Πολύ μεγάλα μπόνους έδωσαν στους εργαζόμενους τους οι ναυτιλιακές εταιρείες Evergreen Marine και Yang Ming Marine Transport με έδρα την Ταϊβάν. Η Evergreen Marine, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της χώρας, διένειμε μπόνους στο τέλος του έτους έως και 52 μηνιαίους μισθούς σε ορισμένους από τους υπαλλήλους της, ποσό υψηλότερο από το αντίστοιχο των 40 μηνών που πρόσφερε το 2021, σύμφωνα με τον τοπικό τύπο.
Liners: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι για το 2022 – Οι ανατροπές στην κορυφαία «12άδα»
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι ανταμείφθηκαν με μπόνους στο τέλος του έτους που κυμαίνονταν από 10 έως 45 μηνιαίους μισθούς ενώ όσοι κατέγραψαν υψηλές εργασιακές επιδόσεις έλαβαν το ισοδύναμο των 52 μισθών. Η ανταγωνίστρια της Evergreen, Yang Ming Marine, αντάμειψε τους υπαλλήλους της με έως και 13 μηνιαίους μισθούς.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.
Παράπονα
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο της Ταϊβαν, «Economic Daily News» αυτή την εβδομάδα, η Evergreen Marine, η οποία έγινε πρωτοσέλιδο στις αρχές του 2021 όταν ένα πλοίο που διαχειριζόταν παγιδεύτηκε στη Διώρυγα του Σουέζ και διέκοψε τα συστήματα ανεφοδιασμού, έδωσε κίνητρα που μπορεί να ισοδυναμούν με μισθούς έως και 52 μήνες. Το ίδιο μέσο ανέφερε ότι ορισμένοι υπάλληλοι έλαβαν πληρωμές άνω των 65.000 δολαρίων στις 30 Δεκεμβρίου 2022, χωρίς να αναφέρει την πηγή του.
Ωστόσο, δεν ήταν όλοι οι εργαζόμενοι στην Evergreen Marine τόσο τυχεροί. Σύμφωνα με ντόπιους εργαζόμενους, οι υπάλληλοι της εταιρείας με έδρα τη Σαγκάη έχουν παραπονεθεί ότι λαμβάνουν κίνητρα που αξίζουν μόνο πέντε έως οκτώ φορές το μηνιαίο μισθό τους.
Η Evergreen Marine ανέφερε σε δήλωσή της την Παρασκευή ότι τα κίνητρα για το τέλος του έτους καθορίζονταν πάντα από τη συνολική κερδοφορία της εταιρείας και τις συγκεκριμένες επιδόσεις των εργαζομένων της.
Η γενναιοδωρία της Evergreen Marine είναι το αποτέλεσμα μιας έκρηξης των εσόδων και κερδών της, η οποία πυροδοτήθηκε από την αύξηση της ζήτησης για καταναλωτικά προϊόντα και των τιμών ναύλων που προκάλεσε η πανδημία. Για το 2022 η εταιρεία θα εμφανίσει έσοδα 20,7 δισ. δολ. υπερδιπλάσια του 2020, αναφέρει το Bloomberg.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς