Η μάσκα της Apple αναμένεται να λάβει την ονομασία «Reality Pro» και πιθανότατα θα συνδυάζει χαρακτηριστικά εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, θα είναι δηλαδή της κατηγορίας mixed reality, ώστε οι χρήστες να μπορούν να «ταξιδεύουν» σε εικονικούς κόσμους αλλά και να λαμβάνουν ψηφιακά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.
Σύμφωνα με τα όσα δημοσίευσε το Bloomberg, μετά από αρκετές αναβολές από την εποχή που η Apple αποφάσισε να αναπτύξει μία συσκευή της συγκεκριμένης κατηγορίας πριν από περίπου πέντε χρόνια, η αμερικανική εταιρεία «σκοπεύει να προχωρήσει στην επίσημη παρουσίαση της μάσκας την ερχόμενη άνοιξη, λίγο πριν το ετήσιο συνέδριο Worldwide Developers Conference τον Ιούνιο».
Επίδειξη μάσκας mixed-reality στο διοικητικό συμβούλιο της Apple
Αναφερόμενος στο ίδιο θέμα ο αναλυτής Ming-Chi Kuo, του οποίου η πληροφόρηση πηγάζει από τις γραμμές εφοδιαστικής αλυσίδας της Apple, υποστηρίζει ότι η μάσκα μικτής πραγματικότητας θα γίνει εμπορικά διαθέσιμη αργά το δεύτερο τρίμηνο του έτους ή πιθανότατα εντός του τρίτου τριμήνου, εννοώντας μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου.
Παρουσίαση κοντά στο WWDC
Οι δύο αναφορές συνδυάζονται καθώς με την ανακοίνωση την άνοιξη η Apple έχει αρκετό χρόνο στη διάθεσή της να ξεκινήσει μία διαφημιστική εκστρατεία, πριν την εμπορική διαθεσιμότητα μερικούς μήνες αργότερα.
Τόσο το Bloomberg όσο και ο Ming-Chi Kuo θεωρούν ότι η επίσημη παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί αργά την άνοιξη, πιθανότατα κατά τη διάρκεια ή λίγο πριν το ετήσιο συνέδριο WWDC.
Κυριαρχία της Meta στα VR προϊόντα, αλλά τα βλέμματα όλων στραμμένα στην Apple
Το δημοσίευμα του Bloomberg υποστηρίζει επίσης ότι η Apple έχει ήδη παραδώσει «ένα μικρό αριθμό συσκευών σε υψηλού προφίλ προγραμματιστές» για δοκιμές, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία δημιουργίας εφαρμογών για τη συσκευή από τρίτα μέρη. Μάλιστα, το λειτουργικό σύστημα της συσκευής φέρει ενδοεταιρικά την ονομασία «Borealis», ενώ η εμπορική ονομασία θα είναι «xrOS».
Προβλήματα και καθυστερήσεις
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι προγενέστερα δημοσιεύματα και αναλύσεις ήθελαν την Apple να παρουσιάζει την μάσκα mixed reality εντός του Ιανουαρίου με το εμπορικό λανσάρισμα να τοποθετείται μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.
Ποιος θα κατασκευάσει τα πάνελ της μάσκας mixed reality της Apple;
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Kuo υπήρξαν προβλήματα με μέρος του εξοπλισμού που απέτυχε να περάσει σειρά δοκιμών, ενώ υπήρξε και μη διαθεσιμότητα εργαλείων ανάπτυξης λογισμικού. Ουσιαστικά δηλαδή, οι μηχανικοί της Apple χρειάζονταν περισσότερο χρόνο για να τελειοποιήσουν τη συσκευή, κάτι που φαίνεται να έχει συμβεί.
Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται ότι εντός του 2023 η Apple θα παρουσιάσει τη δική της πρόταση στην συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων. Μάλιστα, το Bloomberg σημειώνει χαρακτηριστικά ότι η αμερικανική εταιρεία «ποντάρει στο συγκεκριμένο προϊόν» καθώς είναι «μία καυτή νέα είσοδος για τη νέα χρονιά».
Latest News
Μικρή νίκη του Spotify έναντι της Αpple για την τιμολόγηση στην ΕΕ
To Spotify πέτυχε οι χρήστες στις χώρες της ΕΕ να βλέπουν το κόστος διαφόρων συνδρομητικών πακέτων, χωρίς να χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα περιήγησης
Επικριτές του Κρεμλίνου στο στόχαστρο παγκόσμιας επιχείρησης κυβερνοκατασκοπείας
Χάκερ που δρουν για λογαριασμό τη Ρωσίας χρησιμοποιούν μεθόδους phishing για να πείσουν τους παραλήπτες να αποκαλύψουν τον κωδικό email τους
Πώς οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να σπάσουν το μονοπώλιο της Google - Τα σενάρια
ΗΠΑ εναντίον Google και στο βάθος… διάλυση - Οι πληροφορίες που μετέδωσε το Bloomberg έπεσαν σαν κεραυνός στον κλάδο της τεχνολογίας
Παίρνει φωτιά η κόντρα Google με Apple - Νέα κινητά με την υπογραφή της ΑΙ
Η Google προσπαθεί να προσπεράσει την Apple πριν την προγραμματισμένη κυκλοφορία ενός νέου iPhone τον Σεπτέμβριο
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία – Από την Metlen στην ΔΕΗ και τον Τιτάνα
Νέα δεδομένα, νέους δρόμους και νέους κόσμους ανοίγει η τεχνητή νοημοσύνη για το ελληνικό επιχειρείν
«Κράσαρε» το Χ λίγο πριν τη συζήτηση Μασκ- Τραμπ - Κυβερνοεπίθεση καταγγέλλει ο Μασκ
Ο Μασκ είπε ότι η εταιρεία είχε δοκιμάσει το σύστημα με 8 εκατομμύρια ταυτόχρονους ακροατές νωρίτερα τη Δευτέρα για να προλάβει τυχόν τεχνικά σφάλματα
Χάσμα… γενεών στο Linkedin - Η Gen Z και οι υπόλοιποι
Η Gen Z αντιμετωπίζει το Linkedin σαν το νέο Facebook
Προσφυγή της Ελλάδας κατά του... Μασκ - Τα προσωπικά δεδομένα και η ΑΙ
Χώρες της ΕΕ κατηγορούν το Χ για «παράνομη» χρήση προσωπικών δεδομένων» για να εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη
Δύναμη πυρός 1,3 δισ. δολ. για ευρωπαϊκές start-ups από Revolut
Η χρηματοδότηση VC δείχνει την επιστροφή κεφαλαίων στην Ευρώπη καθώς το ενδιαφέρον για την περιοχή αυξάνεται
H startup που με την AI ανακαλύπτει «κρυφά» ταλέντα για κολοσσούς
Η Moonhub έχει περισσότερους από 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων νεοσύστατων επιχειρήσεων δισ. δολαρίων όπως η Inflection και η Anthropic