηκαν με μπόνους στο τέλος του έτους που κυμαίνονταν από 10 έως 45 μηνιαίους μισθούς ενώ όσοι κατέγραψαν υψηλές εργασιακές επιδόσεις έλαβαν το ισοδύναμο των 52 μισθών. Η ανταγωνίστρια της Evergreen, Yang Ming Marine, αντάμειψε τους υπαλλήλους της με έως και 13 μηνιαίους μισθούς.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.
Παράπονα
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο της Ταϊβαν, «Economic Daily News» αυτή την εβδομάδα, η Evergreen Marine, η οποία έγινε πρωτοσέλιδο στις αρχές του 2021 όταν ένα πλοίο που διαχειριζόταν παγιδεύτηκε στη Διώρυγα του Σουέζ και διέκοψε τα συστήματα ανεφοδιασμού, έδωσε κίνητρα που μπορεί να ισοδυναμούν με μισθούς έως και 52 μήνες. Το ίδιο μέσο ανέφερε ότι ορισμένοι υπάλληλοι έλαβαν πληρωμές άνω των 65.000 δολαρίων στις 30 Δεκεμβρίου 2022, χωρίς να αναφέρει την πηγή του.
Ωστόσο, δεν ήταν όλοι οι εργαζόμενοι στην Evergreen Marine τόσο τυχεροί. Σύμφωνα με ντόπιους εργαζόμενους, οι υπάλληλοι της εταιρείας με έδρα τη Σαγκάη έχουν παραπονεθεί ότι λαμβάνουν κίνητρα που αξίζουν μόνο πέντε έως οκτώ φορές το μηνιαίο μισθό τους.
Η Evergreen Marine ανέφερε σε δήλωσή της την Παρασκευή ότι τα κίνητρα για το τέλος του έτους καθορίζονταν πάντα από τη συνολική κερδοφορία της εταιρείας και τις συγκεκριμένες επιδόσεις των εργαζομένων της.
Η γενναιοδωρία της Evergreen Marine είναι το αποτέλεσμα μιας έκρηξης των εσόδων και κερδών της, η οποία πυροδοτήθηκε από την αύξηση της ζήτησης για καταναλωτικά προϊόντα και των τιμών ναύλων που προκάλεσε η πανδημία. Για το 2022 η εταιρεία θα εμφανίσει έσοδα 20,7 δισ. δολ. υπερδιπλάσια του 2020, αναφέρει το Bloomberg.


Latest News

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο